Kerékpáros_hálózat_kutatás Bartus Tamás Mészáros Márton Tanszéki_Terv_1 2012.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Republikon Tolerancia-kutatások
Advertisements

Közlekedés kerékpárral Hajdúböszörményben
A Kerékpáros Műszaki Szabályozás elemei - vitaindító Bodor Ádám a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Miniszter kerékpáros ügyekért felelős megbízottja.
Kerékpáros fejlesztések között Mitől lesz kerékpárosbarát egy település? Dr. Kukely György cégvezető Terra Studio Kft április 24.
Projekt általános bemutatása
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
Adattárolási technológiák
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
Borostyán Természetvédő Óvoda bővítés, felújítás Ideiglenes helyszín biztosításának lehetőségei a munkálatok ideje alatt.
Mi kell a biciklisnek? Tóth Judit Magyar Kerékpárosklub alelnök Solt,
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
A kerékpáros közlekedésfejlesztés aktuális feladatai
Szemléletformálás a kerékpáros közlekedés támogatásában
Készítette: Heilmann Kitti Kiss Alexandra Turger Gabriella
A munkavállalók munkavédelmi érdekképviseleti lehetőségei
A kerékpáros közlekedés fejlesztése Budapesten hallgató: Gajárszki Áron belső konzulens: dr. Koren Csaba külső konzulens: Szele András Széchenyi István.
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
1 Kerék-Pár a várospolitikában Kerékpárosbarát úthálózat tervezési eszköztára kis- és nagyvárosok számára Dalos Péter november 18.
Számítógépek, és Gps-ek az autókban
Szélességi bejárás , 0.
Kerékpáros fejlesztések
Kerékpározás Programfejlesztési Központ VI.A.5.1.
Közúti és Vasúti járművek tanszék. Fontosabb tevékenységek a lehetséges folyamat technológiában: A- a jármű azonosítása B- tisztítás C- diagnosztikai.
Városi tömegközlekedés
Közút-vasút keresztezések biztosítási módjainak összehasonlítása
evolúció a városi mobilitásban a kerékpározás reneszánsza Forrás:OBIS, wikipeia.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
Operációs Rendszerek II.
TERMÉSZETISMERETI TÚRÁK BUDAPEST VÉDETT TERÜLETEIN avagy nyitott szemmel és szívvel a természetben, a fővárosban. Zene: Fonográf. Menjünk gyerekek /részlet/
Konzervatív alternatíva Avagy: A normális megoldás Dr Pusztai Erzsébet MDF.
Közlekedésmodellezés Készítette: Láng Péter Konzulens: Mészáros Tamás.
Ongjerth Richárd Budapesten Deficitek és jó példák tíz percben Kommunális szolgáltatási esélyegyenlőség.
A szociális és gyermekjóléti feladatellátás kistérségi működtetése központi szemszögből Kecskemét június 10.
Óberling József r. ezredes
Lakossági fórum szeptember 15. Szentendre HÉV végállomás és térsége szabályozási terve Szentendre Egres út alatti 2. számú fejlesztési terület (Tegez.
László János Mi történik a "Kerékpáros Budapesten" a fejekben és az utakon 1 Mi történik a "Kerékpáros Budapesten" a fejekben és az utakon Bencze-Kovács.
A közúti közlekedésbiztonság alakulása Magyarországon;
Kerékpárutak építésének engedélyezése
„KÉT KERÉKEN SZEKSZÁRDON” OKTÓBER 6. Baka György Zöldtárs Alapítvány Elnök.
 Környezetünkre legalább annyi figyelmet kell fordítanunk, mint bármi másra az életben. A mai emberek nagyon keveset törődnek környezetükkel és egészségükkel.
„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, szeptember 21.
Környezet- és egészségvédelem a mindennapjainkban
KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft.
Közlekedjünk kerékpárral a Balaton körül
A KERÉKPÁROS A KERÉKPÁROSTURIZMUSLEHETŐSÉGEI és Balatonkenese rekreációs térséggé válása Balatoni kerékpáros turisztikai fejlesztések jó gyakorlatának.
KEREPES VÁROS INTEGRÁLT TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI STRATÉGIÁJA
TERVEZET. R ÁKOSMENTE, A KERÉKPÁROSBARÁT TELEPÜLÉS.
KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉS BUDAPESTEN XD csapat Készítette: Márta Zsolt Gyűjtötte: Mészáros Valentin Előadja: Rimóczi András.
AZ EKF VÁROSRÉSZ KÖZTERÜLETEINEK MEGÚJÍTÁSA. Legfontosabb problémák: foghíjas, rendezetlen beépítés – megoldása már folyamatban Városszéli funkciók.
Fotó-összeállítás: Susánszky Ferenc Szöveg: Dékányné Szalai Katalin Dévaványa Felemelkedéséért Közhasznú Alapítvány, Somodi Mária Magyar Közlekedési Klub.
2009 Tudatos vezető - Közlekedésbiztonság Pausz Ferenc GRSP Magyarország Szemben az árral? Budapest, március 19.
Fenntarthatóság, környezettudatosság
„a gyakorlat a legjobb tanítómester, igazi gazdákat ez formál" (Tessedik Sámuel) Román István agrárszakképzésért felelős helyettes államtitkár március.
CISC-RISC processzor jellemzők Előadó: Thész Péter Programtervező informatikus hallgató Budapest,
Közúti balesetek főbb okai I-III. hó
A KERÉKPÁROS TURIZMUS LEHETŐSÉGEI
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
Berta Tamás, k özpontvezető Tóth Viktória, projektkoordinátor Közlekedésbiztonsági Központ KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. A közlekedési.
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
URBANISZTIKA 4 Baracsi Viktória. BEÉPÍTÉSI / KÖRNYEZETALAKÍTÁSI TERV ÉPÜLETEK Meglévő/tervezett épület (jellemző tetőfelülnézet) Jellemző funkció, szintszám.
SZEKSZÁRD Észak-déli KERÉKPÁRos útvonal vizsgálata
„R” helyett „Q”? – Új lehetőségek a faktoranalízis alkalmazásában
Bartháné Kunráth Ágnes 2017.
1. Mi az ábrán látható jelzőtábla neve? a) Különleges útvonal. b)
Gyalogos és kerékpáros közlekedés
Műszaki ismeretek/Műszaki szemlélet Készítette: Jakab Gabriella, településmérnök, ingatlan értékbecslő Kinek-mit jelent? Mi köze az értékbecsléshez, ingatlanközvetítéshez?
Innováció és fenntartható felszíni közlekedés konferencia 2016
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Autós - Motoros Iskola, Kiskőrös, Martini u. 1
Előadás másolata:

