Az M2 stratégiai szerepe a Közmédiában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A mai tízen- és huszonévesek értékeiről A közügyek fogyasztói konferencia február 17. Ságvári Bence.
Advertisements

Érték-e még a család? SzülőSuli 1.
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
Az Európában élő körülbelül 10–12 millió roma közül sokan naponta szembesülnek az előítéletekkel, a tolerancia hiányával, a hátrányos megkülönböztetéssel.
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A biztonságos netes bankolás Pap Gyula Gyermekmentő szolgálat, Médiakonferencia szeptember 26.
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
Utcai és lakótelepi szociális munka
Az iskolai szociálismunka
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Gyermekvédelmi munka áttekintése
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Fekete Olga D119-HUNGARY Magyarországi Lions Szövetség Lions Szülőszállás projekt bemutatása.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Missziónk A gyerekeket meg kell hallgatni és a felnőtteket segíteni kell abban, hogy erre képesek legyenek. A Kék Vonal minden munkatársa és önkéntese.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
Disney Csatorna. 2 ›A Disney Channel Worldwide a világ gyermekcsatornáinak legsikeresebb portfoliója; a gyermekek fejlődését elősegítő, 98 családi csatornájával,
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
December.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
A számítógép veszélyei és káros hatásai
ATL - mit hirdessünk és hol?
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Digitális világ – interaktív táblán
Tartalmi szempontok december 22-én elindult az M2 Gyerekcsatorna 1. Erőszakmentes, tanulságos, barátságos, vidám, európai és magyar értékek 2. Klasszikus,
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
„Beszélgessünk Európáról” programsorozat MeH EU Kommunikációs Főosztály Dániel Anna Békés, március 18.
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
2012 MTV. MTV – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével és nemzetközi reality tartalmakkal Csatorna infók Az MTV több, mint 30 éves.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Szent Koronát Szolgálók Szövetsége Szent Korona alapú jogrendszer „Állami jelképekről és ünnepekről” szóló, 3. főtörvény.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Az Ifjúság Program. Az ifjúsági projektek meghatározása Nemzetközi ifjúsági projekt: olyan projekt, amely a résztvevők személyiségfejlődését.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Biztos Kezdet Gyerekházak
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
DIAKONIA KERESZTYÉN ALAPÍTVÁNY Koordinációs iroda KOLOZSVÁRI FIÓK MAROS- VÁSÁRHELYI FIÓK SZENT- GYÖRGYI FIÓK SZÁSZ- RÉGENI FIÓK 100 alkalmazott BRASSÓI.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Idősek és ifjak a jövőért
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Egy regionális rádió szerepvállalása B.-A.-Z. megye falvainak kulturális és társadalmi életében.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS A FÖLDFELSZÍNI PLATFORMON Piller András Vezérigazgató Antenna Hungária március 19.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
– Letölthető változat –
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

Az M2 stratégiai szerepe a Közmédiában M2 a gyerek- és családi csatorna A csatorna újrapozícionálásával a Közmédia sikeres lépést tett arra, hogy a fiatalabb generációk számára is szolgáltasson a közszolgálati televízióktól elvárt színvonalú tartalmakat A közszolgálati csatornák közönsége Európa-szerte egyre idősödik, így minden köztelevízió számára komoly erőfeszítést jelent, hogy a kereskedelmi televíziókkal szemben a gyerekek és fiatal felnőttek körében is versenyképes maradhasson. Az M2 stratégiája két irányú: napközben (6-20h) a 12 év alatti gyerekek, este pedig a fiatal értelmiségieknek, kisgyermekes családok felnőtt tagjainak kínál műsorokat, úgy, hogy színvonalában és tartalmában beleilleszkedik ugyan a mai kor elvárásaiba, de erőszakmentes értékrendjével, a hagyományok és az újdonságok ötvözésével egyedülálló szórakozási alternatívát teremt mindkét korosztály számára. A tavaly decemberi indulást követően az M2 hamar elnyerte mind a gyereknézők, mind pedig szüleik tetszését, sőt – a gyerekcsatornák között egyedüliként – gyerekműsorai az 50 évnél idősebbek körében is nagy népszerűségnek örvendenek. Az M2 elért közönsége az indulás óta folyamatosan nőtt, augusztusra már meghaladta a napi 24%-ot a 4-12 évesek körében. Ez naponta kb. 210 ezer gyereknézőt jelentett a nyár utolsó hónapjában, amivel ekkor az M2 a legnagyobb napi elérésű gyerekcsatorna lett.

Az M2 stratégiai szerepe a Közmédiában Nézettség A nyári iskolai szünetben a csatorna közönségaránya a 4-12 éveseknél a megelőző időszak 7,8%-os eredményéről 11,7%- ra nőtt, amivel a gyerekeknek szóló csatornák körében a legnagyobb mértékű emelkedést könyvelhette el. A 18-49 évesek körében az M2 közönségaránya ugyanebben az időszakban a gyerekműsor sávban is 3,1% volt, a legmagasabb az összes gyerekcsatornáé között. A csatorna nézői részesedése a gyerekek szempontjából kiemeltnek tekinthető reggel 6 és 10 óra közötti időszakban a legmagasabb: a szünidőben ebben a sávban 15,8%-kal az M2 a legnézettebb csatorna volt a saját célcsoportjában. Ami az M2 esti műsorkínálatát illeti, a közmédia többi kisebb tévécsatornájához hasonlóan az M2 részesedése is növekedett július-augusztusban az első félévhez képest: a teljes népesség körében 26%-os, a 18-49 éveseknél pedig 44%-os volt az emelkedés. A 20 órától hajnali 2-ig tartó idősáv közönségaránya így a nyári időszakban a teljes népesség körében 2,4% lett, míg a 18- 49 éveseknél 2,3%, ami a 18-49 éves korosztályban a 7. legjobb eredmény az összes csatorna rangsorában. A csatorna nézői profiljából kiemelkednek az aktív felsőfokú végzettségűek, akiknél az M2 részesedése a nyár utolsó két hónapjában a 20 óra utáni idősávban 3,7% volt.

