Nyílt napok látogatottsága év létszám Látogatottság %-ban órák 2000/2001 275 50 magyar,matematika,történelem,biológia,német,term.ismeret 2001/2002 282 48 u.az 2002/2003 268 40 2003/2004 252 u.az, földrajz, kémia 2004/2005 247 30 magyar,matematika, történelem, angol nyelv 2005/2006 236 35 2006/2007 239 rajz, ének,testnevelés, technika, informatika 2007/2008 232 magyar,matematika,történelem,angol,német, biológia, földrajz, term.ismeret 2008/2009 224 42 2009/2010 230 38 2010/2011 206 u.az, rajz, testnevelés
A projekt módszer megalkotója Reformpedagógia John Dewey, amerikai filozófus és pedagógus, a Chicagói egyetem tanára, aki a XIX. Század utolsó éveiben teremtette meg kísérleti iskolájában a módszer alapjait.
A projektmódszer célja Sajátos tanulási egység, technika, a megismerés fő forrásává az önálló és csoportos tapasztalást teszi. A tanuló egy-egy problémának a lehető legtöbb összefüggését és kapcsolódási pontját is felfedjék.
Jellemzői a pedagógiai projekt mindig komplex tanárok és diákok partneri együttműködése a differenciálás eszköze mindig alkotó jellegű megismerési-cselekvési egység „valóságos” (tárgyi vagy szellemi) produktum létrehozásának valóságos vagy szimulált (modellált) folyamata a passzív befogadó és feldolgozó magatartás helyett, a saját meglévő képességek, viselkedésformák kipróbálására, és újak kialakítása a projektmódszer fő értéke a munkafolyamat
Hogyan fogjunk a projekt megszervezéséhez? A tervezés szakaszai: Témaválasztás Tervkészítés Adatgyűjtés A téma feldolgozása A termék, produktum összeállítása A projekt értékelése A termék, produktum bemutatása
Táblázat A cél eléréséhez vezető feladatok A szükséges erőforrások Időtartam határidő A résztvevők köre Az elvárt eredmény Az eredmény értékelési módja Felelősök
Projektnap tervezete Programlépések Szükséges anyagok Időpont Felelősök I. Hangulati előkészítés II. Tartalmi előkészítés III. Tevékenységek IV. Zárás, értékelés