Szakmai Megvalósítási Terv

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
„A Miskolci Egyetemen működő tudományos képzési műhelyek összehangolt minőségi fejlesztése” című TÁMOP-4.2.2/B-10/ számú projekt Nyitó rendezvény.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Kémiai Technológia Transzfer Kft. Egy pályázat előkészítése Hasznos tanácsok kutatóknak egy sikeres pályázat benyújtásához.
Koplányi Emil, PMP Nemzeti Fejlesztési Terv Új Magyarország Fejlesztési Terv ÁROPEKOPGOPKEOPKÖZOPROP TIOPTÁMOP.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola I. alprogram: Társadalmi.
MKE 44. Vándorgyűlése Helyismereti Szekció Győr, július 13. péntek Magdics Erika Szabadhegyi Magyar-Német Középiskola, Győr.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
A munkaerő-kereslet és –kínálat előrejelzését megalapozó kutatások a HEFOP 1.2 intézkedésének keretében.
A kutatás-fejlesztési tevékenység minősítése az SZTNH-ban
Önálló lépések a tudomány területén TÁMOP-4.2.2/B-10/
A szellemi tulajdon kezelése és a TTTI szolgáltatásai.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
A gyakorlatvezető mentor
Jelentések Munkakezdő jelentések Időközi jelentések  Támogatási szerződés által meghatározott időpontokban és/vagy mérföldkövenként  Tartalma: az adott.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
TÁMOP / „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban ” A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése 5. pillér – MKKR és a közoktatás.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
2009. december 8. Pomázi Gyula SZTE felsőoktatási stratégiai szakértő
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
A regionális tudomány társadalmasítása Kedvezményezett: MTA Regionális Kutatások Központja.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
Iskolák határok nélküli együttműködése.
5. Integratív oktatási modul. PhD Tudományos Napok 2011 április absztakt/poszterbemutató  7 előadás szekció  4 poszter szekció 14 előadás/poszter.
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.
Felzárkóztatás, tehetséggondozás
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
KUTATÓ KERESTETIK című projekt a Pro Scientia Aranyérmesek Társasága szervezésében, a Nemzeti Tehetség Program támogatásával "A tehetséggondozás területén.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A TDK és a doktori képzés kapcsolatrendszerének fejlesztése Dr. Csernoch László az Országos Doktori Tanács elnöke.
DETEP-es hallgatónak lenni megtiszteltetés
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Az ELTE Informatikai Kar és a FÖMI Távérzékelési Központ kapcsolata : Műhold-felvétel kiértékelő rendszer komponenseinek kifejlesztése (tervezés.
Kutató- és kiváló egyetemek Magyarországon - Konferencia a kutatási kiválóság jövőjéről ELTE, június 22. Prof. Dr. Patkó Gyula rektor MISKOLCI EGYETEM.
Projekt címe, azonosító száma Projektvezető/Előadó Beszámolási időszak Dátum.
TÁMOP / „Új kor új iskola ” Pénzügyi feladatok bemutatása.
TAMOP /1 „CÉHÁLÓZAT KAPACITÁSFEJLESZTÉSE” Kézenfogva Alapítvány Projektnyitó Szakmai Nap
Útközben A BME kutatóegyetemi pályán Útközben A BME kutatóegyetemi pályán „Minőségorientált, összehangolt oktatási és K+F+I stratégia,
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
PROJEKT INDÍTÓ KONZULTÁCIÓ TÁMOP B-15/1/KONV
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak Bírálati szempontok: Dr. Hórvölgyi Zoltán (tudományos dékánhelyettes)
KEHOP azonosítószámú, „Veszprém Megyei Klímastratégia” című projekt bemutatása Takács Balázs Veszprém, április 25.
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
Beszámolás a Mobility Tool+ felületen – tartalmi tudnivalók
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Fekete Tamás egyetemi tanársegéd
Műszaki Földtudományi Kar, Környezetgazdálkodási Intézet
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Szabó Gábor Adjunktus MAK, FKNI Név.
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Oktatás a mérnök informatikus szakon: tények és vélemények
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Új lendülettel az európai kutatóegyetemek élvonalába
Az SZMBK Intézményi Modell
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Előadás másolata:

