„Játszani is engedd…” „KREÁTOR” – JÁTÉKÓRA.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A playback színház Szent Erzsébet Caritas Alapítvány RÉV Szenvedélybeteg-segítő Szolgálat Szekszárd, Munkácsy u. 7/A Telefon: 20/
Advertisements

Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
Tutori tevékenység a gyakorlatban
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
2. osztályos példa Bubernik Eszter
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
FÉSZEKRAKÓ és GÓLYAVÁRÓ CSOPORT
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
Üdvözlök mindenkit!.
OTP-Bank Bozsik Program Szabolcs – Szatmár – Bereg megye
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Színjátékos tehetséggondozó projekt
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
Az osztály és az iskolapszichológus együttműködési lehetőségei Iskolapszichológusok Módszertani Bázisa Budapest, november 27.
 L.U.N.A. - (Lét - Utak, Nevetés, Alkotás) Kommunikációs és önismereti komplex művészeti program drámacsoportja a Jóvá–Tett-Hely Közösségi Foglalkoztatójában.
Szavalóverseny a Magyar Kultúra Napján a Móriczban január 22.
A játék A játékosság.
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
TEHETSÉGÍGÉRETEK GONDOZÓI RENDSZERÉNEK KIÉPÍTÉSE INTÉZMÉNYÜNKBEN.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
KREATIVITÁS ALKOTÓKÉPESSÉG.
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Látható hangok Esztétikai foglalkozások 3-8 éves gyermekek
Múzeumpedagógia Komárom, Múzeumpedagógiáról általában: Pedagógus feladata: - Múzeumlátogató, értő közönség nevelése - környezeti nevelés.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
4. osztályos példa Bubernik Eszter
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
„Vásárhelyi Tehetségpont”
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
Szakmai munkánk a pályázatban
Képzések, műhelyek, kiadványok és online diákportál fejlesztés a Hidak Program kiterjesztésben.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Drámajáték a magyarórán
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Innovatív felsőoktatási módszerek
Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
Bemutatkozik az Informatikai Műhely Lócsi Levente, Kovács Máté.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Dramatikus technikák alkalmazása a tanári munkában Fodor Gábor 2009.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
A játék A játékosság.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Testnevelés munkaközösség
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
Jelen-vagy? Drogprevenció-kidolgozott tanterv
Alkotó jellegű és játékos gyakorlatok
Előadás másolata:

„Játszani is engedd…” „KREÁTOR” – JÁTÉKÓRA

tanulásmódszertani és önismereti tananyagot és módszert. Cél: bemutatni és népszerűsíteni az Arany János Tehetséggondozó Programban alkalmazott tanulásmódszertani és önismereti tananyagot és módszert.

A csapat Deme Anna Tisza Zsuzsanna Pankotayné Szarvadi Katalin Szabóné Kovács Gyöngyi Németh Gyula (tartalék játékos) Szilágyi László KÖSZÖNET MINDENKINEK!

Eredmény A továbbképzésen 142 pedagógus vett részt a megyében. Visszajelzés (tetszési index): 4,51 (átlag) Igény a folytatásra. „Szívesen részt vennék még ilyen továbbképzésen, ahol a munkatársaim is megismerhetnék ezeket az élményeket, amelyben ma itt részem volt.” „Színes, tartalmas, élvezetes volt. Jól éreztem magam.” „Játszani felnőtt korban is jó, pozitív hatással van az emberre! Köszönöm!” Jó hangulat – tanulságokkal.

TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAM: TM, ÖNISMERET, TÁNC TANÁRI TOVÁBBKÉPZÉS PSZICHOLÓGUS KÖZÖSSÉGI ALKALMAK ARANY JÁNOS TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAM: TM, ÖNISMERET, TÁNC TANÁRI TOVÁBBKÉPZÉS SZEMLÉLETMÓD ÁLTALÁNOS TANTERV: DRÁMA, TÁRSADALOMISMERET ÉS ETIKA ÓRÁK : „TEREPGYAKORLATOK” NYELVI ELŐKÉSZÍTŐ OSZTÁLYOK: TM, TÁNC ÉS DRÁMA

Szervezés – partnerek: megyei iskolaszövetségek Kisvárda Nyírbátor Ópályi Vásárosnamény Pátroha Újfehértó Levelek Nyíregyháza Ibrány Fehérgyarmat Tiszavasvári

TEMATIKA K - 1. óra: Képességfejlesztés: figyelem és koncentrációs gyakorlatok. Ismerkedés a nevekkel, a résztvevőkkel; információ és/ vagy képi gondolkodás. Figyelemfejlesztés tapssal, összehangolódás mozgással: „spanyol ritmus”.

R - 2. óra: Kreativitásfejlesztés: „Varázskendő”/„Csodakő” játék (Páskuné, 2006. 98-99.o.), „Különös párbeszéd” Az óra célja a „kreativitási hullám” érzésének megtapasztalása, a direkt jutalmazás és büntetés nélküli alkotó hangulat fokozása.

E - 3. óra: Előadástechnika. Pl. Weöres Sándor: Kínai templom c E - 3. óra: Előadástechnika. Pl. Weöres Sándor: Kínai templom c. versének megtanulása mozgással, vizualitással, csoportos verstanulással. A – 4. óra: Alkotás. A vers és a hozzá kapcsolódó fogalmak feldolgozása rajzos formában, a témából kiindulva a „gondolattérkép” technikájának bemutatása és gyakorlása.

TO - 5. óra: Tehetségorientáció: A www. epalya. hu honlap bemutatása TO - 5. óra: Tehetségorientáció: A www.epalya.hu honlap bemutatása. NLP – kincskeresés: az élményszintű pályaorientáció.