Készítette: Márkus Róbert Zsolt irodavezető

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
Tehetséggondozás a gyakorlatban Opening Doors Program ( )
Területi együttműködés, hálózati tanulás
Hova vezet ez az út? A megyei feladatellátásról….
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Szabó György ÉM-i Regionális Fejlesztési Tanács elnöke
Az Észak Magyarországi régió népességföldrajza
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Az ÚMVP intézményrendszere
MINŐSÉGFEJLESZTÉS A FELSŐOKTATÁSBAN TÁMOP kiemelt program VESZPRÉM 2007 november 28.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TEHETSÉGSEGÍTŐ TANÁCSOK FELADATAI, LEHETŐSÉGEI
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
Műhelyvezetők, tanácsadók szakmai napja Csizmazia Sándorné Szakmai vezető Pécs, nov. 10.
BLAZOVICSNÉ VARGA MARIANNA IGAZGATÓ
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Tehetségfejlesztő hálózati program Borsod-Abaúj-Zemplén megyében
Munkaerő-piaci helyzetkép Borsod-Abaúj-Zemplén megyében
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP – / Integrációs közoktatási referencia intézmények minőségbiztosítása, szakmai szolgáltató hálózatokkal történő együttműködés.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
HÁLÓZATKOORDINÁCIÓS KÖZPONTOK TÁMOP Területi Együttműködések, társulások, hálózati tanulás.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
Heves Megyei Pedagógiai Intézet 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
Kistérségi gyerekesély programok támogatása MTA Gyerekprogram.
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
A Szolnoki Pedagógiai Oktatási Központ szervezésében megvalósuló szakmai programok a 2017/2018. tanév során Szabó Róza főosztályvezető Oktatási Hivatal.
Világ- és Regionális Gazdaságtan Intézet
A széchenyi Programiroda szerepe a régióban
Lorem ipsum.
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

Készítette: Márkus Róbert Zsolt irodavezető Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon A PROJEKTIRODA SZERVEZETI FELÉPÍTÉSE Készítette: Márkus Róbert Zsolt irodavezető

a projekt általános szakmai operatív szervezőmunkáját látja el TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás A projektiroda: a projekt általános szakmai operatív szervezőmunkáját látja el a projektmenedzsment irányítása mellett

Összetétel, működési helye TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás Összetétel, működési helye A projektiroda 8 fő főállású közalkalmazotti jogviszonyban, továbbá 18 megbízással foglalkoztatott munkatársból áll. Főállásúak: irodavezető: 1 fő digitális szakterületű munkatárs: 2 fő Pedagógiai módszertannal foglalkozó munkatárs: 5 fő Dönsz Lászlóné Margó Nagy Anna Magdolna Prémné Horváth Katalin Udvarnoki Miklósné Ida Horváth Gergely Bayer Attila Bartha József

A projektiroda működési helye: projektiroda székhelye: TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás A projektiroda működési helye: projektiroda székhelye: Heves Megyei Önkormányzat Pedagógiai Szakmai és Közművelődési Szolgáltató Intézménye 3300 Eger, Szarvas tér 1. projektiroda telephelyei: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Pedagógiai Szakmai, Szakszolgálati és Közművelődési Intézet, 3527 Miskolc, Selyemrét u.1. Diósgyőri Gimnázium és Városi Pedagógiai Intézet, 3525 Miskolc Patak u. 1.

/főpályázó székhelyén/ Projektiroda Szolgáltatók Pályázó Intézmények Projektmenedzsment /főpályázó székhelyén/ Projektiroda (3 telephelyen, telephelyek a konzorciumi partnerek székelyei) Referencia-intézmény Döntés-előkészítő testület Kistérségi hálózati pont Kistérségi hálózati pontok Civilszervezetek 3.1.1. Projektgazda Konzorciumi Tanács OFI OKM

A projektiroda feladat- és hatásköre kiterjed: TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás A projektiroda feladat- és hatásköre kiterjed: szervezi a projekt egész tartalmára vonatkozó szolgáltatási, kapcsolattartási feladatokat (a pedagógiai szolgáltatókkal kapcsolatot tart fenn, azokat adatbázisban rögzíti, kérésre felkínálja az igénybevevő innovatív intézményeknek.)

