MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Budapesti Esélyegyenlőségi Koordinációs Iroda –
Advertisements

„Ha bejön, akkor bejössz
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Rendszerszemléletű megközelítés az iskolai agresszió megelőzésében és kezelésében November 30. Ódry Színpad.
 A pedagógiai munkát segítő feladatok jogszabályi környezetének ambivalenciája: • A nevelési és oktatási intézmények működéséről szóló 11/1994. MKM rendelet.
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Jóvá Tett Hely Közösségi Foglalkoztató
Sárik Zoltán A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet szakmai működésének rendszere és fejlesztésének perspektívái.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
Bemutatkozik a Kecskeméti Ifjúsági Kerekasztal
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Eredmények és kételyek az iskolai agresszió megelőzésében Agressziókezelés a fővárosi fenntartású oktatási-, nevelési intézményekben október 6. NÉMETH.
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Tanulom magam…. Készségfejlesztő tréning November
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
Pályaválasztási és Pszichológiai Tanácsadó Osztály
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Regionális Civil Egyeztetések (RECE) Program Oprics Judit Társadalmi egyeztetés támogatása program vezetője október.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
Kortárs-segítés, egészségfejlesztés, prevenció
Óvoda-, és iskolapszichológia Magyarországon
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
A szaktanácsadó segítő szerepe
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Esélyegyenlőség az oktatásban Ifi István ügyosztályvezető október 28.
„Az ormokra nem hívják az embert, oda fel kell kapaszkodni!”
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Új feladatok, új szakemberek, megújult intézmény a járás területén
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
Vakok és Gyengénlátók Közép- Magyarországi Regionális Egyesülete Cím: 1146 Budapest, Hermina út 57. Tel: (1) Web:
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Miért vannak az iskolának szabályai?
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
főosztályvezető-helyettes
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET Agressziókezelési Munkacsoport

Az iskolai Agressziókezelés Projekt folyamata Agresszió Bizottság megalakulása Hazai és nemzetközi kutatások áttekintése Kérdőívek felvétele az iskolai agresszióról Mayer József „Frontvonalban” kutatási eredmények, jó gyakorlatok összegzése Intézkedési Terv - a fővárosi oktatási intézmények támogatására készült programcsomag Agressziókezelési munkacsoport megalakulása az Intézkedési Terv végrehajtására MFFPPTI

INTÉZKEDÉSI TERV I. Társadalmi tudatformálás az erőszak-ellenesség eszméjének és gyakorlatának támogatására Az iskola menedzsmentjének felkészítése és támogatása annak érdekében, hogy képessé váljanak az iskolai agresszió kezelésére A pedagógusok eszközökkel történő felruházása MFFPPTI

INTÉZKEDÉSI TERV II. Korosztályi agresszióval foglalkozó színházi előadások támogatása az erőszaktérkép alapján veszélyeztetett iskolákban Korosztályi agresszióval foglalkozó iskolai és kollégiumi színjátszó, irodalmi színpadok támogatása, előadások terjesztése vendégjátékok formájában MFFPPTI

INTÉZKEDÉSI TERV III. Akut problémák kezelése (mobil kríziscsapat, esetmegbeszélés, konzultáció) Erőszakmentességet támogató civil szervezetek feltérképezése, minősített partnerség kialakítása MFFPPTI

INTÉZKEDÉSI TERV IV. Korosztályi agresszióval foglalkozó interaktív weboldal létrehozása, folyamatos üzemeltetése Mikro konferenciák, szakmai fórumok szervezése Módszertani anyagok Tanfolyamok -tréningek MFFPPTI

INTÉZKEDÉSI TERV V. Komplex intézményfejlesztés érdekében az agresszivitástól legjobban sújtott intézmények feltárása Komplex pedagógiai intézményfejlesztések megvalósítása Módszertani segédanyag készítése az osztályfőnöki munka támogatására MFFPPTI

INTÉZKEDÉSI TERV VI. Nevelési értekezletek koordinálása, értékelése Félévente beszámoló készítése az Oktatási és Ifjúságpolitikai Bizottságnak a beküldött jegyzőkönyvek alapján MFFPPTI

NEVELÉSI ÉRTEKEZLETEK VII. Helyzetfelmérés Helyi erőforrások (mit tudunk megoldani?) projekttervezés, külső erőforrások, civilszervezetek Modellek kipróbálása, színjátszókör , prevenciós program Hatásvizsgálatok, összegzés MFFPPTI

CIVIL SZERVEZETEK az iskolai agresszió kezelésében I. Kompánia Alapítvány kortárs közösségi eljárások fejlesztése és alkalmazása (agresszió kezelési program) kompania@kompania.hu Tel.: 288 6056 06 30 350 0047 MFFPPTI

CIVIL SZERVEZETEK az iskolai agresszió kezelésében II. Közösségi Szolgáltatások Alapítványa Magyarország Resztoratív gyakorlatok Tel.:401 0650 MFFPPTI

CIVIL SZERVEZETEK az iskolai agresszió kezelésében III. Pszicholucia Kht. Konfliktuskezelési tréning (pedagógus coaching) Tel.:201 0116 MFFPPTI

CIVIL SZERVEZETEK az iskolai agresszió kezelésében IV. ESZTER Alapítvány Pszichoterápiás Ambulancia Jogsegély Tel.: 466 9872 www.eszteralapitvany.hu MFFPPTI

CIVIL SZERVEZETEK az iskolai agresszió kezelésében V. Ne Bánts Világ! Alapítvány „Érintések” program Tel.: 06 30 612 2725 MFFPPTI

CIVIL SZERVEZETEK az iskolai agresszió kezelésében VI. Vadaskert Alapítvány a Gyermekek Lelki Egészségéért Pszichiátrián kezelt gyermekek konfliktuskezelése Tel.: 392 1400 info@vadasnet.hu MFFPPTI

Agressziókezelési Munkacsoport tagjai Fótiné Németh Margit krízistanácsadó szakpszichológus,osztályvezető, munkacsoport vezető Barna Gyöngyi klinikai gyermek szakpszichológus Buji Ágnes pedagógiai szakpszichológus E Tóbiás Sára pszichológus, drámapedagógus Makai Adrienn tanácsadó szakpszichológus Novák Mária pedagógiai szakértő Elérhetőségek www.budapestedu.hu Tel.: 338 2156 MFFPPTI