Szakmai Megvalósítási Terv TÁMOP - 4.2.2.B-10/1--2010-0009 Új tehetséggondozó programok és kutatások a Műegyetem tudományos műhelyeiben Szakmai Megvalósítási Terv Levendovszky János

Alapvetések A projekt a tehetséggondozást a beadott pályázat szerinti szakmai tevékenységek kereteinek megfelelően végzi. Ezért ez nem automatikusan járó pénzforrás , hanem az indikátorokban mért szakmai tevékenységben való részvétel. Ezért a szerződésekben, megrendelő lapokon szakmai feladatokat kell feltüntetni, amelyeket ellenőrizhető módon el kell végezni. A kutatási tervben szereplő indikátorok (pl. K+F projektek száma) csak nagyobb egyenlő lehet a vállaltnál.

A szakmai- és megvalósítási terv szerepe és tartalma A tehetséggondozás formái a projektben Szakkoll. tevék. TDK DI kutatások SZMTerv PEJ Kifizetések szakmai tart.ellenőrzése A tehetséggondozás folyamatának megvalósulása Disszemináció

Szakmai- és Megvalósítási Terv megírása A tehetséggondozás formái (LJ.) A projekt általános céljainak megvalósítása a tevékenységek tükrében (LJ) DI Kutatási Tervek (DI-k és kari alprojektevezetők) TDK szakmai terv (TDK alprojektvezető) Szakkollégiumok szakmai terv (Szakkoll. alprojektvezető) Indikátorok kigyűjtése, hallgatói közreműködés kigyűjtése, megvalósult tehetséggondozásra vonatkozó számok (LJ)

Fontos paraméterek A bevont diákok száma >= indikátorokban vállalt A kutatni kívánt K+F projektek száma >= indikátorokban vállalt A felhasznált költségvetés = a névlegesen az adott egységre jutó költségvetés

Szakmai Megvalósítási Terv template – DI-k A kutatások célja (max. egy oldal célonként) Rövid tartalmi leírás és technikai megközelítés (a kutatás módszerei, milyen eszközökkel jut a végeredményhez, ebben a klaszter alapú szuperszámítógépnek mi a szerepe) A várt eredmények összefoglalása (eredményenként max. egy oldal) Az elérni kívánt eredmények jelentősége és alkalmazásai (eredményenként max. egy oldal) A kutatások összhangja a projekt céljaival - a tehetséggondozás formája a kutatások során (milyen szakmai fázisban történik diákok bevonása, a bevonni kívánt diákok száma, a bevonni kívánt diákok szakmai tevékenységnek leírása)  Az indikátorok teljesítési módja és igazolása (BME PA alapján, kinyomtatott publikációk alapján, kifizetések igazolása alapján, kutatási jelentések alapján) Költségvetési megvalósítás és hozzárendelés: A szakmai tartalom megvalósításában részvevők neveinek hozzárendelése a költségvetés adott tételéhez.

Doktori iskolák kutatási terveinek jelenlegi állása – a „fekete lista” Nem érkezett módosított kutatási terv : Oláh György Doktori Iskola (VBK) Matematika- és Számítástudományi DI (TTK) Vásárhelyi Pál Doktori Iskola (ÉPK)

DI-k kutatási tervei (folyt.) - vállalások 2 5 ?? 2 6 8 ?? 6 5 1? 2 2 5

VIK Inf OK

VIK Vill DI OK

Gazd – és Szervezéstudományi DI OK

Tud Filozófiai DI OK

Pattantyús Gép. Tud. DI OK

Építőművészeti Doktori Iskola OK, kis átrendezéssel

Csonka Pál DI OK

Közlekedésmérnöki kar DI-jei DI-nként csak egy-egy téma kifejtése szerepel, holott együtt 4 db kutatási projektet vállaltak, azaz még két téma kell !!!

Fizikai Tudományok Doktori Iskola A célok és a várható eredmények után továbbra sincsenek projektekre szétbontva a dolgok.

