Ügyfél Elégedettségi Vizsgáló és Elemző Program

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Microsoft Excel Függvények I.
A hálózat működése 1. A DHCP és az APIPA
E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK
EGov Tanácsadó Kft Budapest, Belgrád rkp Budapesti Ügyvédi Kamara e-Ügykezelő rendszer
A z é r t é k e s í t ő e g y n a p j a Integrált Handheld Rendszer RÉVRÉV.
Elektronikus levelezés [webmail]
SStat - Statisztika 2014.
RCH, mint karbantartásért felelős szervezet (ECM) kapcsolatrendszere
Az IngatlanMax nyitó oldalának bal oldalán, a gyorsabb tájékozódást és információ-szerzést segítő „box”-k találhatók: A kiválasztott ajánlatokat.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Válaszcsoportok használata – oktatás.
Az operációs rendszer Egy olyan szoftver, ami a számítógépeink használatához nélkülözhetetlen. Főbb feladatai: programok betöltése, futtatása perifériák.
Bitumen Internet Sales 2012
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Tárgyi eszköz nyilvántartás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
Vizsgalapok oktatói kezelése Készítette: Fekete Tamás.
Elektronikus kérelem benyújtás
13.a CAD-CAM informatikus
Szervező modul. Vizsgaidőpontok kezelése – új létrehozás - Új vizsgaidőpontot vagy teljesítéslapot a „Vizsgaidőpont” menü „Új létrehozás” menüpontjában.
Pótfelvételi 2013 Általános információk NYME SEK SZOMBATHELY augusztus 1. Előadó: Németh Péter.
Táblázatkezelés Az Excel.
Elektronikus levelezés
A Virtuális Munkaerőpiac Portál bemutatása
Publikációs portál Analízis modell UML bázisú modellezés és analízis Csapat: UML7 (Percze Dániel, Rajnai Zoltán, Ráth István, Tóth Dániel, Vágó Dávid)
Adatfeldolgozás folyamata
Előadó: Kocsik Zsuzsanna
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
A JÜB fogalma és funkciói
Önkormányzati WAP-os megoldások Fejre állított ügymenetek Tózsa István – Budai Balázs Benjámin Budapesti Corvinus Egyetem Közigazgatástudományi Kar Közigazgatás-Szervezési.
Szakirányválasztási eljárás - Orientációs eljárás.
Az igénybevevői nyilvántartás
Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium
Foglalkoztatási Információs Pont a Kunbaracsi Teleházban Foglalkoztatási Információs Pontok és tanító Teleházak Molnár Andor, Szeged, december 15.
A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Slenker Endre Magyar Energia Hivatal
Műszer vezérlő - kezelő program GPI-745A teszterhez.
Kérelem elektronikus benyújtása a Szolgáltatói Nyilvántartásba
Web-alapú humán lekérdező rendszer
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
Turócziné Kiscsatári Nóra
Hazai vámhatósági tapasztalatok és legjobb gyakorlatok az AEO-kal való együtt működés terén Konopás András százados2014. június 24. NAV KAVIG Konopás András.
Az elektronikus vizsgázás menetének rövid ismertetője.
KÉPZÉSSZERVEZŐ ALKALMAZÁS FELHASZNÁLÓI ÚTMUTATÓ
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
- Regisztrációs útmutató - Participant Portal (URF)
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
TÁMOP /1-2F Projektmenedzsment eszközök  Projektirányítás számítógéppel I/13. évfolyam Egyszerű szerkesztési lehetőségek – mezők, határidők,
Feladattervezés Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
Web alapú humán lekérdező rendszer
2016-os újdonságok ! Készítette: Puska Tamás.
MTA Hungary Naptár alapú Orvoskereső Program
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Axigen Mail server Ember László 2009.
Országos Statisztikai Tanács
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
Bankszámlatranzakciók feldolgozása és könyvelése Gyorsan és egyszerűen
Kérjük, adja meg felhasználónevét és jelszavát!
Középfokú felvételi eljárás
Táblázatkezelés Az Excel.
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
Főbb változások A főbb változások:         
A Google-fiókban előállítható kérdőívek
Önnek egy új üzenete érkezett – Tárgy: adatigénylés
Középfokú felvételi eljárás
VPN kapcsolat a Központi Könyvtár honlapján
Web alapú humán lekérdező rendszer
Előadás másolata:

Ügyfél Elégedettségi Vizsgáló és Elemző Program 2010

A Program Létjogosultsága Minden olyan kereskedelmi és szolgáltató szervezet részére, akinek ügyfelei vannak, elengedhetetlen információ a tevékenységének értékelése Az értékelésre az egyetlen autentikus személy az ÜGYFÉL A jelen gazdasági helyzetben a meglévő elégedett ügyfélkör a túlélést teszi lehetővé

A Program Haszna Szervezett kertet ad az Ügyfél elégedettségi vizsgálatnak. Azonnali értékelést tesz lehetővé Minden munkatárs csak addig vesz részt a folyamatban, amíg szükséges, így az információk bizalmassága megőrizhető.

