Kiállítási megjelenés az egészségiparban, avagy „Kell –e a jó bornak cégér?” Csáti Csilla Sales Manager Ventiv Expo Kft. Budapest, 2010.02.19.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MAHIR Kiállítás és Rendezvény Kft. Vásári stand – A kiállító névjegye
Advertisements

GP Consulting Pénzügyi Tanácsadó Kft.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
MLBKT Konferenica 2012.
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió.
Az üzleti terv.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
A napenergia-piac jellemzői Magyarországon
Készítette: Bajkó Balázs Hullár Péter
BNV Budapest Nemzeti Vásár. Az út re kellett az iskolához jönnünk. A i indulás tervét el kellett vetnünk, Attila 30 perces késése miatt..
A vállalkozás aktuális kérdései II. félév
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Egyéb faszerkezetek Provizóriumok Zajvédő létesítmények Fahidak
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Kedvezőtlen iskolai hatások,az iskolai környezeti ártalom
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
MASTERPLAST GROUP Nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és veszélyei.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Könyvtári marketing és arculat „Akik a nonprofit intézményeket vezetik azoknak a választásuk nem abban áll, hogy foglalkozzanak-e a marketinggel, hanem,
A MATÁSZSZ Vizuális arculatának megújítása
Másik Petra, Másik Petra,Szaud-Arábia.
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Utazás Kiállítás 2013 Katona András Magyar Turizmus Zrt. Budapest és környéke RMI.
P ANNONBÚZA PROGRAM H OGYAN REALIZÁLHATÓ A MINŐSÉGI ELŐNY A FELDOLGOZÓIPARBAN ? Tóth Béla Gyermelyi Zrt. Szakmai szimpózium Gyermely február 14.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
9. A személyes eladás (Personal Selling)
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Hálózati együttműködés a vidéki térségek fejlesztéséért – Pannon Helyi Termék Klaszter Zalamerenye, szeptember 10.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Agrár Európa Kft. GfK Hungária Piackutató Kft Budapest, Fillér u. 10/b Budapest, Visegrádi u Élelmiszeripari.
The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.
Iskola-egészségügyi Konferencia augusztus Informatikai lehetőségek az iskola/ifjúság-egészségügyi munkában Wenhard Andrea egészségügyi szakközgaszdász.
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
Az ötlettől a nemzetközi piacig Jó tanácsok startupok külföldi terjeszkedéséhez Mindent jóra fordítunk.
Kis- és középvállalkozások válaszúton: versenyképesség, innováció, nemzetköziesedés EGY SIKERES MAGYAR IPARÁG: AZ ORVOSIMŰSZER-GYÁRTÁS Sass Magdolna Pécs,
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Menni vagy maradni – mit tanácsol a modern közgazdaságtan? Varga Attila PTE KTK KRTI Teret adó miliő? Pécs, november 25.
A nevem Petrányi János a Gamma Műszaki Zrt
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
A szerszámanyagok kiválasztása
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
A vásárok és kiállítások fogalma Speciális rendezvények Komplex marketingkommunikációs akciók (számos egyéb komm. elem)  PS; PR; SP; POP; DM is kapcsolódhat.
A Közép-Dunántúli Regionális Napenergia Klaszter tevéknységének bemutatása, értékelése KDOP projekt Hegedűs Viktor Közép-Pannon Terület.
KSG MONOGRAM KFT ÉVA HÍMZŐHÁZ ALAPÍTVA: 2000 KISBÉR Kossuth Lajos u 9. Telefon, Fax:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Modus -Vitalae Gazdasági Tanácsadó Kft. „Pénzügyek-másként, mint eddig”
Költséghatékony gyártások avagy hogyan és hol gyártsuk le a szükséges marketingkommunikációs anyagokat ár-érték arányban a legjobb megoldást használva.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
Van-e lejjebb? Egy válságos piac a válságban „A helyzet” A rádiós piac évek óta stagnál/csökken –A kedvezmények mértéke nő (és nőni fog). MRSZ.
Modern. építészet Budapest Moszkva.
az Akasztói Szikiponty
Mik azok a piacépítő befektetések?
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
Marketing-kommunikáció a turizmusban
FOGYASZTÁS ? TERMELÉS ?.
Partnerség és együttműködés
Erősségek gyengeségek.
Adómentes juttatás 2019-ben? Igenis létezik!
Energiahatékony LED fényforrások
Előadás másolata:

Kiállítási megjelenés az egészségiparban, avagy „Kell –e a jó bornak cégér?” Csáti Csilla Sales Manager Ventiv Expo Kft. Budapest,

Kiállítási megjelenés -Kiállítás, mint alkalom, stand, mint helyszín -Cég és produktuma – image megjelenése -Minden piaci szereplő koncentrált jelenléte -„Reflektorfény” Célok, elvek, image-megjelenítés -Erős utalás a piaci státuszra -Egyedi és különleges vagyok!

Tipikus hibák -Rosszul megválasztott építészeti megoldások -Rideg fényhatás, rossz hangulat -Fogadó és tárgyaló tér nem megfelelő használata -Céglogók helyének, méretének rossz megválasztása

Jól kialakított tárgyalók

Cégidentitás – standméret – minőség összefüggései „ tippek, trükkök, praktikák”  -Nem a méret a lényeg!  -Magasság, fénytechnika, multimédia, LCD technológia -Megosztott stand előnyei -Gazdasági válság, csökkenő standméret Mobil standrendszerek!

Mobil standrendszerek …mégis sokkal olcsóbb! -Miért üzemeltethető olcsóbban egy mobil installáció? -Könnyű szállítás, egyszerű összeszerelés, raktározhatóság -Az átlagos cégeknek lehet, hogy megéri típusinstallációval megjelenni… De mi van a NEM ÁTLAGOS cégekkel? Divat, megkülönböztethetőség, innováció!

Cégarculat, termék, szolgáltatás – vizuális kapcsolatteremtés -Modern arculat: Nomadic DesignLine standok -Standon kívüli aktivitás alkalmazása -Kisebb, kiegészítő installációk használata „A jó bor cégére”

Termék - arculat - szinergia Mit sugall az arculat? Milyen lehet a termék? -High-tech -„Steril”, makulátlan - Informatika - Barátságos - Meleg - Élelmiszeripar /alkohol,édesipar/

Egyéb szempontok -Konkurencia figyelése -Elegancia, céltudatos megjelenés -Termék- terméknév- logó szinergia Erre ráerősít egy jól megválasztott megjelenés. - Prospektustartók, személyes átadás szerepe

Köszönöm a figyelmet! Jó étvágyat kívánok!