Vizuális nevelés tantárgypedagógia Sándor Zsuzsa 11. A tanítás (fizikai) feltételei.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Vizuális nevelés tantárgypedagógia
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 2. konferencia.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Zárórendezvémy Zárórendezvény TIOP / Oktatástechnológiai fejlesztés a Huszár Gál Iskolában.
Györök Beáta - szakmai vezető, Gárdonyi Óvoda - Gárdonyi Tagóvoda
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Hagyományos szemléltető eszközök
JÓ GYAKORLAT Digitális taneszközök használata történelem órán
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
TÁMOP ÚJ Oktatásszervezés -és várható hatásai Nagy Anna Magdolna Eger, szept.03.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Az e-tanítás. Felépült az e-tanulás épülete – az Internet. Épülnek a tantermek – a tanulásszervező rendszerekkel felszerelt helyi Intranet hálózatok.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Magyar nyelv és irodalom TÁMOP-tapasztalatok. Külső - negatív A pályázat csúszása  Előzetes tanfolyamok + tanácsadó hiánya  teljes tanácstalanság A.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
vizuális kommunikáció
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Tévéképernyő a digitális szobában Király István Budapest, február 29.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
Kompetensek lettünk? június 27..
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A tanulói laptop program megvalósítása a Kecskédi Általános Iskolában.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A tanárképzés szerkezete
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Konferencia a digitális tananyagok alkalmazóinak és fejlesztőinek
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
IKT alapú kompetenciák a XXI. századi pedagógusképzésben
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
Élet az Ságvári Bence eszközökben VIII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 29. A fiatalok internet- és médiahasználati szokásairól.
A virtuális víz nyomában. A témaválasztás indoklása: A környezetért érzett felelősség Ökoetika Vízkészlet végessége környezeti, társadalmi és szellemi.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta február 1.
A fizika tanítása 10. lecke Az óraelemzés szempontjai.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Földrajz szakmódszertan VIII.
Nemzeti Köznevelési Portál
ÓVODAPEDAGÓGUS ÉS TANÍTÓ SZAK MEGÚJÍTÁSA
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák
Iskolabútorok Készítette: Ramocsa Andrea tanító – levelező hallgató
Ki mit tud? december óra 330 terem
Matokos, avagy okoseszközök matematikaórán
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

Vizuális nevelés tantárgypedagógia Sándor Zsuzsa 11. A tanítás (fizikai) feltételei

A VIZUÁLIS KULTÚRA TANTÁRGY TANÍTÁSÁNAK FIZIKAI FELTÉTELEI terem: szakterem/műhelyterem vagy tanterem mobil bútorokkal berendezés: asztalok állítható lappal, székek, tárgyállványok, tároló szekrények és polcok mosogató nagy tábla szabadkézi rajzoláshoz kiállítási felület reflektorok multimédia – interaktív tábla, internet-hozzáférés biztosítja: a) az iskola fenntartója b) szülők

tanári munka- és szemléltető eszközök, anyagok: laptop, digitális adathordozók, fájlrendszerek különféle típusú képanyagok gyűjteményeivel fénymásolási és nyomtatási lehetőség drapériák, nagyméretű fehér és színes papíranyagok, szemléltető tárgyak (természeti, emberalkotta) festékkészletek, ecsetek, rajzeszközök, sniccer, ragasztószalagok, …

tanulói taneszközök közös használatú – rajztábla- készlet, mintázókészletek, vizesedények, paletták, természeti és mesterséges tárgyak, anyagok egyéni felszerelés – tankönyv, rajzlapok, rajzlaptartó, festő- és rajzkészletek, olló, ragasztó (folyékony és szalag) …