a hálózatépítés operatív irányítója TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás a hálózatépítés operatív irányítója (már megvannak azok az intézmények minden kistérségben, amelyek hálózati pontokként működnek, segítik az adott kistérségben lévő innovatív intézmények munkáját) kapcsolatot tart a hálózati pontokkal, referenciaintézményekkel, szervezi köztük a kommunikációt a referenciaintézmények, hálózati pontok fejlesztési igényeinek összegyűjtése szakmai rendezvények szervezésében való részvétel

Bélapátfalva kistérség Heves Megye Bélapátfalva kistérség Körzeti Általános Iskola és Óvoda3346 Bélapátfalva, Apátság u. 2. Eger kistérség Dr. Kemény Ferenc Általános Iskola Eger, Kodály Z. u. 5. Eszterházy Károly Főiskola Gyakorló Általános Iskola, Középiskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény3300 Eger, Eszterházy tér 1.

Füzesabony kistérség KIKI Óvoda, Általános és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 3377 Szihalom, Hunyadi u. 138. Gyöngyös kistérség Felsővárosi Általános Iskola3200 Gyöngyös, Martinovics u. 2. Hatvan kistérség Bajza József Gimnázium és Szakközépiskola3000 Hatvan, Balassi B. u. 17.

Hevesi kistérség Eötvös József Középiskola 3360 Heves, Dobó u. 29. Pétervására kistérség Mátraderecske - Mátraballa Óvoda és Általános Iskola 3246 Mátraderecske,Kossuth út 2.

Nógrád Megye Balassagyarmat kistérség Kiss Árpád Általános Iskola Szabó Lőrinc Tagiskola 2660 Balassagyarmat, Május 1. út 2. Bátonyterenye kistérség Bátonyterenye Kistérségi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 3078 Bátonyterenye, Jászai u. 2. Pásztó kistérség Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola és Kollégium3060 Pásztó, Rákóczi út 1.

Rétság kistérség II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola2654 Romhány, Köztársaság tér 1. Salgótarján kistérség Salgótarjáni Központi Általános Iskola és Diákotthon Kodály Zoltán Tagiskola 3100 Salgótarján, Mártírok út 3. Szécsény kistérség II. Rákóczi Ferenc Bölcsőde, Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium és Szakközépiskola 3170 Szécsény, Rákóczi út 90.

Borsod - Abaúj - Zemplén megye Abaúj-Hegyköz kistérség II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola és Napközi Otthonos Óvoda 3876 Hidasnémeti, Iskola út 1.sz. Bodrogköz kistérség II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Óvoda és Alapfokú Művészeti Intézmény 3974 Ricse, Kossuth Lajos utca 3. Edelény kistérség Szathmáry Király Ádám Körzeti Általános Iskola 3792 Boldva, Mátyás király u. 46.

Kazincbarcika kistérsége Ságvári Endre Gimnázium 3700 Kazincbarcika, Jószerencsét út 2. Mezőkövesd kistérség Mezőkövesdi Általános és Alapfokú Művészeti Intézmény, Egységes Pedagógiai Szakszolgálat 3400 Mezőkövesd, Hősök tere 14. Ózd kistérség Bolyky Tamás Általános Iskola,3600 Ózd, Bolyky Tamás út 42.

Sátoraljaújhely kistérség Kazinczy Ferenc Általános Iskola, Magyar-Angol Két-tanítási Nyelvű és Nyelvoktató Német és Szlovák Nemzetiségi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 3980 Sátoraljaújhely, Deák út 14. Szerencs kistérség Apáczai Csere János Általános Iskola3922 Taktaharkány, Vörösmarty út 7. Szikszó kistérség Fogarasi János Általános Iskola 3831 Kázsmárk, Fő út 79.

