2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

okostelefon alkalmazások a turizmusban
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Szoftverminőség, 2010 Farkas Péter. SG - Sajátos célok  SG 1. Termék / komponens megoldás kiválasztása  SP 1.1. Alternatívák és kiválasztási kritériumok.
Varga István
HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúra része.
Marketing-kommunikáció
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
DPR kommunikáció alapelvei
Szolgáltatás marketing
Keresőmarketing stratégiák
Civilek a kommunikációs fronton Hatvan, Október 4.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Informatika.
European Computer Driver Licence
Mérnöki objektumok leírása és elemzése virtuális terekben c. tantárgy Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar Intelligens Mérnöki Rendszerek.
Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Erdősi József főosztályvezető Pogátsnik Béla konzulens.
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Tudástranszfer egyetemi városokban
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Döntéselőkészítés, döntéstámogatás
Reklámozás, Public Relations
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
A marketingkommunikáció
Közösségi oldalak használata
Marketing eszközrendszere
DPR kommunikáció lehetőségei
Csoport, szervezet, hálózatok
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
A terrorizmus és a terrorizmus elleni harc vizsgálata
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
“A Matáv hozzáad” A Matáv társadalmi szerepvállalása.
Intelligens felderítő robotok Készítette: Györke Péter Intelligens rendszerek MSC szakirány Konzulens: Kovács Dániel László Méréstechnika és Információs.
NEVELÉSELMÉLET.
Önálló labor munka Csillag Kristóf 2004/2005. tavaszi félév Téma: „Argument Mapping (és hasonló) technológiákon alapuló döntéstámogató rendszerek vizsgálata”
Funkciói, feladatai és területei
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
A marketingkommunikáció
Európa 2020 A lisszaboni stratégiát felváltja az Európa 2020 stratégia Az új stratégia központi kérdése az Unió versenyképessége, de más, új célokat is.
„Sombereki Caritas Központ kialakítása” elnevezésű ROP mintaprojekt zárókonferenciája Somberek, június 12. Marketing szemlélet nonprofit szervezeteknél.
Vállalkozói készségek fejlesztése
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Innovációk a szervezetekben. A., Alapok I. A szervezet fontossága II. Az átvétel eredménye B., Az innováció-döntési folyamat típusai I. Opcionális innovációs.
Az innováció-átvételi döntési folyamat
Vállalati környezeti jelentések Zsugyel János PhD Heller Farkas Főiskola.
A befektetőbarát önkormányzat 2011 szeptember 23. Lunk Tamás.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
Pénzügyi-számviteli mutatók
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
2/18/2018 Marketingterv Név.
A Gyulahús Kft. szerepe a projekt megvalósításban
Kérdések a második zh-hoz
Az online marketing legújabb generációja
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Az iskolai szervezet és fejlesztése
GÉPKIVÁLASZTÁS.
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika

A marketing kommunikációs eszközök Marketing elemekre épülő kommunikációt jelentik A vállalat és környezete közötti formális és informális kapcsolatrendszert tartják mozgásban

A marketing kommunikáció folyamata A célközönség meghatározása A kommunikáció céljainak meghatározása Az üzenet megtervezése (AIDA, tartalom-szerkezet-forrás) A kommunikációs csatornák kiválasztása A költségek meghatározása Döntés a kommunikációs-mixről A folyamat menedzselése és összehangolása

Kérdés: Melyik lépésnél melyik társtudományt tudjuk hasznosítani?