Hungary CRM Workshop Nottingham 2011.01.31 – 2011.02.01.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
CRM Apolló rendszer CRM = Customer Relationship Management
Advertisements

Global Distribution System
Ákos FÜZI Energetika 2011.
© 2010 IBM Corporation IBM Enterprise Content Management Az intelligens karakterfelismerés üzleti lehetőségei A dokumentum feldolgozás 5 lépcsője Előadó:
okostelefon alkalmazások a turizmusban
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
dr.Cseh Zoltán - Körmendi György SPSS Hungary
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
AutoMaster Opel integrációk
1 Irodaházak és Kereskedelmi Ingatlanok kezelésére.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
A TESZÖV Energia-beszerző Konzorcium FÖLDGÁZ 2010/2011/2012
EKOP Elektronikus levéltár
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
Ügyfél Elégedettségi Vizsgáló és Elemző Program
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Adatvagyon gazdálkodás
Elemzés.
Üzleti intelligencia Kecskemét 2007 ősz. BI Business Intelligence Üzleti Intelligencia Bevételnövelő és költségcsökkentő lehetőségek feltárása, döntéstámogatás.
Microsoft Business Solutions és partnerei: optimális ügyfél kiszolgálás Ambrus Zsolt üzletág vezető Business Solutions.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
AlertPay internetes számlához bankszámla hozzárendelése és pénz feltöltése az AP -re Lépj be az AlertPay oldaladra:
Hasonlóságelemzés COCO használatával a MY-X elemzőben
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
CRM: fejlesztés avagy fejlődés. Dr
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT 2. előadás: ITIL V3 / Service Strategy I.
SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT 4. előadás: ITIL V3 / Service Transition I.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
Demo/teszt környezetek Szerver konszolidáció Adatközpontok alapja.
Microsoft CRM online Strén András
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Magyar Controlling Egyesület Pécs, 2005 szeptember Cég neve MCE Konferencia 2005 A controlling gyakorlata Controlling Kemény Gyula.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
Member of HVB Group HVB Bank Internet Banking szolgáltatás Komócsi Sándor Dr. Vinnai Balázs HVB Bank Hungary Rt. A fejlődés útja, technikai,
Page 1 Date 2007 Author Siemens Finance Zrt./Siemens Leasing Kft. Siemens Financial Services Siemens Financial Services Kisértékű eszköz finanszírozás.
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2000.
Marketing együttműködési lehetőségek Cisco partner nap 2009 április 9/16.
SPSS Predictive Applications Cseh Zoltán Budapest április 20.
A Microsoft Üzleti Intelligencia megoldása és platformja
A StoreWizard webáruház bemutatása
A teljes infrastruktúra egységesített felügyelete és védelme.
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
„EGYNEK MINDEN NEHÉZ, SOKNAK SEMMI SEM LEHETETLEN” /Gróf Széchenyi István/ MSZ EN ISO energia menedzsment alapú évente 300 iskola zöldáram ESCO.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Online szolgáltatások. Szoftver felépítése A „Felhő” bemutatása Ún. Hosting szolgáltatások – pontosan mit is jelentenek? Előnyök Témakörök © SKIDATA
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Hatékony energia-értékesítési folyamatok a Magyar Telekomnál Ortenszky Loránd.
Egységes tartalomkezelés - Adatharmonizálás ECM filozófiával -
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
SAP, ERP Bevezetés. Szegedi Tudományegyetem – Szoftverfejlesztés Tanszék Mi az az SAP? Egy cég? Egy üzleti alkalmazás? Egy üzleti alkalmazások megvalósítását.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Intelligens Készpénzmentes Fizetési Megoldások
Vége a vakon navigálásnak!
Istvan Simon, CEO & Founder
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Hungary CRM Workshop Nottingham –

Általános megjegyzések Uk Piac Nincs USP, teljes versenypiac 1998 óta 6 kulcsszereplő, külön kereskedő, külön elosztó cég Van külön mérővállalat E.ON UK 5 millió áram, 2.9 millió gáz ügyfél ebből évente 20%-os churn, de ugyanennyi akvizíció Csak a retail rendszereken 300 fejlesztő, tesztelő dolgozik BW minden adatbázis alapja Rendszerek offline adatokból dolgoznak, ahol az adatok frissítése csak adatváltozás esetén történik Adatminőség felelőse az IT (már BW betöltés előtt nézik) Együtt számlázzák a gázt és az áramot (dual-fuel) E.ON UK, Page 2