Tiszaújváros kistérség IV. Béla Körzeti Általános Iskola és Napközi Otthonos Óvoda 3597 Hejőkeresztúr, Petőfi S. út 111. Tokaj kistérség II. Rákóczi Ferenc Alapfokú Nevelési - Oktatási Intézmény 3910 Tokaj, Bajcsy-Zsilinszky Endre út 7-9. Encs, Mezőcsát, Miskolc kistérségekben még szervezés alatt van

Kiemelt feladatunk, mint projektirodának: TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás Kiemelt feladatunk, mint projektirodának: adatgyűjtés, adatbázisok kialakítása: szolgáltatókról, szaktanácsadókról, referencia-intézményekről, hálózati pontokat összesítő adatbázisok, a TÁMOP 3.1.4-es pályázókról, referencia intézmények – szolgáltatási kínálatáról, a kistérségi szolgáltatói pontokról, innovatív intézményekről, egyéb kapcsolódó UMFT pályázatban résztvevő intézményekről, „Jó gyakorlatok” adatbázis, közoktatási fejlesztések feltérképezése a régióban, közoktatási fejlesztési kapacitásigények feltérképezése, listája, beavatkozási igények feltérképezése...

információszolgáltatás a régió intézményeinek, fenntartóinak TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás információszolgáltatás a régió intézményeinek, fenntartóinak (mint pl. a mai találkozó) Kapcsolattartás (kifelé és befelé) pl. a referenciaintézmények és az innovatív intézmények pedagógusaival… Rendezvényszervezés, konferenciák, tájékoztató napok, fejlesztő és bemutató műhelyek tartása, szervezése Közoktatási fejlesztések gyűjtése, nyilvánosságra hozatala Kiadványok elkészítése, terjesztése szolgáltatási igények gyűjtése a régió sajátosságait feltáró kutatásokba való bekapcsolódás

TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás Az irodavezető feladatköre A projektiroda tevékenységi körébe tartozó szolgáltatási, koordináló, szervezési, kapcsolattartási feladatok ellátásának irányítása.  A munkakörbe tartozó feladatok: Az adatgyűjtés támogatása, ellenőrzése Hálózatépítési tevékenység koordinálása Referencia intézmények Hálózati pontok Innovatív intézmények Együttműködő szakmai szolgáltatók és egyéb szervezetekkel kapcsolattartás Hálózati szolgáltatás regionális és központi koordinációjának tervezésében és megvalósításában való együttműködés Pályázatfigyelés, pályázati tájékoztatás ellenőrzése

Jó gyakorlat filmes bemutatásának szakmai segítése TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás Együttműködő szakmai szolgáltatók és egyéb szervezetek munkájának koordinálása Rendezvényszervezések (konferenciák, tájékoztatók, konzultációk, műhelyek) szakmai segítése Jó gyakorlat filmes bemutatásának szakmai segítése Honlap előkészítésének munkálatai,a frissítések ellenőrzése Az iroda munkatársai belső képzésének biztosítása Adminisztrációs fegyelem ellenőrzése Minőségfejlesztés Iroda munkatársai munkájának értékelése, értékelő – fejlesztő megbeszélések megtartása Szervezeti önértékelés

Az integráció, inklúzió segítése Mérés – értékelés TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás Az iroda munkatársai egyebek mellett az alábbi tevékenységekkel állnak partnereink rendelkezésére: Az integráció, inklúzió segítése Mérés – értékelés Pályaorientáció segítése, életút – támogatása Fejlesztő, bemutató műhelyek szervezése, koordinálása

A munkakörbe tartozó feladatok minden főállású munkatársnál: TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás A munkakörbe tartozó feladatok minden főállású munkatársnál: adatgyűjtés információszolgáltatás kapcsolattartás rendezvényszervezésben való részvétel fejlesztések gyűjtése fejlesztési igények gyűjtése PEJ-ek előkészítésében való közreműködés

TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás Projektirodánk konzultációs lehetőséget biztosít a TÁMOP 3-as prioritással rendelkező intézmények munkatársai számára Egerben és Miskolcon is.

HelpDesk telefonszám: TÁMOP-3.2.2./08/A/2 Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás HelpDesk telefonszám: +36/511-528