Kerékpáros_hálózat_kutatás Bartus Tamás Mészáros Márton Tanszéki_Terv_1 2012

Kerékpáros hálózat_Problémafelvetés Magyarországon a kerékpár használata kevésbé elterjedt, mint más európai országban. Kevés számú bicikliút, illetve tároló A kerékpáros közlekedés leggyakrabban a járdán és utakon, a gyalogosok illetve a gépkocsik mellett történik. Ez veszélyes megoldás szükséges! Jó megoldással a kerékpáros közlekedés is fellendülhet. Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1

Kerékpáros hálózat_Problémafelvetés Budapest kerékpáros hálózataKerékpárútKerékpársáv Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1

Kerékpáros hálózat_Problémafelvetés A tervezési terület kerékpáros hálózataKerékpárútKerékpársáv Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1

Kerékpáros hálózat_Problémafelvetés A tervezési terület forgalmasabb utcáiForgalom Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1

Kerékpáros hálózat_Elemzés Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1 Kerékpáros közlekedéshez szükséges méretek: Az egyirányú folyamatos haladáshoz legalább 1,4 m szélesség, de leginkább 1.6 m szükséges. Előzéshez és szembetalálkozáshoz csökkentett sebességnél 1,6 – 2,0 m szélesség kell. Előnyösebb a 2,0 – 2,5 m-es szélesség, ha a kerékpárhoz utánfutót is csatlakoztatnak.

Kerékpáros hálózat_Lehetőségek Könnyen kialakítható kerékpárutakKerékpárút Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1

Kerékpártárolók_Problémafelvetés Kerékpártárolók a területenKerékpártároló Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1

Kerékpártárolók_Helyszínképek Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1 A területen őrzött és őrizetlen kerékpártárolók egyaránt megtalálhatóak, de ezek száma csekély, és tárolókapacitásuk nem elégíti ki a helyi igényeket. Elhelyezésük sem mindig megfelelő és logikus. Ezt látszik igazolni a területen található, nem megfelelő helyen lekötött kerékpárok nagy száma.

Kerékpártárolók_Helyszínképek Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1

Kerékpártárolók_Elemzés Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1

Kerékpártárolók_Lehetőségek Kerékpártárolók a területenKerékpártároló Bartus Tamás Mészáros Márton TT_1 A kerékpáros közlekedés fellendítésére szükséges: A területen lévő utak biztonságos és összefüggő kerékpárúttal, kerékpársávval való ellátása Fontosabb, jelentősebb intézmények kerékpárral való megközelítésének lehetőségének biztosítása Már meglévő biciklitárolók átalakítása, kibővítése Frekventált helyeken újak kialakítása Park & Ride rendszer kialakítsa a tömegközlekedési megállókban