Távmunkások informatikai alapképzése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

IT Essentials I. IT Alapismeretek: PC Hardver és Szoftver v4
Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata
E-learning alapú távoktatásos képzés
ECDL A MÓRICZBAN Monoki Zsolt Informatika szakos középiskolai tanár
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
ECDL – Az elmúlt 15 év Várallyai László.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
 Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan.
Magyarország sokáig lemaradt az elektronikus közigazgatás alkalmazásában, de ma már minden hatósági eljárást el lehet intézni az interneten. A hatóság.
A KIR rendszer bemutatása Közoktatási Információs Rendszer
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
Bevezetés az informatikába
E-learning alapú távoktatásos képzés
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
A számítógép jelentősége a hétköznapokban
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
Az E-TANÁR portál.
Tájékoztató az új távmunkahelyek létrehozására kiírt FMM-IHM pályázatról november 7.
1 PÁLYÁZAT új távmunkahelyek létrehozására Tájékoztató az IHM-FMM-1 pályázatról november 7.
A távmunka nem cél, hanem eszköz december 11.
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat (ÁFSZ) szerepe a távmunka fejlesztésében Pirisi Károly főigazgató VI. Országos Távmunka Konferencia december.
Távmunka kutatás, fejlesztés eredményei
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
A Budapesti Munkaerőpiaci Intervenciós Központ (BMIK) szerepe a távmunka program koordinálásában előadó: dr.Bihary Pál FMM Országos Távmunka Konferencia.
Projektfejlesztés DDOP /2F VÁTI Magyar Regionális Fejlesztési és Urbanisztikai Kht.
1 SZÁMÍTÓGÉP-KEZELŐ (-HASZNÁLÓ) SZAKKÉPESÍTÉS A képzés célja A számítógép-kezelő legyen alkalmas a társadalmi és gazdasági élet különböző területein, az.
A HEFOP projekt Foglalkoztatási és Szociális Hivatal által koordinált fejlesztéseinek eredményei Felnőttképzési adatbázis fejlesztése.
2011. ÉVI NÉPSZÁMLÁLÁS ELŐKÉSZÍTÉSE, AKTUÁLIS FELADATOK.
IKT struktúra.
Az internet mindenkié! Kardos Ferenc, Halis István Városi Könyvtár, Nagykanizsa
Az Európai Unió által társfinanszírozott projekt 1 Ikonok és Indexek Projekt (A felnőttképzés hozzáférésének fejlesztése Újpesten, különösen a halmozottan.
ECDL Az ECDL European Computer Driving Licence - Európai Számítógép-használói Jogosítvány Az ECDL egységes nemzetközi szabályok alapján működő moduláris.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Az országos közdadatkereső rendszer működése és jövője Dr. Csiszér Gábor GKM, Infokommunukációs és e-Gazdaság Főosztály Galambosi András Neumann Kht
European Computer Driving Licence
Kitekintés a jövőbe Kacsuk Péter MTA SZTAKI. SZTAKI Felhő használata A SZTAKI Felhőt minden MTA kutató ingyenesen használhatja Ehhez be kell regisztrálni.
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
Érdekképviselet, képzés, távmunka Bihall Tamás alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Budapest, december 7.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Üdvözöljük az „Informatika a látássérültekért” Alapítvány nevében Speciális ECDL tananyag látássérülteknek Szuhaj Mihály Herczeg Lajos INFOALAP 1.
1 Informatika - 1. alkalom Jogi informatika - alapok szeptember 10. E1 előadó PPKE JÁK Informatikai Oktatási Csoport.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
1 A Nyugat-Dunántúli Regionális Munkaügyi Központ Nagykanizsai Kirendeltség és Szolgáltató Központ Munkaerőpiaci képzés.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
A verseny helyszíne a Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és AMI, Százhalombatta.
EUCIP konferencia október 20. Cséfalvay Katalin Fejlesztés (BUILD) modul.
eeszt A csatlakozás feltételei és körülményei
Informatika - 1. alkalom szeptember 14. E1 előadó
Rákosi Szilvia, szakértő, NJSZT
Informatika - 1. alkalom szeptember 22. E1 előadó
BGE KVIK Kari Könyvtár Olvasószolgálat Útmutató - elsősöknek
INFORMATIKA október ELŐADÓ III. alkalom 1. rész
2009. Május 15. Előadó: Farkasné Farkas Gyöngyi
2009. Május 15. Előadó: Farkasné Farkas Gyöngyi
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
Előadás másolata:

Távmunkások informatikai alapképzése Előadó: Dr.Bihary Pál Budapesti Munkaerőpiaci Intervenciós Központ

Az informatikai alapismeretek oktatása távmunkásoknak A feladat a BMIK irányításával a 9 Regionális Képző Központé Összesen 566 fő alapképzését igényelték a pályázók Ebből 331 fő budapesti, 235 fő a vidéki központokban lesz kiképezve Az alapismeretek oktatása azonban csak a MK-os regisztráció után lehetséges

A tananyag Regisztráció után (felhasználónév, jelszó) elérhető a BMIK (www.bmik.hu) honlapján a távmunka tananyag, amely 5 részből áll: 1.      PC alapismeretek 2.      Operációs rendszer 3.      Szövegszerkesztés 4.      Táblázatkezelés 5.      Internet

Röviden a távmunka tananyag szerkezete Informatikai alapismeretek

Feldolgozás A tananyag feldolgozása 3 részben történik csoportos konzultáció 8 kontakt órában gépkezelési alapismeretek elektronikus levelezési alapismeretek tananyag használati útmutató egyéni tananyag feldolgozás rendelkezésre álló idő 15 munkanap tutorálási rendszer - kapcsolattartás formája: e-mail záró foglalkozás 2 kontakt órában összefoglaló konzultáció zárófelmérés

A kimenet Egységes RKK-s tanúsítvány Tanúsítvány elvégzett modulok Minősítés Tanúsítvány

Összefoglalva 1.A konzultációk száma az igényeknek megfelelő legyen, de minimum két alkalom, a tanfolyam kezdetekor és befejezésekor, 2.A tutort biztosítani kell, elérhetőség telefonon és e-mailben, 3. A tanfolyam végén RKK-s bizonyítványt kell adni.