Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba 2011 10 1-én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk.

Kiss Alexandra Petra és Gyöngyösi Boglárka Waldhotel Feldbachtal-ban töltött gyakorlatunk Praktikum in Thüringen Erkennen des deutschen Gastronomie und.

Anikó Fekete Németország Deutschland 2013.feb. 18-márc.20.
Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,
2012-es évben 2 szakács és 4 felszolgáló tanuló töltötte gyakorlatát az Europa Hotelben.
 - pedig volt itt szép főtér  - egy középkori templom  - gyönyörű,motorcsónakok és yachtok ringatóztak a kikötőben  - a várba sajnos.
Ciprusi kaland.
Témahét a 3. b osztályban október
Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás. Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.
Önkéntes program a Budapest Kőbányai Önkormányzat
„Vár állott, most kőhalom…”
„Hull a pelyhes fehér hó…”
Élménybeszámoló június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük.
Leonardo da Vinci mobilitási projekt LdV-HU-10-IVT-1051 projekt Disszemináció február 24. Gundel Károly SZKI Alapítványi Est.
Szeretteim! Nemsokára elérkezik a születésnapom. Nagyon sok ember vásárol ilyenkor és készülnek már külön erre az alkalomra szóló rádió- és TV-műsorok,
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
 Az egyetemi évek alatt a legcélszerűbb külföldön élni egy darabig > támogatott, legkevesebb függőség itthon  Kalandvágy, önállóság, nyelvi akadályok.
„Én-fejlesztés a művészetek eszközeivel” tehetséggondozó tábor november november 8. NTP-MR-MPA
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
Tols vs. MKK-Apol Kontinens 34 A kezdetek Eleinte a Tols nem volt jelen a K34-en olyan mértékben hogy az gondot okozzon akármelyik ellenséges klánnak.
Mi lesz ebből? –a várakozás. Vár lépcsőin Lábbusszal a Vár lépcsőin.
Gólyatábor beharangozó
Fazekas fesztiválon jártunk április 25-én A zalaegerszegi Skanzenben.
Besz á mol ó a Borsod-Abaúj Zemplén Megyei Kossuth Lajos Gimn á zium Szakképző Iskola és Kollégium Trefort Á goston Szakképző Tagiskolája á ltal elnyert.
Előtted nem titok, Hogy nem voltunk angyalok
KELL OTT FENN EGY ORSZÁG...
Fülemüle informatika verseny
KUTYASORS.
EGY FELESÉG VALLOMÁSAI
A jó cselekedet Egy pohár tej Egy nap, egy fiatal legény házról házra járt, mivel nagyon éhes volt. Nem volt már egy fillére sem, mert minden pénzét.
A vízhordó története.
Nomád tábor Magyarkanizsán augusztus Egy kilenc gyerekből és kísérőként Dobszay Ambrusból álló kis csapat indult Magyarkanizsára élmény-táborba.
Anglia Július 4.- Szeptember 4.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
Rocket team Hajdúszoboszló Engedjék meg, hogy néhány percben bemutassuk a Hajdúszoboszlói Bárdos Lajos Általános Iskolát.
Létezik valamilyen emberi alkotás, amely megközelíti a természet szépségét? Talán a zene! Kapcsolja be a hangszórókat! Automatikus diatovábbítás.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Szakmai gyakorlat Németországban CHEMNITZ 2011 júl. 31-aug 27 8 keresked ő, 8 szakács, 8 „ügyviteles”
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Portsmouth Pompey On A Roll Egy kisebb reggeliző helyiség. Egyszerre körülbelül fő étkeztetésére alkalmas. A helyi foci csapatról.
Comenius project. 3-kor indultunk az iskola elől kisbusszal a reptérre, ahová 4-kor érkeztünk ki. A rep- téren jól teletömtük ma- gunkat KFC-s kajával.
Angliai tanulmányi út február március 16.
Készitette: Colcer Adorján és Sinka Attila. Kisérő tanáraink: Cseke Zsuzsanna Borbély Botond Péter Izabella Résztvevő diákok: Adorján Attila András Kinga.
Anglia Portsmouth.  Az angliai utazásunknak talán a szállás volt az egyik leg meghatározóbb kérdése számomra, hiszen mindég érdekelt, hogy hogyan élnek.
ÖSZINTE Horoszkop KLIKKELJ A KEPEKRE
ERASMUS Schwäbisch Gmünd, Deutschland. Schwäbisch Gmünd Hangulatos, kedves kisváros Baden- Württenbergben, Stuttgarttól nem messze Télen-nyáron gyönyörű.
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Angliai gyakorlat Készítette: Merhelik Ákos. Szállás hely A szállás hely nagyon tetszett. Külön szobát kaptam. A házigazda nagyon rendes volt. Az étellel.
Alliance Francaise-Debrecen Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola.
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
DÉL-KOREA ASAN, SZÖUL AUGUSZTUS  Augusztus között a dél-koreai Asanban, testvérvárosok számára szervezett táborban vettünk részt.
Kaland tábor Táborvezető: viraszkó Anett.
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Erasmus+ MÉSZÁROS VIVIEN 11. I.
Erasmus+ németországi gyakorlat. - ringhotel Schlossberg.
Határtalanul.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A.
Jókai Mór Református Általános Iskola 3. osztálya
SZAK-Ma, szeretlek!.
Állati jó tábor
Játék, szórakozás, egészség
Készítette: Majerhoffer Nóra
Napközis hittanos tábor 2016.
A vízhordó története.
Generációk találkozása Készítette: Giricz Nikolett
HELP Határtalan Egészségnevelés Lehetőségei Program
Erdélyi kirándulás Élmények.

Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven

Elindulás, utazás Németországba én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk az utazásra, mindenki nagyon lelkesen várta már Németország határait, de senki nem tudta mi vár rá, később minden kiderült…

Utazás

A közös szállás A közös szállásunk Hochwaldban volt ahová 2011 október 2-án érkeztünk meg a kis csapatunkkal 3 napig voltam itt és nagyon jól éreztem magam, csak hamar elfogyott a mi kis csapatunk, vagyis hamar elvittek mindenkit Tettünk nagy sétákat nagyon szép helyen van, a német hegyek gyönyörűek Sok játékot játszottunk és a német felkészítő sem vészes

Közös szállás 1. rész: a szálláson

Közös szállás 2. rész: Séták a környéken

Mühlhausen-ben volt a gyakorlati helyem, szakácsként tevékenykedtem

Brauhaus zum Löven

Feladataim a konyhában Én a hideg konyhán dolgoztam hideg tálakat készítettem (sajttálakat, gyümölcstálakat, szalámis tálakat, pármai sonkás tálakat) Gombócoztam a thüringiai gombócot Saláták készítése Zöldségek, tisztítása, darabolása, Saláták készítése Napi kétszer salátabár készítése Halloween tökök faragása

Munkáim a konyhában

Mülhausen Jó nagy séta volt a városban, nagyon szép hely, örömmel ajánlom mindenkinek, és van vásárlási lehetőség

Kirándulás Az Erfurt-i kirándulás nagyon jó volt, nagyon jó volt, újra együtt volt a mi kis csapatunk Voltunk Mc Donalds-ba közösen ebédeltünk Voltunk 1 eurós boltba így aki nem vásárolt még semmit az nyugodtan tudott Bár a csapattal Erfurtba voltam, de jártam Évivel és a pestiek kísérő tanárával Weimarba is, amit nagyon élveztünk

Weimar

A vége Hamar eltelt ez az egy hónap, mindent megtudtunk, minden kiderült és nagyon jó élményekkel gazdagodtunk. Én is nagyon jól éreztem magam és bármikor visszamennék, akár holnap is Örömmel merem ajánlani az utánunk utazó csoportoknak Mühlhausenben a Brauhaus zum Löven szállodát, igen és vigyázat házi főzésű sörük van:D csak jó tanácsként gondoltam az utódoknak viszlát Németország