Hogyan közlekedünk? Emberek a 3-as metrón. Felszállás „Harc”a legjobb helyekért Ülőhelyek: Minél messzebb a másik embertől Ülőhelyek hierarchiája.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
Advertisements

A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
Dr. habil. Benczik Vilmos főiskolai tanár, ELTE TÓK
L AKATOS ÚTI 2. SZÁMÚ L AKÁSSZÖVETKEZET. A SZÖVETKEZET BEMUTATÁS.
- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám
Előzmények  Tervezés  Szakemberek alkalmazása (testnevelő tanár, edző, rekreációs szakember, OKJ-s végzettségű segítő..stb)  Hivatalos meghirdetés.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Mobilitás-utazási módok
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
„Knorr. Minden közös étkezés egy lehetőség…” kutatás
© 2006 Avaya Inc. All rights reserved. Kommunikáció bárhol, bármikor! Rohály Gábor ügyvezető igazgató.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Az alvásról az időmérleg tükrében Néhány társadalmi faktor hatása
2006. február 17. Valószínűségszámítás és statisztika II. Telefonos feladat Egy kalapban van két korong, az egyiknek mindkét oldala piros, a másiknak.
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
CEGLÉD május C osztály. Ím az „álomtábor”, mely 5 napig f ő hadiszállásunk volt.
Gárdonyi Géza meséi.
V ITAINDÍTÓ A HAGYOMÁNYOS ÉS DIGITÁLIS ÍRÁS - ÉS OLVASNI TUDÁS ÖSSZEFÜGGÉSEIRŐL Mit mondanak a PISA2009 adatai a magyar diákok hagyományos és digitális.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Háttértárak.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Az olvasás helye és megítélése az általános iskola felső tagozatában
Írásvetítő transzparens Készítette: Huszár Anita informatikus könyvtáros szak II. évfolyam, távoktatási tagozat Alsózsolca, 2005.
Városi tömegközlekedés
Konfliktus és konfliktuskezelés
N. Tóth Ágnes egy. doc. Erasmussal Szombathelyen Mit tapasztal nálunk a külföldi hallgató? AVAGY Mire készüljön a magyar, ha külföldi egyetemre pályázik?
KBSZ SZAKMAI NAPOK – REPÜLÉS Agárd, április 12. Pál László balesetvizsgáló ATM VONATKOZÁSÚ ESEMÉNYEK 2006.
A szöveg 11..
Az ellátási láncok biztonsága
Österreich Werbung Magyarország Budapest, november Szedlák Péter Osztrák Nemzeti Idegenforgalmi Képviselet Sajtókapcsolatok.
1. A fogyasztói társadalmak átalakulása az utóbbi fél évszázadban.
Könyvtári informatika II.
1.Milyen jelzésű villamosokkal jár közösen az 59-es jelzésű villamos? a)18-as, 56-os és 61-es jelzésű villamossal. b)18-as és 61-es jelzésű villamossal.
Könyvklub, olvasó tábor
A Fantasztikus Programozás
Oxford Czinege Julianna Trinity Term Mi volt nehéz? Minden héten volt tutorialom, ami azt jelentette, hogy minden hétre kellett írnom egy dolgozatot.
Miről lesz szó? e-ticketing
Ültetési rend Jelzések:
Egészség Betegség.
A fenntartható városi mobilitás fejlesztésének döntéstámogató, értékelési módszerei Dr. Mándoki Péter Magyar Mérnökakadémia „Innováció és fenntartható.
Irodalom filmen. 1. Bevezetés A mozi, a film jelentősége a 20. századi európai (amerikai) kultúrtörténetben.
Kádár-korszak. Kádár-korszak Genezis Az 56-os forradalom és szabadságharc leverése „Forradalmi” ellenkormány Idegen (szovjet) beavatkozás Megtorlás.
TÖMEGKÖZLEKEDÉS SZABÁLYAI Amennyiben a megállóhelyen várakozunk: - ne hangoskodjunk, próbáljunk meg barátainkkal halkan beszélgetni, hogy másokat ne zavarjunk;
Robotrendszer alkalmazása a mindennapokban DOMEO: Időseket segítő otthoni robot DOMEO konzorcium.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Házi kedvencek – Haramiáné Kovács Mária.
CENTRUM KFT. Budapest, XXX. Köves u. 42 Telefon: Fax: www. centrum hu.
Névjegy és névjegykártya használat
Egy jegesmedve jókívánságai az Újévre
A hálózati terminológia alapszintű megismerése, internetes ismeretek
AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?
Robotok üzembehelyezése. A minimális biztonsági távolságot az érvényes szabványok adják meg. Ha a veszélyes területen a veszély alacsony, a minimális.
 Rengeteg blogot találhatunk a témában  Kedvünkre válogathatunk, mert mind különböző  Ki hobbiból, ki munka céljából vezeti  Nagyon népszerűvé vált.
Művészetek Palotája. Budapest legfiatalabb többfunkciós kulturális létesítménye m²-t meghaladja az alapterülete.
 Azért választotuk az internet függőség témát mert arra voltunk kiváncsiak,hogy ha készitenek egy statisztikát a “SZENT LÁSZLÓ”iskolában menyi diák.
Ahány nyelv, annyi ember. Mikor kezdjük el a nyelvtanulást? Az óvodában a többség elfogadja páran ellenzik 1. osztályban Igazából még magyarul sem tudnak.
Első tanfolyam -Élelmiszeripari, konyhai és éttermi alapismeretek diákok számára ÉLELMISZEREK BIZTONSÁGA.
2016. szeptember 23. Légiközlekedés a H2020 első két felhívásában Bajdor Gyöngy Katalin Horizon 2020 NCP Nemzeti Innovációs Hivatal.
Hatékony időgazdálkodás. Mindenkinek ugyanannyi ideje van, csak mást és mást kezdünk vele. Időgazdálkodás = életszervezés.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
A helyváltoztatási láncok választási valószínűségét számító módszer kidolgozása Csonka Bálint, Dr. Csiszár Csaba IFFK, Budapest augusztus
BUDAPESTI MŰSZAKI ÉS GAZDASÁGTUDOMÁNY I EGYETEM MŰSZAKI MENEDZSER SZAK KIG Pályaválasztási Napok Papp Gabriella (KIG )
Érettségi élő idegen nyelv
DARUS a gyermekekért.
Városi tömegközlekedés 2 Doktori Iskola
Legyen Ön is Milliomos! A játék beállítása:
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
PDA - trend és valóság Geges József Ph.D.
Tanár neve | Kurzus száma
Az otthontól az egyetemig
Üdv, tanulók! Tanár neve.
Előadás másolata:

Hogyan közlekedünk? Emberek a 3-as metrón

Felszállás „Harc”a legjobb helyekért Ülőhelyek: Minél messzebb a másik embertől Ülőhelyek hierarchiája

Felszállás Állóhelyek elfoglalása Ajtó mellett – Kapaszkodás – Támaszkodás – Rövid utazási idő

Elfoglaltságok Olvasás – Metropol,e- olvasó,regény Evés Zenehallgatás Telefonnal szórakozás Alvás,csukott szemmel való üldögélés

Beszélgetés Ismerősök Idegenek – Csak a közös helyzet,szituáció a téma – Pl: késés,idő,időjárás,ellenőrök

Figyelmesség Kevésbé figyelmesek az emberek, mint vidéken Figyelem  Magánszféra biztonságának megtartására összpontosul Sok az ember. – Miért pont én?