Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Képességszintek.
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
A kompetencia-alapú oktatás egy kétpólusú iskolában Baja Előadó: Bernschütz Judit.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
TIMSS 2007.
Kompetenciák fejlesztése a képességfejlesztő iskolában november Szakmai napok HEFOP
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
A tanulói jelentés.
Mire jó a FIT elemző szoftver?
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Statisztikai alapfogalmak
Kompetencia mérések elemzések
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
BEVEZETŐ.
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Mérési szótár, illetve útmutató
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Országos kompetenciamérés
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
A PISA vizsgálatok kisebbségi vonatkozásai – vajdasági magyar eredmények Papp Z. Attila MTA TK Kisebbségkutató Intézet Miskolci Egyetem – Szociológiai.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
A PISA2009 eredményei Szövegértés tíz év távlatában Balázsi Ildikó és Ostorics László Oktatási Hivatal Közoktatási Mérési Értékelési Osztály.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Kompetenciamérés – Salgótarján
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Országos mérési eredmények
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Határon túli magyar tanulók teljesítménye a PISA vizsgálatok alapján
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Gáspár Katalin Az országos kompetenciamérések eredményei a „zebegényi példa”-ként ismert Kokas-csoportban Kivonat a Szerző Személyiségformálás, kompetenciafejlesztés.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola 2011 Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola

Matematikai kompetencia 6. o.

A szignifikánsan jobban, hasonlóan, ill A szignifikánsan jobban, hasonlóan, ill. gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya 6. o. matematika

Matematika 6. egyéni eredmények

A tanulók eredményei 6. o. matematika

Matematika országos átlagtól eltérés 6.

Matematika képességszintek 6. o.

Szövegértés kompetencia 6. o.

A szignifikánsan jobban, hasonlóan, ill A szignifikánsan jobban, hasonlóan, ill. gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya 6. o. szövegértés

Szövegértés 6. egyéni eredmények

A tanulók eredményei 6. o. szövegértés

Szövegértés átlagtól való eltérés 6.

Szövegértés képességszintek 6. o.

Matematikai kompetencia 8. o.

A szignifikánsan jobban, hasonlóan, ill A szignifikánsan jobban, hasonlóan, ill. gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya 8. o. matematika

Matematika 8. egyéni eredmények

A tanulók eredményei 8. o. matematika

Matematika képességszintek 8. o.

Szövegértés kompetencia 8. o.

A szignifikánsan jobban, hasonlóan, ill A szignifikánsan jobban, hasonlóan, ill. gyengébben teljesítő telephelyek száma és aránya 8. o. szövegértés

Szövegértés egyéni eredmények

A tanulók eredményei 8. o. szövegértés

Szövegértés képességszintek 8. o.

Átlageredmények

Eredmény a CSH-index tükrében

Eredmények a korábbi eredményekhez viszonyítva

Eredmények az eddigi kompetenciaméréseken

Az alapszintet el nem érő tanulók aránya