BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…
TARTALOM Általános helyzetkép Marketingszemlélet a szervezetben Önálló marketing-tevékenység A Budakeszi Vadaspark marketing stratégiája A marketing- és pr szervezet és elemei Interaktív vadaspark Embernyelven állatokról
ÁLTALÁNOS HELYZETKÉP - A szervezeti létszámhoz mérten, kevesen és nem elkülönült szervezeti egységben végeznek marketing tevékenységet. - Tovább kell, hogy erősödjék a marketing szemlélet, a marketinges gondolkodásmód, az értékesítést kiemelt helyen kezelő szellemiség.
MARKETINGSZEMLÉLET - A marketingszemléletnek nem egy részegység véleményének kell lennie, hanem a vállalati felső vezetést át kell, hogy hassa ez a gondolkodásmód. - A marketing szemléletű vállalkozó: - a piac igényeiből indul ki (szükségletek, igények, kereslet), - új termékeket fejleszt (hasznosság), - a vásárlói igényeket mindinkább érvényesíti (érték és elégedettség), - a piaci ár, az elérhető árbevétel érdekli, - új fogyasztók, felhasználók szerzésére törekszik (kapcsolatok, piacok), - rugalmas, alkalmazkodó magatartást, vezetést tanúsít (marketing és piaci szereplők).
ÖNÁLLÓ MARKETING - A szervezet struktúráját a megváltozott feladatokhoz kell igazítanunk, cél a párhuzamos intézményi struktúrák és tevékenységek megszüntetése. - A marketingszervezet célja: -Felderít (problémákat észleli, felméri) -Kitalál (megoldást kitalál, elmagyaráz) -Megtervez (megvalósít) -Közhírré tesz (ismertség növelése) -Elad (értékesítés)
A BUDAKESZI VADASPARK MARKETING STRATÉGIÁJA - Megszületésének története - A Budakeszi Vadaspark, mint brand - Az egységes arculat megtervezése és kialakítása - Stratégiai irányvonalak létrehozása - A marketingszervezet elemei és helye a szervezetben
INTERAKTÍV VADASPARK - A turizmus központi eleme az élmény - Állatsimogató - Állatijó Bemutató - Szakvezetés (tematikus és éjszakai) - Kisállatsuli – kisragadozók tréningje - Látványetetések - Programok, rendezvények, előadások - Innovatív marketingeszközök használata (webkamera, mobil applikáció, Facebook)
EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL - NÁLUNK MINDEN ÁLLAT VALAKI - A mosoly ereje - Egyedi vicces, könnyed hangvétel - Nem egységes, hanem célcsoportra formált önálló kommunikáció használata
KOMMENTÁR NÉLKÜL Aki akart eddig is megtalált minket… Ez állatkert, nem cirkusz… Én etetek, itatok, mit beszélgessek én velük… Már megint egy szórólap a jegy mellé, nincs nyolc kezem… Már megint egy rendezvény, bohóckodnak… Mit kamerázóóó… Dehhhogy nyilatkozok…
Köszönöm a figyelmet!