FOTÓ március 2010 Wuhan pályaudvar A legmodernebb kínai szupergyors vasút
Mi olyan érdekes Wuhan pályaudvaron? 2009 végéig Wuhanban nem volt vasút- állomás. Kínaiból fordította: Jaroslav Lachkovič Magyar szöveg: Varjú András
Guang zhou észak - Wuhan alig három óra utazás
Távolból a pályaudvar kilenc repülő darumadárra, vagy tengeri hullámokra emlékeztet.
Központi épület teteje. 9 eresz jelképezi Wuhan nagyon fontos elhelyezését, kilenc kínai provincia keresztezésén. A tetőt napkolektorokkal burkolták, melyek elegendő energiát biztosítanak az állomás megvilágításához.
A pályaudvar építési költsége több mint juan volt (épület, 20 vágány, 11 peron, állomás körüli tér, közlekedési eszközök támogatása, utak, környezetvédelem) szeptember 29-én kezdték építeni és december 26-án adták át.
Mozgólépcsők visznek a földszintről a harmadik emeleten elhelyezett kényelmes várótermekhez.
Az utasok csak érvényes jeggyel használhatják a várótermeket
29 nagysebességű és 13 hagyományos vonat érinti az állomást, így kötve össze az ország különböző részeit.
Jegyvizsgálat a mozgólépcsők előtt.
HS ÚR nevű vonat előkészítése
Az egyik végállomás – Guangzhou Északi pályaudvar
Peronok és vágányok.
Kilátás a váróteremből. Az utasok csak a vonat érkezése után mehetnek a peronokra.
Az utasok mozgólépcsőkkel érhetik el a tömegközlekedést, taxi-állomást, illetve autóparkolót.
A mozdonyvezető munkahelye
UTASKÍSÉRŐKUTASKÍSÉRŐK
Turista osztály ülései (természetesen más van a business osztályon)
A következő állomás neve, pontos idő, kocsi száma és a pillanatnyi sebesség : 354 km/ó
Menetjegy Wuhan – Guangzhou, hossza 1069 km, ára 469 juan