BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing fejlődése és szerepe
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Személyes márka kommunikációja
Etikai Kódex.
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
DPR kommunikáció alapelvei
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Minőségmenedzsment alapelvek
Alapfogalmak.
Minőségmenedzsment 1. előadás
Közönségkapcsolat (public relations)
Az RTM kialakulása és koncepciójának lényege
SZERVEZETI ALAPFORMÁK
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
SZEMÉLYZETI MARKETING
R. S. Kaplan - D. P. Norton: A stratégiaközpontú szervezet
Reklámozás, Public Relations
Marketing alapismeret
A marketing alapjai.
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
Budapest turisztikai Marketingje
Könyvtári marketing és arculat „Akik a nonprofit intézményeket vezetik azoknak a választásuk nem abban áll, hogy foglalkozzanak-e a marketinggel, hanem,
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
II. Logisztikai tervezés
A MARKETING KIALAKULÁSA ÉS FEJLŐDÉSTÖRTÉNETE
Termelésmenedzsment Production Management
Sponsorare necesse est
Minőség menedzsment 6.előadás
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
Madas László Erdészeti Erdei Iskola Visegrádi kirándulóközpont Budakeszi Vadaspark 700 km sétaút 100 km kerékpározásra kijelölt erdészeti út 6 kilátó.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Marketing alapok Kopcsay László.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Projekt bemutató 2007.Március 9. 1 JOB(B) A NŐKNEK PROGRAM Az eddig elért eredmények.
Helyi márka kialakítása a Bakonyban  Mi a projekt célja ?  Kik vehetnek részt a projektben?  Mi a projekt haszna ? Miért éri meg, hogy a projektben.
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Az Anthropolis Egyesület
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
„ INNOVATÍV TECHNOLÓGIÁK MEGHONOSÍTÁSA A HAGYOMÁNYŐRZÉS ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ KÉPZÉS ÉS KUTATÁS TERÉN „ TÁMOP BALATONKENESE VÁROS ÖNKORMÁNYZATA.
BUDAKESZI VADASPARK Testközelben a természet Zoopedagógiai Konferencia.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
A Magyar Természettudományi Múzeum stratégiai marketingterve 2014–2018
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
R.S. KAPLAN – D.P. NORTON: A STRATÉGIAKÖZPONTÚ SZERVEZET
Előadás másolata:

BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…

TARTALOM Általános helyzetkép Marketingszemlélet a szervezetben Önálló marketing-tevékenység A Budakeszi Vadaspark marketing stratégiája A marketing- és pr szervezet és elemei Interaktív vadaspark Embernyelven állatokról

ÁLTALÁNOS HELYZETKÉP - A szervezeti létszámhoz mérten, kevesen és nem elkülönült szervezeti egységben végeznek marketing tevékenységet. - Tovább kell, hogy erősödjék a marketing szemlélet, a marketinges gondolkodásmód, az értékesítést kiemelt helyen kezelő szellemiség.

MARKETINGSZEMLÉLET - A marketingszemléletnek nem egy részegység véleményének kell lennie, hanem a vállalati felső vezetést át kell, hogy hassa ez a gondolkodásmód. - A marketing szemléletű vállalkozó: - a piac igényeiből indul ki (szükségletek, igények, kereslet), - új termékeket fejleszt (hasznosság), - a vásárlói igényeket mindinkább érvényesíti (érték és elégedettség), - a piaci ár, az elérhető árbevétel érdekli, - új fogyasztók, felhasználók szerzésére törekszik (kapcsolatok, piacok), - rugalmas, alkalmazkodó magatartást, vezetést tanúsít (marketing és piaci szereplők).

ÖNÁLLÓ MARKETING - A szervezet struktúráját a megváltozott feladatokhoz kell igazítanunk, cél a párhuzamos intézményi struktúrák és tevékenységek megszüntetése. - A marketingszervezet célja: -Felderít (problémákat észleli, felméri) -Kitalál (megoldást kitalál, elmagyaráz) -Megtervez (megvalósít) -Közhírré tesz (ismertség növelése) -Elad (értékesítés)

A BUDAKESZI VADASPARK MARKETING STRATÉGIÁJA - Megszületésének története - A Budakeszi Vadaspark, mint brand - Az egységes arculat megtervezése és kialakítása - Stratégiai irányvonalak létrehozása - A marketingszervezet elemei és helye a szervezetben

INTERAKTÍV VADASPARK - A turizmus központi eleme az élmény - Állatsimogató - Állatijó Bemutató - Szakvezetés (tematikus és éjszakai) - Kisállatsuli – kisragadozók tréningje - Látványetetések - Programok, rendezvények, előadások - Innovatív marketingeszközök használata (webkamera, mobil applikáció, Facebook)

EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL - NÁLUNK MINDEN ÁLLAT VALAKI - A mosoly ereje - Egyedi vicces, könnyed hangvétel - Nem egységes, hanem célcsoportra formált önálló kommunikáció használata

KOMMENTÁR NÉLKÜL Aki akart eddig is megtalált minket… Ez állatkert, nem cirkusz… Én etetek, itatok, mit beszélgessek én velük… Már megint egy szórólap a jegy mellé, nincs nyolc kezem… Már megint egy rendezvény, bohóckodnak… Mit kamerázóóó… Dehhhogy nyilatkozok…

Köszönöm a figyelmet!