Az M2 stratégiai szerepe a Közmédiában A broadcaston túl Speciális médiatartalmak A Z-generáció tagjai (a "digitális bennszülöttek"), elsősorban a közösségi médiumok (Facebook, Youtube, Twitter stb) révén ma már nem elsődlegesen tartalomfogyasztók, hanem intenzíven és önállóan kommunikálnak, véleményük van, és ezt az online fórumokon lelkesen artikulálják. Tartalomgyártókká válnak egy olyan arénában, ahol a semmilyen értékalapú támogatást, vagy visszajelzést nem kapnak. Most először történik meg az, hogy a fiatalok úgy szocializálódnak a kommunikációs világban, hogy az előttük járó generációktól lényegében nem kapnak segítséget. Az iskola, a szülők, de még az előttük járó huszonéves generáció sem érti, követi, hogy hogyan nőnek fel gyerekeink az online térben. Sokan elveszettnek gondolják ezt a generációt, mi ebben a helyzetben éppen lehetőséget látunk: a saját nyelvükön szólítjuk meg a gyerekeket. Forradalmian új szakasz: eddig adaptívan töltöttük az Internetet tartalommal most megszólítjuk a fiatalokat az innovatív médiával becsatornázzuk a kreatív energiákat

Az M2 stratégiai szerepe a Közmédiában AZ M2 LEGNÉZETTEBB MŰSORAI A TELJES NÉPESSÉG (4+) KÖRÉBEN IDŐSZAK: 2013. NYÁR (JÚNIUS-AUGUSZTUS)

Az M2 stratégiai szerepe a Közmédiában AZ M2 LEGNÉZETTEBB MŰSORAI A GYERMEKEK (4-12) KÖRÉBEN IDŐSZAK: 2013. NYÁR (JÚNIUS-AUGUSZTUS)

Együttműködés a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattal Az MTVA stratégiai együttműködésre lépett a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattal azzal a céllal, hogy a Gyermekmentő tevékenyégének bemutatásán keresztül hívja fel a társadalom figyelemét a gyermekeket érintő problémákra, a hátrányos helyzetű gyermekekre Az együttműködés keretein belül több órányi televíziós és rádiós tartalom és társadalmi célú hirdetés készül és jut el a nézőkhöz a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat által kiemelten kezelt területekről, többek között a Lovasterápiás Szövetség vagy a Gyermekparlament eseményeiről.

Együttműködés a Bűvösvölggyel az NMHH médiaértési központjával Az MTVA szintén stratégiai partnere az NMHH Bűvösvölgy- projektjének, hiszen az M2 gyerekcsatorna kiemelten fontosnak tartja a gyerekek tudatos médiafogyasztásra nevelését Az együttműködés sokrétű, de kiemelendő, hogy a Bűvösvölgyben a Hetedhét Gyerekhíradó kihelyezett stúdióval van jelen, így a központba látogató gyerekeknek lehetőségük van arra, hogy egy bemutatkozó anyagot készítsenek a Gyerekhíradó szerkesztői számára, így akár a későbbiekben maguk is az M2 műsorvezetői lehetnek

MR Gyermekkórus Az MR Gyermekkórus 1955-ben Kodály Zoltán ösztönzésére és támogatásával alakult, hazánk egyetlen olyan professzionális gyermekkórusa, amelynek működése az iskolarendszerbe integráltan valósítható meg A kórus repertoárja rendkívül sokszínű, a gregorián zenétől a reneszánsz vokális polifónián át a kortárs zeneművekig terjed. Bartók és Kodály kórusműveinek rendszeres előadása mellett nagy figyelmet fordítanak a mai szerzők műveinek bemutatására. A közelmúltban több, a Közmédiához kapcsolódó produkcióban vettek részt: 2012 decemberében szerepeltek a Jónak lenni jó című műsorban, részt vettek a Himnusz és a Szózat hang- és képfelvételén, szeptember 7-én pedig a közmédia napján megrendezett Szimfonik Live3 koncerten léptek fel a Millenáris Parkban.

A Közmédia-nap gyerekszemmel A Közmédia-nap az MTVA legnagyobb családi rendezvénye, immáron második alkalommal került megrendezésre a Millenáris Parkban A rendezvény egész napos műsorfolyama a család köré épül. A Park területén belül több helyszínen zajló rendezvény kicsiknek és nagyoknak egyaránt kínál érdekes és  hasznos programokat, kiemelt figyelmet fordítunk a gyermekek figyelmének hasznos kitöltésére is. A közmédiához köthető produkciók (Süsü, Tóbiás matiné stb.)  mellett számos olyan foglalkoztató feladattal és ügyességi játékkal találkozhattak itt a gyerekek, amik a szórakoztatás mellett a fejlődésüket is segítik: M2-es sportvetélkedők Tévé macis ajándékokért, interaktív családi koncertek a Bartók rádió közreműködésével, mesemondás a Kossuth rádió Nagy mese standján.

Jónak lenni jó 2012. decemberében Jónak lenni jó címmel jótékonysági akciót indított a Közmédia a 20 éves Dévai Szent Ferenc Alapítvány megsegítésére Az akció csúcspontja a december 16-i maratoni Jónak lenni jó című élő adás volt, melyben a Közmédia magyarországi és határon túli nézőinek segítségével több mint 100 millió forint gyűlt össze az Alapítvány javára Klikk a képre a videóért!

Köszönöm a figyelmet!