A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban Schneider Henrik Stratégia és Üzletfejlesztés Február 29.
Ki mire gondol a földfelszíni terjesztés hallatán? 2 Schneider Henrik – A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban – február 29. – BigScreen
Digitális átállás 3 Több csatorna Jobb minőség Interaktív szolgáltatások lehetősége Schneider Henrik – A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban – február 29. – BigScreen
„Cord-cutting” 4 Schneider Henrik – A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban – február 29. – BigScreen
Magyar helyzetkép 5 Fő magyar sajátosságok: Piacméret Nyelvi korlátok Árérzékenység Nemzetközi szereplők magyar piacra lépése „problémás” Magyar példa szolgáltatások: + Előfizetéses TV szolgáltatók: videótárak + TV csatornák saját online szolgáltatásai Schneider Henrik – A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban – február 29. – BigScreen
Eszközök 6 Internetre kapcsolt TV Internetre kapcsolt és TV-hez kötött egyéb eszközök SzámítógépMobil eszközök Schneider Henrik – A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban – február 29. – BigScreen
7 Köszönöm a figyelmet! Elérhetőség: Schneider Henrik ahrt. hu Schneider Henrik – A digitális médiaterjesztés új irányai: koncepciók, lehetőségek és realitások a földfelszíni műsorszórásban – február 29. – BigScreen