Az e-learning a felnőttképzésben projekt Papp Lajos Műegyetemi Távoktatási és Felnőttképzési Központ
A BME-TFK felnőttképzési tevékenysége május 1.: a BME-TK feladatainak kibővítése, új szervezeti keret és távoktatási, nem konvencionális képzések, projektek, tevékenységek kezdeményezése, segítése, BME felnőttképzési tevékenységének támogatása, koordinálása szakmaiság, nemzetközi kapcsolatok
Előzmények, az NFI ajánlattételi felhívása hazai és nemzetközi projektek az e-learning témakörében (L-CHANGE, E-módszerTAN, EuroLearn, MESO, TeSZT-VIP, DELOS stb.) március 18. – Együttműködési megállapo- dás az NFI-vel szakértői támogatás nyújtására október – ajánlati felhívás „Az e-learning alkalmazási és fejlesztési lehetőségei a felnőttképzésben”
A projekt részfeladatai 1.Irodalom- és dokumentumgyűjtés, elemzés, résztanulmányok: az e-learning szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben, javaslatok a magyarországi fejlesztési feladatokra és feltételekre 2.Informatikai kutatás és szoftverfejlesztés: a magyarországi képző intézmények e-learning- tevékenységével kapcsolatos releváns adatok kutatási célú gyűjtésére, adatelemzésére.
A projekt várható eredményei 1. Tanulmányok, az e-learning szerepének és lehetőségeinek feltárása és elemzése a magyarországi eddig kifejlődött e-learning intézményrendszer segítségnyújtás a felnőttképzés irányító szervei és intézményei számára az e-learning alkalmazási és fejlesztési irányainak és feltételeinek a a szakmapolitikai változás kívánatos irányaira, az irányítás, a szabályozás és a feltételrendszer változtatására, illetve a szükséges további kutatási, fejlesztési irányokra
A projekt várható eredményei 2. e-learning-tevékenységgel kapcsolatos releváns információk, statisztikai adatok és műszaki paraméterek gyűjtésére, adatelemzésére alkalmas szoftver, kísérleti képzési programra vonatkozó, képzési, oktatói, hallgatói adatok dinamikus adatbázisa