Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, 2013. június 6.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
Advertisements

Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
Pedagógus-továbbképzés
Szervezetfejlesztési Program
A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
DPR kommunikáció alapelvei
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Az ügyvédi továbbképzés alapelvei Kitekintés  Kötelező továbbképzések  könyvvizsgálók  orvosok  gyógyszerészek  tanárok  Az ügyvédi képzés.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
A pedagógusminősítési rendszer
A projekt megvalósítás tapasztalatai
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
Általános tájékoztatás az oklevélmellékletről
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
A gyakorlatvezető mentor
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Az új szakképzési törvény alkalmazása, a tanulók gyakorlati képzése
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
E-PORTFÓLIÓ.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Keretrendszer az egész napos iskola nevelési-oktatási programjának fejlesztéséhez.
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
Főigazgatói értekezlet A KÖZFOGLALKOZTATÁSI TERVVEL KAPCSOLATOS KIRENDELTSÉGI FELADATOK AZ ÁLLÁSKERESÉSI MEGÁLLAPODÁS LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSAI november.
Szakmai Monitoring Műhely. RÉV projekt célja többek között: országosan egységes mérési és értékelési rendszer álljon rendelkezésre a szakpolitikai döntéshozók.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Aktualitások, változások, újdonságok az agrár-szakképzésben Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium VIDÉKFEJLESZTÉSI, KÉPZÉSI ÉS SZAKTANÁCSADÁSI.
Távmunka tanácsadói képzés a BME-n
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
„Szemléletváltás az oktatásban” Az Igazgyöngy Alapítvány pályázata.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
1.2. Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzésének átalakítása.
AZ ÚJ FELSŐOKTATÁSI TÖRVÉNY - MINŐSÉGFEJLESZTÉS, MINŐSÉGHITELESÍTÉS.
Európai Menekültügyi Alap évi allokációja SZAKMAI RÉSZ Pályázható célkitűzések és tevékenységek Célcsoportok Változások A pályázók tájékoztatása,
Biztos Kezdet Gyerekház Dokumentációs rendszer
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Кањижа – Magyarkanizsa - Kanjiža. Küldetés Színvonalas szakmai pedagógus-továbbképzés, magas színtű szakmai tudással rendelkező, kreatív pedagógusok képzése,
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Szakál Ferenc Pál EMMI Köznevelés-fejlesztési Főosztály
"Tudás és kompetencia Szakmai képzések az egyenlő esélyű hozzáférésért TÁMOP A-12/ Németh Orsolya alelnök, projektmenedzser Vakok.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
A projekt általános szakmai célkitűzései
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
Gergely László Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Intézet
A kamarai garanciavállalás jogi kérdései
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Munkavédelmi érdekképviselet és érdekegyeztetés Összeállította: dr. Váró György.
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Erasmus+ tapasztalatok
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
A magyarországi nemzetiségek és támogatásuk rendszere
Tanfelügyelettel kapcsolatos előzetes feladatok - intézményvezetők
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Előadás másolata:

Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, június 6.

 A tanügyben dolgozók kötelessége (129. szakasz)  Munkaengedélytől függetlenül  Évente 3 nap távollétre való jogosultság  Az Önkormányzat biztosítja a költségeket (159. szakasz)  Köztársasági költségvetés – kiemelt jelentőségű programok Szakmai továbbképzés - az oktatásról szóló törvény

 Legkevesebb 100 pont programokból - 16 x 4 kompetenciák szerint - 30 pont a prioritás szerint  20 pontig – szakmai összejövetelek  5 éves ciklusban  Tervezés: az intézmény célja és saját szakmai fejlődési terve szerint Szakmai továbbképzés - szabályzat alapján

 A július 1. előtt az intézményben munkaviszonyt létesített tanár, nevelő és szakmunkatárs második ötéves időszakára a 2013/2014. tanév végéig köteles 120 pontot valósítani meg a szakmai továbbképzés különböző formáihoz.  A július 1. után, de a jelen szabályzat hatálybalépése előtt munkaviszonyt létesített tanár, nevelő és szakmunkatárs köteles 120 pontot valósítani meg az ötéves időszakára vonatkozó szakmai továbbképzés különböző formáihoz. Ciklus

 Mintaórák  Beszámolók szakaktíva szinten  Bemutatók (könyv, kézikönyv, didaktikai anyag)  Kutatási eredmények bemutatása  Tanulmányutak, szakmai látogatások  Kutatási projektek és programok megvalósítása  Fejlesztési tevékenységre vonatkozik Intézményen belüli szakmai továbbképzés - 44 óra

 Akkreditált programok (szeminárium)  Felsőoktatási intézmények képzései  Szakmai összejövetel - kongresszus (legalább 200 szakember) - nagygyűlés, napok, találkozók (legalább 200 szakember) - konferencia(legalább 70 résztvevő) - tanácskozás – eszmecsere, határozat születik - szimpózium - elemzés - kerekasztal - átfogó tárgyalás - problémamegoldás - tribün – meghatározott téma, vita, értesítés…  Nyári és téli iskolák  Szakmai és tanulmányutak Intézményen kívüli szakmai továbbképzés

Szakmai továbbképzés tervezése - intézmény - A tervezés fejlesztése Megvalósítás Követés Szakmai továbbképzés tervezése Az intézmény fejlesztésének víziója Az intézmény fejlesztésének céljai Helyzetelemzé s az intézményben Személyes szakmai fejlesztési terv

 A tanár, a nevelő és a szakmunkatárs szisztematikusan figyelemmel kíséri, elemzi és értékeli saját oktató-nevelő munkáját, a kompetencia fejlesztését, saját előmenetelét és foglalkozási fejlesztését és bizonyos formában őrzi a legfontosabb példákat saját gyakorlatából, a szakmai továbbképzés során elsajátított ismeretek alkalmazásának példáit, a foglalkozási fejlesztés személyes tervét (a továbbiakban: portfólió).  március 23-tól A TANÁROK, A NEVELŐK ÉS A SZAKMUNKATÁRSAK SZAKMAI TOVÁBBKÉPZÉSE MEGVALÓSÍTÁSÁNAK FIGYELEMMEL KÍSÉRÉSE

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!