Kiállítási megjelenés az egészségiparban, avagy „Kell –e a jó bornak cégér?” Csáti Csilla Sales Manager Ventiv Expo Kft. Budapest,
Kiállítási megjelenés -Kiállítás, mint alkalom, stand, mint helyszín -Cég és produktuma – image megjelenése -Minden piaci szereplő koncentrált jelenléte -„Reflektorfény” Célok, elvek, image-megjelenítés -Erős utalás a piaci státuszra -Egyedi és különleges vagyok!
Tipikus hibák -Rosszul megválasztott építészeti megoldások -Rideg fényhatás, rossz hangulat -Fogadó és tárgyaló tér nem megfelelő használata -Céglogók helyének, méretének rossz megválasztása
Jól kialakított tárgyalók
Cégidentitás – standméret – minőség összefüggései „ tippek, trükkök, praktikák” -Nem a méret a lényeg! -Magasság, fénytechnika, multimédia, LCD technológia -Megosztott stand előnyei -Gazdasági válság, csökkenő standméret Mobil standrendszerek!
Mobil standrendszerek …mégis sokkal olcsóbb! -Miért üzemeltethető olcsóbban egy mobil installáció? -Könnyű szállítás, egyszerű összeszerelés, raktározhatóság -Az átlagos cégeknek lehet, hogy megéri típusinstallációval megjelenni… De mi van a NEM ÁTLAGOS cégekkel? Divat, megkülönböztethetőség, innováció!
Cégarculat, termék, szolgáltatás – vizuális kapcsolatteremtés -Modern arculat: Nomadic DesignLine standok -Standon kívüli aktivitás alkalmazása -Kisebb, kiegészítő installációk használata „A jó bor cégére”
Termék - arculat - szinergia Mit sugall az arculat? Milyen lehet a termék? -High-tech -„Steril”, makulátlan - Informatika - Barátságos - Meleg - Élelmiszeripar /alkohol,édesipar/
Egyéb szempontok -Konkurencia figyelése -Elegancia, céltudatos megjelenés -Termék- terméknév- logó szinergia Erre ráerősít egy jól megválasztott megjelenés. - Prospektustartók, személyes átadás szerepe
Köszönöm a figyelmet! Jó étvágyat kívánok!