A Program Alkalmazása A program 3 kérdezési módot tesz lehetővé: Operátor közreműködésével telefonos megkeresés E-mail útján történő megkeresés Weblapba ágyazva általános megkeresés

Telefonos megkeresés Az operátor minden nap automatikusan kapja meg a felhívandó személyek adatait, külön kiemelve, ha valakivel időpont lett már korábban egyeztetve A célszemélyeknek csak a szükséges adatait látja, eleve hozzárendelve a megfelelő kérdőívet. Időpont alkalmatlanság esetén lehetőség új időpont egyeztetésre, amelyet a rendszer automatikusan kezel.

Telefonos megkeresés A kérdőív kérdései egyesével jelennek meg az operátor előtt, és a továbblépést csak valamilyen válasz megadása esetén engedi, így nem maradhat ki egy kérdés sem A kérdések sorrendjét előre lehet – akár válaszoktól függően is – meghatározni, így elégedettség függvényében eltérő kérdések tehetők fel.

Telefonos megkeresés A kérdések sorozata megszakítható, és egy későbbi időpontban onnan folytatható, ahol a folyamat megszakadt Az operátor mindig csak a kérdéseket és az ahhoz adható válaszokat látja, így elkerülhető, hogy nem kívánatos információk is kijuthassanak Az operátorok rendszerhez való hozzáférését időtartam és kérdőív szerint lehet beállítani

E-mail megkeresés A rendszer lehetővé teszi, hogy az ügyfelet személyre szóló elektronikus levéllel keressék meg. A levélben foglalt link – amellyel a kérdőív elérhető – személyre szabott, így arra kattintva azonosítja is az ügyfelet A rendszer az azonosítás mellett megjegyzi a kérdőív kitöltési állapotát, így az több lépcsőben is kitölthető

Webes megjelenés A kérdőívek kitöltését – igény esetén - a cég saját honlapján elhelyezett linkre kattintással is lehet kezdeményezni Az ügyfél részéről ekkor regisztrációra van szükség a későbbi azonosítás miatt (a cég kérésére ettől el lehet tekinteni) Regisztráció esetén az aktuális kérdőívet félbe is lehet hagyni és egy későbbi időpontban befejezni.

Értékelés A kérdőív kitöltése után azonnal megjelenik az értékelés. Az értékelés szempontjait egy külön adminisztrációs felületen be lehet állítani, így többek között a válaszok értékét, illetve a kérdések súlyozását Az értékelés alapértékei is egyedileg határozhatók meg

Értékelés Az értékelés az előre beállított csoportokban is lekérdezhető (pld. telephely, értékesítő, üzletág, időtartam) Az értékelés excel formátumban lementhető Az értékelés csak a teljesen kitöltött kérdőívek alapján történik, de a félbehagyott kérdőívek adatai is megtekinthetők Az eredmények diagram formájában is lekérhetők

Adminisztrációs felület Az adminisztrációs felület 4 fő területet kezel: Operátorok, amelynél meghatározható a kezelő azonosítási adatai, a rendszerhez hozzáférésének paraméterei Ügyfelek, ahol feltölthetők a megkeresendő ügyfelek adatai. A kapcsolat típusával lehet a kérdőívhez rendelni, illetve a kapcsolat időpontjának megadásával a megkeresés időpontjának kezdő dátumát. Az adatok kézi feltöltéssel kerülhetnek a rendszerbe, de lehetőség van excel (vagy CSV) feltöltésre, illetve igény esetén a közvetlen adatimport kialakításra is

Adminisztrációs felület Kérdőívek. Itt lehet megalkotni a kérdőíveket. A fő azonosítási pont itt is a kapcsolat típusa, illetve itt lehet meghatározni, hogy a kapcsolat időpontjához képest hány nap múlva kerüljön felhívásra az ügyfél A kérdőív létrehozása során lehet meghatározni a különböző kérések súlyozását, illetve a válaszok pontértékét. Itt lehet továbbá meghatározni, hogy melyik válasz után melyik kérdés kerüljön az ügyfél elé.

Adminisztrációs felület Kiértékelés: melynek szempontjait előzetesen lehet meghatározni. Az ügyfélhez rendelt adatok (értékesítő, telephely, dátum, stb.) alapján bármilyen összefüggésben lehet a kiértékelést lekérdezni A kiértékelés történhet táblázatos, diagramos, vagy összesített formában