ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Az információs társadalom helyzete Magyarországon
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Mozgóképkultúra és médiaismeret Háttér: ● Választható közismereti vizsgatárgy (5. érettségi tárgy) ● ig kétszintű az érettségi 2011-től a felvételi.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Lobbizás az egészségügyben
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
Az IKT szerepe a gazdaság erősítéséért Ilosvai Péter, IT Services Hungary.
Internetes bankok piacformáló hatása
Közönségkapcsolatok (PR)
Civilek a kommunikációs fronton Hatvan, Október 4.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
A KONVERGENCIA-FOLYAMATOK FONTOSABB KIHÍVÁSAI 2007-BEN SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR Szeged, február-május (Belyó Pál) „G A Z D A.
Az ÚMFT SLA rendszere - a független értékelő szemszögéből -
Közönségkapcsolat (public relations)
Tananyagbeosztás 8.Hírnév, imázs 9.Sajtókapcsolatok (Media Relations)
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A reklámköltések alakulása Magyarországon Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Kérdések a második zh-hoz
Sponsorare necesse est
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Egy sikeres magyar márkaépítés. Hol kezdődik a mese? Említésre méltó magyar szereplő 2004 közepéig nincs az ásványvízpiacon 2004, a párizsi Aqua Eauscar.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Petőfi és a média 27/A.
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
Verseny és szabályozás 2013 MTA KRTK KTI Bemutató konferencia szeptember 30.
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
KERESKEDELMI LÁNCOK MARKETINGJE Mihálszki Zsuzsa – Szakma Napja, szeptember 29.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
„2007 a médiaszabályzás kezdete” 12. Televízió és hangtechnikai konferencia Budapest, május 2-3. Dr. Sarkady Ildikó MeH, Médiapolitikai Főtanácsadó.
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Bevásárlóközpontok harca Tatabányán Kovács András Selye János Egyetem Kutatóintézete.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A TEJ ÚTJA A KERESZTÚRI MODELL SZÖVETKEZETI ALAPON Szávuly Attila.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Az Újbuda 60+ Program rendszerének legfontosabb elemei
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
Vállalati terv bemutató
Bankreklám vagy szappanopera?
Az online marketing legújabb generációja
Előadás másolata:

ARCOK ÉS KUDARCOK A téma a lényeg vagy az arc, akivel az eladható? DR. SIMON ANDRÁS senior partner, Ispiro Consulting

‘Egyfelől imádjuk a sztárokat, mert a sikert reprezentálják, másfelől nevetségesnek tartjuk őket, mert fals értékeket jelenítenek meg.’ (David Giles, 2000)

-Milyen típusú arcra van szükségünk? -Milyen csatornákon érdemes kommunikálni velük?

-Milyen típusú arcra van szükségünk? -Milyen csatornákon érdemes kommunikálni velük?

James Monaco három nagy celebrity-kategóriája A HŐS - valamilyen látványos eredménnyel vonja magára a közönség figyelmét A SZTÁR - prominenciá­ját a nyilvánosság előtt bemutató személyiségének (public persona) köszönheti A KVAZÁR - nem szándékosan kerül a figyelem középpontjába

Chris Rojek három sztárkategóriája (2001) A modell azt vizsgálja, hogy a személy milyen módon lett híres 1.ÖRÖKLETES (ascribed) 2.ELÉRT (achieved) 3.MÉDIÁNAK TULAJDONÍTOTT (attributed)

Kit szerettek és kit utáltak az Index olvasói 2007-ben? Kit szerettek és kit utáltak az Index olvasói 2007-ben? (n=7317) Az utáltsági lista első helyezettjei (sorrendben): Kiszel Tünde, Fekete Pákó, Kelemen Anna, Anettka, Győzike, Zalatnay Cini, Schobert Norbert, Ambrus Attila, Bíró Lukács A legkedveltebbek sorrendben: Darnyi Tamás, Vágó István, Polgár Judit, Gesztesi Károly, Csányi Sándor, Bródy János és Szabó István (Munk Veronika – Viniczai Andrea 2007.)

Hungarian Marketing Association MÉDIAKONVERGENCIA MILYEN KÖVETKEZMÉNYEKKEL KELL SZEMBENÉZNÜNK? A rádió - televízió – nyomtatott sajtó egykori „szentháromsága” ma már érvényét vesztette. Reklámüzeneteink célcsoportjai manapság döntően a közösségépítő oldalakon keresztül érik el egymást, közszolgálati tartalmakat néznek - de az interneten, és amikor márkát választanak, akkor a legjobb barátaiknak hisznek, és nem a reklámoknak.

A médiapiac átrendeződése három fő jellemzővel írható le: ig folyamatosan nőtt a tévés költések mértéke és részaránya, azóta azonban a piaci részesedésük csökkenő. - A tévé szerepének csökkenését legnagyobb részben az internetes reklámok belépése okozza. - A nyomtatot sajtóra költött reklámkiadások abszolút értékben nőttek ugyan, de a szektor részaránya 12 év alatt a felére csökkent.

KIHÍVÁSOK AZ ELKÖVETKEZŐ 5 ÉVRE 1.LÉPÉST TARTANI A DIGITÁLIS EVOLÚCIÓVAL ÉS A KÖZÖSSÉGI HÁLÓZATOKKAL 48.9 % 2.ÖSSZEKÖTNI AZ ÜZLETI STRATÉGIÁT A KOMMUNIKÁCIÓVAL 45.6 % 3.BIZALMAT ÉPÍTENI / HITELESSÉGET FOKOZNI KOMMUNIKÁCIÓS ESZKÖZÖKKEL 43.4 % 4.VÁLASZOKAT TALÁLNI AZ ÚJ NYILVÁNOSSÁG ÉS A TRANSZPARENCIA GENERÁLTA 36.3 % KÉRDÉSEKRE 5.ÚJ MEGOLDÁSOKAT KÍNÁLNI A KOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉG 31.4 % MÉRHETŐSÉGÉRE European Communications Monitor (2007) n=1087 in 22 countries

VÁRHATÓ HANGSÚLYELTOLÓDÁSOK A JÖVŐBEN MARKETING / MÁRKA / FOGYASZTÓI KOMMUNIKÁCIÓ VÁLLALATI KOMMUNIKÁCIÓ VÁLLALATI BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ KRÍZIS MENEDZSMENT BEFEKTETŐI TÁJÉKOZTATÁS ÉS PÉNZÜGYI KOMMUNIKÁCIÓ PUBLIC AFFAIRS / LOBBI KÖZÖSSÉGI KAPCSOLATOK / CSR European Communications Monitor (2007) n=1087 in 22 countries

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!