Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketing-kommunikáció a turizmusban

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketing-kommunikáció a turizmusban"— Előadás másolata:

1 Marketing-kommunikáció a turizmusban
2010. december.7. Barth Zsuzsanna – Bee Group Hungary

2 Marketing-kommunikáció a turizmusban
Turisztikai kiállítások eszközei Kiállítási standok megoldásai, Irodadekorációk Szóróanyagok,reklámajándékok

3 A kiállítások, mint marketing-kommunikációs eszközök
Koncentráltan jelentkezik a piac Bár a kiállítók száma csökkent a látogatók száma hozta az elvárt számokat az idei Utazási kiállításon

4 A kiállítások, mint marketing-kommunikációs eszközök
Célcsoport jóval hatékonyabb elérésének is köszönhetően nagyobb százalékban valósul meg konkrét vásárlás

5 A kiállítások, mint marketing-kommunikációs eszközök
Fogyasztói, vevői real-time interakció

6 A kiállítások, mint marketing-kommunikációs eszközök
Hogyan tudunk a kiállítói tömegből kitűnni? A turizmusban kiváltképp megfigyelhető az egyre nagyobb verseny, egyre több piacra lépő van, aki szeretné szolgáltatásait értékesíteni, ill. sok már a piacon lévő szolgáltató is megújulni kíván, más és más terepen próbálja kommunikálni üzenetét

7 Kiállítási standok megoldásai
Egyedi megoldások Általános, hordozható megoldások VS. Szempontok amelyeket érdemes figyelembe venni: Ktg keret Méret Hány alkalomra szánjuk Terhelhetőség Bérelni vs megvenni Üzenet vizuális megjelenése Környezetbarát technika

8 Kiállítási standok Egyedi megoldások Egyéni, testreszabott
Moduláris megoldások Valódi egyéni igényeket elégít ki Egyedi alkatrészek Testreszabott igényeknek megfelel Nincs megkötés Egyéni ktgvetés, 3D tervezés Egyedülálló Saját építésű vagy telepítve Célzott Nagy hatással van, hisz kiemelkedik a tömegből Kiváló minőségű anyagok Rugalmasan kezelhető, minden tekintetben

9 Kiállítási standok / Egyedi megoldások

10 Kiállítási standok / Egyedi megoldások

11 Kiállítási standok / Egyedi megoldások

12 Általános, hordozható megoldások
Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

13 Általános, hordozható megoldások
Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások Egy igen hatékony módja a stílusos kereskedelmi show kialakítására Gyorsan és egyszerűen lehet standot építeni magunknak, ezzel időt spórolunk és drasztikusan csökken a kivitelező vállalkozó költségei. Magunk szállítjuk masszív táskákban, így nincs külön szállítási ktg Könnyű összeállíthatóság, nem kell várni a bontásra A tervezett stand komponensei újra bővíthetők, új grafikával és újra és újra használhatók rendezvényeken Kiválóan variálható bármilyen nagyságú standhoz alkalmazhatók Nagy hatású, cserélhető grafika és képek KREATÍV kiteljesedés Kiváló minőségű termékek Rugalmasan kezelhető, minden tekintetben akár elemenként irodában is használható Megfizethető

14 Általános, hordozható megoldások
Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

15 Általános, hordozható megoldások
Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

16 Általános, hordozható megoldások
Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

17 Általános, hordozható megoldások
Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások

18 Bambuszból készült kiállítási eszközök
Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások Bambuszból készült kiállítási eszközök kb. 25 kg -al kevesebb szén-dioxid jut a légkörbe, 4-6 kg vörös iszaptól óvjuk meg a földet, kb. 100 literrel kevesebb édesvíz szennyeződik el. Nem kell újraültetni, mivel a gyökereiből újrahajt. Egy bambuszliget 2 év alatt szinte eredeti állapotába újranő. Egyes fajtái ideális körülmények között akár napi 20 cm-t is képesek nőni, miközben oxigént termelnek. A héjkeménysége a kerámiáéval vetekszik, a szakítószilárdsága pedig megegyezik a vele azonos átmérőjű vasrúdéval

19 Általános, hordozható megoldások
Kiállítási standok Általános, hordozható megoldások Hogyan lehet a sztenderd megoldás egyedi? Egyéb kiegészítők használata Spotlámpák használata Padlógrafika, nyomott parketta Logozott szőnyeg Plakátok, világító plakátkeret Kiegészítő bútorzat brandingelése Személyzet ruhájának márkázása Felírók, tollak, szóróanyagok A kevesebb több!

20 Kiállítási standok Szóróanyagok Tanács:
Szóróanyag mindaz –jelen esetben-, amit a látogató haza tud vinni, később tud informálódni a szolgáltatásokról, a sok információt otthon tudja feldolgozni. névjegy, szórólap, prospektus, akciós kiadványok, egyéb információs eszközök. Tanács: Ne vigyünk nehéz prospektusokat, helyette inkább akciós, vagy szezonális kiadványokat! A megjelenésünkkel koherens legyen!

21 Kiállítási standok Reklámajándékok Promo Direct 3000 fős kutatása:
A nagyvállalatok nagyjából egyharmada vásárol karácsonykor nagytételben ajándékot 30 százalékot tesz ki az irodaszerek, írószerek, nyomtatványok, naptárak és cd-k kategóriája, 30 százalékot az italcsomag, és csak ezután következnek az édességek, divatcikkek, trikók és baseballsapkák. Mi alapján döntenek? Praktikusság, logózhatóság, csak 4. az ár

22 Kiállítási standok Köszönöm a figyelmet! Bee Group Hungary


Letölteni ppt "Marketing-kommunikáció a turizmusban"

Hasonló előadás


Google Hirdetések