Keresőmarketing stratégiák

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Debreczeni László - Adrius Web Team 2009 április 02. GOOGLE MÁNIA keresőmarketing "csodafegyverek" Hogyan, döntsünk válasszunk? Néhány gyakorlati szempont.
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
EBusiness feladatok GINFO III őszi félév. Feladatok témakörei •A hirdetési piac elemzése: USA, EU, Magyarország; keresőmarketing •Iparág-specifikus.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Mitől jó a céges weboldal?
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
ShowTime.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Közösségi hálózatok. Social media és marketing: nem az a kérdés hogy csinálni kell-e, hanem hogy miként tegyük…
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A befektetőbarát önkormányzat 2011 szeptember 23. Lunk Tamás.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
Pénzügyi mutatószámok, ROI, EVA
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia.
A Facebook marketing trendjei
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
REMARKETING STRATÉGIÁK
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
1. Biometria az üzlet szolgálatában 2www.shopinscope.com.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Keresőmarketing stratégiák     "...hogy az online marketing költés NE tanulópénz legyen.." Vajda Éva

1. Ne keverjük össze a céllal az eszközt!  

     

Amiről azt gondoljuk, hogy a cél

Legyek első a Google-ban Legyek első a Google-ban! Optimalizált weboldal Google AdWords kampány Sok látogató

Az valójában az eszköz...

Melyek a valódi céljaink?

Több érdeklődő   Több vásárló (vendég) Ismertségnövelés Költséghatékonyság Mérhetőség

2. Találgatás helyett: kutatás, mérés, elemzés  

Kutatás, mérés:        

Saját helyzetünk reális felmérése  

Versenyhelyzet reális felmérése  

Kulcsszókutatás  

szezonalitás tükröződési a forgalomban - Balaton   Felejtsük el az 5-10 kulcsszóra történő optimalizálást! szezonalitás tükröződési a forgalomban - Balaton

Kampányok kutatás alapján  

3. Elemzések alapján mérhető célok meghatározása!

szezonalitás; deadline Látogatószám Konverziós arány jelenlegi vs elvárt   Ütemezés Büdzsé szezonalitás; deadline saját vs piaci helyzet Monitoring mikor mit mérünk

4. Megfelelő eszközök kiválasztása

Weboldal tervezés Menütérkép Tartalom Navigáció Design nyelvek, célcsoportok, témák, piac Tartalom  célcsoport - családos, wellness, stb. Design  olcsó apartman vs luxusszálló Navigáció célok meghatározása - hova jussanak el a  látogatók  

Kommunikációs csatornák   Organikus, nem fizetett találatok Fizetett megjelenések - Google AdWords Blogok Videómarketing - Youtube Közösségi marketing

5. Holisztikus megközelítés - integrált csatorna használat

 

Google Universal Search Miért fontos? Google Universal Search

 

6. Manipuláció helyett, valódi érték!

A látogatóknak készítsük az oldalt, ne a robotoknak!

 

7. Érdemeljük ki a top pozíciót!   7. Érdemeljük ki a top pozíciót!

A weboldalunk csak egy a sok közül....

Miért mi legyünk az elsők?

Tényleg mi vagyunk a "legjobbak"?

Nincs ingyen ebéd..

8. Költség helyett megtérülés!

ROI - Return on investment (összbevétel – összköltség) / összköltség.

Nincs "drága" és "olcsó" megoldás csak Pozitív és negatív megtérülés   Nincs "drága" és "olcsó" megoldás   csak  Pozitív és negatív megtérülés

Ehhez folyamatosan tesztelni kell   Ehhez folyamatosan tesztelni kell

 Hirdetési szöveget

Teszteljük hirdetéseinket különböző méretben! Nyugdíjas hirdetéscsoport

9. Elemezzük az eredményeket!   9. Elemezzük az eredményeket!

Webanalitika - Google Analytics Monitoring Konverzió elemzés Megtérülés elemzés

Webanalitika nélkül...

Mi a Goolge Analytics? Professzionális webstatisztikai rendszer Üzleti szempontú Könnyen integrálható Adatbőség-->kifinomult elemzés

A webanalitika célja Költségcsökkentés Értékesítés növelés Megtérülés

Monitoring - űrlap finomhangolás Mennyiben segíti / akadályozza a foglalási form kialakítása a konverziót? Beavatkozások: foglalás mellett ajánlatkérés is bonyolult ár szerkezet esetén tegyünk be árkalkulátort online foglalás esetén motivációs elemet pl. kedvezmény, kávékupon, stb.

10. Gondolkodjunk hosszútávon!

Nincs a varázslat!

De a befektetett munka meghozza gyümölcsét!

Köszönjük a figyelmet!