UK - Rendszer architektúra E.ON UK, Page 3 ICE Sales Telephone Service Telephone Sales Back Office IVR Telephone Self Service CSS Online Sales Online Self Service FAP Field Sales Field Service DIALO G Bills Letters SMS Common Middle Tier For Client Applications CUSTOMER ICE (Back End) Contract Management Master Customer Data B SMART EDM CGEN Product Management Charging Engine GENEVA Billing CATS Credit Management Change of Supply SETTLEME NTSFTP Energy Settlement Network Use of System Cost Validation SAP ERP Financial Accounting CASH Accounts Receivable/Paya ble Client Middle Tier Back End MARKET IPP Market Communications FIELD AGENT CUSTOMER SERVICE AGENT BO STAFF Notes: 1) Encapsulation at both middle tier and client layers 2) Client encapsulation results in one application per contact channel

ICE (Integrated Customer Enviroment) Ügyfélszolgálati rendszer, SME és lakosság számára (a legnagyobb egyediekre nagyobb rendszer van) IVR-ban automatikus hangfelismerő rendszer, ügyintéző már látja az ügyféladatokat amíg az ügyfél az IVR-ban van Keretprogram szerű, különböző adatbázisokból táplálkozik Nagyon gyors, nincs késleltetés Képernyőn azonnal látszik: az ügyfél előtörténete (minden kontaktok – kimenő levelek, hívások is) kiajánlható szolgáltatások (nem csak tarifa, hanem kiegészítő termékek pl: szigetelés, programok pl: energiatakarékosság) ajánlatadáskor látszik az aktuális fogyasztása, tarifája, mérő adatok termékváltás azonnali ár összehasonlítással versenytársi termékek, tarifák a rendszerben Ajánlat elfogadása esetén automatikus levélküldés az ügyfélnek és kereskedőváltás indítás E.ON UK, Page 4

ICE – ár összehasonlító példa E.ON UK, Page 5 NPS Reporting Quote Application

Kampánymenedzsment Funkciókhoz rendelt szoftverek Aprimo – marketing resource management (grafikus kampányelőkészítés) KXEN – modellező, analitikus eszköz – kampány elő és utóelemzés Minden visszaérkező válasz tárolása BW-ben Ügyfelenként akár 2-3 outbound kontakt lehet évente (számlákon kívül) Nagyon gyors eszköz kb adat elemzésénél 6 sec a számolási idő Listagenerálásnál 250 változóval dolgoznak 36 millió prospect, 10 millió ügyfél rekord E.ON UK, Page 6

Kampánymenedzsment rendszer infrastruktúra E.ON UK, Page 7 Fulfilment Telesales Data Warehouse Fieldsales Campaign Management Planning Selection Execution Operations Outbound Telesales Bills CS fulfilment Inbound Cust/Prospect Identification View Campaigns Maintain Contact Preferences Mail/ Enquiries Evaluation Campaign Contacts Operational Segmentations Campaign Details/Contacts Campaign Outcomes Customer Attributes Campaig n Outcome s Analytics Modelling Analysis Sales

ICE - Online Diktálás – ügyfelek 75% online Online account – ügyfelek 20% használja Diktálás alapján havi fix összeg korrekcióra kerül automatikusan Termék-összehasonlítást tud kérni Folyószámla egyenlegét is meg tudja tekinteni Webshop – külső partner értékesít, E.ON adja hozzá az ügyfélkört, dizájnt (white label) E.ON UK, Page 8

SME renewal Cél az SME körben a szerződések hosszabbítása Árlépcső alkalmazása – üzleti oldal összeállít egy ajánlati mátrixot (paraméterek: mióta ügyfél, milyen szegmens, most milyen áron van, mennyi időre hosszabbít, van-e tartozása) A szerződés lejárta előtt 118 nappal, az ajánlati mátrix alapján automatikusan kap árat 30 napja van az ügyfélnek a válaszadásra Ha nem válaszol akkor magasabb tarifára kerül Ha betelefonál az ügyfél és jobb ajánlatot kér azt megkapja (alku) 2010 óta a jó fizetőket díjazzák Ügynökök is dolgoznak a megújításon (akvirálnak is), rendszerbe belépve rögzítik az adatokat – papír alapú szerződést beküldik (adat duplikációkat generál) E.ON UK, Page 9