Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, június 6.
A tanügyben dolgozók kötelessége (129. szakasz) Munkaengedélytől függetlenül Évente 3 nap távollétre való jogosultság Az Önkormányzat biztosítja a költségeket (159. szakasz) Köztársasági költségvetés – kiemelt jelentőségű programok Szakmai továbbképzés - az oktatásról szóló törvény
Legkevesebb 100 pont programokból - 16 x 4 kompetenciák szerint - 30 pont a prioritás szerint 20 pontig – szakmai összejövetelek 5 éves ciklusban Tervezés: az intézmény célja és saját szakmai fejlődési terve szerint Szakmai továbbképzés - szabályzat alapján
A július 1. előtt az intézményben munkaviszonyt létesített tanár, nevelő és szakmunkatárs második ötéves időszakára a 2013/2014. tanév végéig köteles 120 pontot valósítani meg a szakmai továbbképzés különböző formáihoz. A július 1. után, de a jelen szabályzat hatálybalépése előtt munkaviszonyt létesített tanár, nevelő és szakmunkatárs köteles 120 pontot valósítani meg az ötéves időszakára vonatkozó szakmai továbbképzés különböző formáihoz. Ciklus
Mintaórák Beszámolók szakaktíva szinten Bemutatók (könyv, kézikönyv, didaktikai anyag) Kutatási eredmények bemutatása Tanulmányutak, szakmai látogatások Kutatási projektek és programok megvalósítása Fejlesztési tevékenységre vonatkozik Intézményen belüli szakmai továbbképzés - 44 óra
Akkreditált programok (szeminárium) Felsőoktatási intézmények képzései Szakmai összejövetel - kongresszus (legalább 200 szakember) - nagygyűlés, napok, találkozók (legalább 200 szakember) - konferencia(legalább 70 résztvevő) - tanácskozás – eszmecsere, határozat születik - szimpózium - elemzés - kerekasztal - átfogó tárgyalás - problémamegoldás - tribün – meghatározott téma, vita, értesítés… Nyári és téli iskolák Szakmai és tanulmányutak Intézményen kívüli szakmai továbbképzés
Szakmai továbbképzés tervezése - intézmény - A tervezés fejlesztése Megvalósítás Követés Szakmai továbbképzés tervezése Az intézmény fejlesztésének víziója Az intézmény fejlesztésének céljai Helyzetelemzé s az intézményben Személyes szakmai fejlesztési terv
A tanár, a nevelő és a szakmunkatárs szisztematikusan figyelemmel kíséri, elemzi és értékeli saját oktató-nevelő munkáját, a kompetencia fejlesztését, saját előmenetelét és foglalkozási fejlesztését és bizonyos formában őrzi a legfontosabb példákat saját gyakorlatából, a szakmai továbbképzés során elsajátított ismeretek alkalmazásának példáit, a foglalkozási fejlesztés személyes tervét (a továbbiakban: portfólió). március 23-tól A TANÁROK, A NEVELŐK ÉS A SZAKMUNKATÁRSAK SZAKMAI TOVÁBBKÉPZÉSE MEGVALÓSÍTÁSÁNAK FIGYELEMMEL KÍSÉRÉSE
Köszönöm megtisztelő figyelmüket!