Az e-learning a felnőttképzésben projekt Papp Lajos Műegyetemi Távoktatási és Felnőttképzési Központ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Együttműködő tanulás/ az együttműködés tanulása és stratégiai tervezés a felnőttképzésben Kihívások - megoldások.
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Az OH TÁMOP fejlesztései
Az UNILO projekt hozzájárulása a tanulási eredmény-orientált képzési programok kialakításához Zarka Dénes.
A tatai források alkalmazkodási célú hasznosítási lehetőségeinek feltárása Dr. Mattányi Zsolt tudományos munkatárs Magyar Földtani és Geofizikai Intézet.
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
Szoftveripari Innovációs Pólus Klaszter
„Kutatás az atipikus tanulási formák (távoktatás/e-learning) modelljeinek kifejlesztésére célcsoportonként, a modellek bevezetésére és alkalmazására” Megbízó:
A munkaerő-kereslet és –kínálat előrejelzését megalapozó kutatások a HEFOP 1.2 intézkedésének keretében.
Uni-LO - Promoting the EQF learning outcomes approach within European universities Az Európai Képesítése Keretrendszer és a tanulási eredmények Projekt.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
EEgészség Program – Szakmai Napok N K T H – E S K I * március Templar Partnership Company 1 eEgészség program „Egészségügyi Informatikai K+F.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
Stratégiai tervezés.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Info-Periszkóp Mezőgazdasági külső információs rendszer fejlesztési tapasztalatai Pető István – Szent István Egyetem, Gödöllő Gazdasági Informatika Tanszék.
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
A fejlesztések hasznosulása az ágazati tervezésben október 18.
A felsőoktatási ágazati nyilvántartások fejlesztési irányai – TÁMOP Stéger Csilla Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű.
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Eddigi eredmények, további feladatok Egyházy Tiborné dr. projektvezető október 27.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
1 NÉHÁNY GONDOLAT AZ (INTÉZMÉNY) AKKREDITÁCIÓ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEIRŐL Dr. Veress Gábor egyetemi tanár MAB, január 22.
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
Sapientia-EMTE informatikai rendszerének kialakítása és fejlesztése Dr. Dávid László Dr. Györfi Jenő Budapest, November 11.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
Kordás László december Társadalmi Párbeszéd Központ.
Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Kihívások és eredmények az e-learning fejlesztés során Zarka Dénes TÁMOP /1-C
A CSALÁDI NAPKÖZI GONDOZÁS SZAKMÁVÁ FEJLESZTÉSE A felnőttképzés támogatásának új formái Zarka Dénes TÁMOP /1-C
1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
2005. május 5. OKTATÁSI MINISZTÉRIUM FELSŐOKTATÁSI FELNŐTTKÉPZÉSI BIZOTTSÁG.
Sikeres ipar-egyetemi együttműködés Pannon Egyetem - KÜRT Zrt. Dr Remzső Tibor pályázati igazgató egyetemi docens Microsoft Innovációs Nap november.
Az ELTE Informatikai Kar és a FÖMI Távérzékelési Központ kapcsolata : Műhold-felvétel kiértékelő rendszer komponenseinek kifejlesztése (tervezés.
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
E 5. Együttműködések a humán szolgáltatásokban
A Bologna-folyamat a munkáltatók szempontjából Gerner Péter
Automatizált kábelkonfekcionálási technológia kutatása, intelligens kábel és egyedi csatlakozók fejlesztése INFONIA Alapítvány Rab Árpád, projektvezető.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
A kutatási eredmények áttekintése INFONIA Alapítvány június 28.
A SZAKKÉPZÉS-FEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ TARTALMI IRÁNYAI MFKB megbeszélés február 5.
TÁMOP / A Megyei Művelődési és ifjúsági Központ szerepe a felnőttképzésben előadás.
Megváltozott munkaképességűek és fogyatékkal élők foglalkoztatását elősegítő támogatások és módszerek Tatosné Takács Andrea december 18.
HAZAI REGIONÁLIS SZAKMAI VIZSGAKÖZPONT HÁLÓZAT ELKÉPZELÉSEK Dr. Hideg Éva Budapesti Corvinus Egyetem, Jövőkutatás Tanszék „Szakképzési és felnőttképzési.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Terület- és Településfejlesztési Operatív Program TOP-5. 1
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
ORSZÁGOS FELNŐTTKÉPZÉSI TANÉVNYITÓ KONFERENCIA
„Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése”
Proj_men_nazs_1 Nagy Zsolt
Motivációs kutatások kutatási kérdései
Határon túli magyar társadalmi adatok elemzése
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Előadás másolata:

Az e-learning a felnőttképzésben projekt Papp Lajos Műegyetemi Távoktatási és Felnőttképzési Központ

A BME-TFK felnőttképzési tevékenysége május 1.: a BME-TK feladatainak kibővítése, új szervezeti keret és távoktatási, nem konvencionális képzések, projektek, tevékenységek kezdeményezése, segítése, BME felnőttképzési tevékenységének támogatása, koordinálása szakmaiság, nemzetközi kapcsolatok

Előzmények, az NFI ajánlattételi felhívása hazai és nemzetközi projektek az e-learning témakörében (L-CHANGE, E-módszerTAN, EuroLearn, MESO, TeSZT-VIP, DELOS stb.) március 18. – Együttműködési megállapo- dás az NFI-vel szakértői támogatás nyújtására október – ajánlati felhívás „Az e-learning alkalmazási és fejlesztési lehetőségei a felnőttképzésben”

A projekt részfeladatai 1.Irodalom- és dokumentumgyűjtés, elemzés, résztanulmányok: az e-learning szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben, javaslatok a magyarországi fejlesztési feladatokra és feltételekre 2.Informatikai kutatás és szoftverfejlesztés: a magyarországi képző intézmények e-learning- tevékenységével kapcsolatos releváns adatok kutatási célú gyűjtésére, adatelemzésére.

A projekt várható eredményei 1. Tanulmányok, az e-learning szerepének és lehetőségeinek feltárása és elemzése a magyarországi eddig kifejlődött e-learning intézményrendszer segítségnyújtás a felnőttképzés irányító szervei és intézményei számára az e-learning alkalmazási és fejlesztési irányainak és feltételeinek a a szakmapolitikai változás kívánatos irányaira, az irányítás, a szabályozás és a feltételrendszer változtatására, illetve a szükséges további kutatási, fejlesztési irányokra

A projekt várható eredményei 2. e-learning-tevékenységgel kapcsolatos releváns információk, statisztikai adatok és műszaki paraméterek gyűjtésére, adatelemzésére alkalmas szoftver, kísérleti képzési programra vonatkozó, képzési, oktatói, hallgatói adatok dinamikus adatbázisa