Pszichológia Doktori Iskola Most csak egy kutatási projekt (négyet vállalt) ? „Az ember mint megismerő lény” Amúgy OK, de 4 projekt kell, akár úgy is, hogy 4 altéma van nevesítve projekt gyanánt

Ellenőrzés A bevont diákok száma >= indikátorokban vállalt A kutatni kívánt K+F projektek száma >= indikátorokban vállalt A felhasznált költségvetés = a névlegesen az adott egységre jutó költségvetés

Kutatási terv a célok megvalósításáról – TDK Az eddigi TDK tevékenység megújításának cselekvési terve a projekt szempontjai alapján A feladatok ütemezése TDK szemináriumi tevékenységek megrendezése (pl. kari TDK alszekciónak alapján havonta egy szeminárium) Az új webportál leírása Hatások a tehetséggondozásra Az indikátorok teljesítési módjai Költségvetési megvalósítás és hozzárendelés: A szakmai tartalom megvalósításában részvevők neveinek hozzárendelése a költségvetés adott tételéhez.

TDK OK

Szakkollégiumok - alapvetések Minden tevékenységről (képzés, kirándulás, verseny) kell szakmai leírás A szakmai típusú infrastruktúrán megvalósított tevékenységről kell leírás Az indikátorokat (bevont diákok száma …etc.) „hozni kell”

Szakmai Megvalósítási Terv template – Szakkollégiumok A képzések s egyéb szakmai rendezvények (versenyek kirándulások) tartalmának leírása, rendezvényenként max. 1 oldal Az eszközbeszerzések szakmai tartalma Költségvetési megvalósítás és hozzárendelés: A szakmai tartalom megvalósításában részvevők neveinek hozzárendelése a költségvetés adott tételéhez.

Liska Tibor Szakkollégium Tartalmas leírás

Simonyi Károly Szakkollégium Könyvbeszerzés részletei (milyen területről, hányat, miért minősül ritkának) OK

Szentgyörgyi Albert Szakkollégium Célkonferenciák leírása kell, szakmailag miért jók Mi az a kémszámtábor: szakmai tartalom leírása

Közlekedésmérnöki Szakkollégium OK

Zielinski Richárd Szakkollégium OK

Építész Szakkollégium A honlap fejlesztés megvalósulási kritériuma a honlap Építészeti kurzus középiskolások számára ???

Menedzsment Szakkollégium OK

Vállalt teljesítésekhez kapcsolódó mutatók

Részletes 2 éves indikátorok Kar VI VE TTK GTK GE ÉP EÖ KO DI együtt TDK Szakkol. Doktori iskola Vill Info OGY Fizika Matek Pszich. Tudomány Gazdaság PÁG Építő Csonka P VP együtt A konstrukció támogatásával megjelent publikációk száma 20 30 15 10 5 8 4 16 163 80 243 A konstrukció támogatásával (lefolytatott) elindított képzések száma 59 A konstrukció támogatásával megtartott hazai es nemzetközi konferencia előadások 40 50 6 24 282 160 442 Fejlesztett, felújított, beszerzett eszközök száma 1 44 45 A konstrukció keretében támogatott K+F projektek száma 3 2 51 A konstrukció megvalósításába bevont kutatok, oktatók száma 19 89 109 A konstrukció megvalósításába bevont hallgatók száma 25 22 214 1318 1692

Részletes első éves indikátorok Kar VI VE TTK GTK GE ÉP EÖ KO DI együtt TDK Szakkol. Doktori iskola Vill Info OGY Fizika Matek Pszich. Tudomány Gazdaság PÁG Építő Csonka P VP együtt A konstrukció támogatásával megjelent publikációk száma 20 30 ?20 15 10 5 8 4 16 163 80 113 A konstrukció támogatásával (lefolytatott) elindított képzések száma 59 31 A konstrukció támogatásával megtartott hazai es nemzetközi konferencia előadások 40 50 6 24 282 160 276 Fejlesztett, felújított, beszerzett eszközök száma 1 44 34 A konstrukció keretében támogatott K+F projektek száma 3 2 51 26 A konstrukció megvalósításába bevont kutatok, oktatók száma 19 89 72 A konstrukció megvalósításába bevont hallgatók száma 25 22 214 1318 1029

Fontos tudni Az indikátorok (kifizetések) teljesítésével el kell indulni a TÁMOP tehetséggondozó projektben, de A kutatóegyetemi projekt indikátorai is benne vannak a rendszerben. Minden kar saját felelőssége, hogy a kettőt határidőre teljesítse.

Határidők Szakmai megvalósítási tervek iterált változata: november 15. Elküldés: Juhász Ágnes projekt adminisztrátornak ajuhasz@mik.bme.hu

Köszönöm a figyelmet !