Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Milyen folyamatok zajlanak a Direkt Marketingben? Hivatal Péter Direkt Marketing Szövetség elnöke.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
Elektronikus Fizetés megvalósítása
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
DPR kommunikáció alapelvei
„LEHETŐSÉGEK, KIHÍVÁSOK” Lakitelek Népfőiskola január 25.
Gazdasági várakozások, a kis- és közepes vállalkozások helyzete Makó Ágnes – Tóth István János MKIK GVI Korrekt Partner Védjegy második ünnepélyes díjátadása.
2 A biztosítási piac 2013 első félévében 5,15%-ot nőtt (436 milliárdos díjbevétel)..
Az MNB hitelezési felmérésének aktuális eredményei II. negyedév* Pénzügyi stabilitás Magyar Nemzeti Bank augusztus 29. * A prezentáció az MNB.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
TDM Szakmai Nap november 21.
Tízezren innen és túl A magyar tőzsde és a világ pénzügyi piacai 2003 őszén Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde Rt.
A MARKETING GYAKORLATA A FELSŐOKTATÁSI INTÉZMÉNYEKBEN Kuráth Gabriella Pécsi Tudományegyetem november 4.
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
1 Az MNB hitelezési felmérésének módszertana Fábián Gergely (Pénzügyi Stabilitás) Homolya Dániel (Pénzügyi Stabilitás) február 11.
Az MNB hitelezési felmérésének aktuális eredményei
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
Regionális gazdaságfejlesztés gyakorlati óra Esettanulmány II.
Versenytársból partner
B ÉRES G YÖRGY Gazdasági főigazgató Az egészségügy háttérszolgáltatásának és egyéb népgazdasági ágazatoknak a kapcsolata március 31.
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Az MNB hitelezési felmérésének aktuális eredményei IV. negyedév*
MAKROGAZDASÁGI KILÁTÁSOK INFLÁCIÓS JELENTÉS december Virág Barnabás December 22.
Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
EGY SIKERES MAGYAR IPARÁG: AZ ORVOSIMŰSZER-GYÁRTÁS
A közúti fuvarozás helyzete Napi Gazdaság Konferencia Karmos Gábor - főtitkár.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
„New Hungary” Rural Development Programme Győr, április 27–28. Gönczi Zsolt Ügyvezető igazgató A vidék fejlesztésének titka – a civil szerveződés.
Akkor és most – Az EU-hoz kapcsolódó üzleti várakozások hazánkban Petz Raymund GKI Gazdaságkutató Zrt.
A magyar gazdaság várható helyzete
Az egészségügyben, gazdasági – műszaki területen dolgozók foglalkoztatási adatainak felmérése Készítette az Egészségügyi Gazdasági Vezetők Egyesülete.
„New Hungary” Rural Development Programme A Pannónia Kincse LEADER Egyesület AaAa Nyárádszereda, Pannónia Kincse LEADER Egyesület.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Jankuné Kürthy Gyöngyi AKI, Élelmiszerlánc Elemzési Osztály
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
EKOP projektek jelene és jövője
Laufer Tamás, IVSZ elnök Elvándorol a szakma?
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Lesz-e növekedés az „elrugaszkodás éve (2012)” után? március 26. Dr. Molnár László Vezérigazgató GKI Gazdaságkutató Zrt. „2012 igazi rejtélye nem.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
AEO statisztikák Engedélyezett gazdálkodói státusz a számok tükrében
ELEKTRA évi működés, évi kiterjesztés Kópházi József.
Vegyipari trendek az EU-ban és Magyarországon
Kis- és középvállalkozások válaszúton: versenyképesség, innováció, nemzetköziesedés EGY SIKERES MAGYAR IPARÁG: AZ ORVOSIMŰSZER-GYÁRTÁS Sass Magdolna Pécs,
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
A vállalatok piacorientációjának hatása a külső és belső környezet, valamint az eredményesség szubjektív megítélésére Készítette: Bareith Tibor III. évfolyam,
DM Szenzor Iparági statisztika február.
Direkt marketing ágazati kutatás2006. szeptember Direkt marketing ágazati kutatás Budapest, október
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
GKI Zrt., A gépipar kilátásai, fejlődése ban Budapest, május 23. GÉPIPARI ÁGAZATI PÁRBESZÉD BIZOTTSÁG Némethné dr. Pál Katalin.
Budapest Premium Medical Port Klaszter
Szalókyné Tóth Judit ügyvezető igazgató február 13.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Törvénytől sújtva: a direkt marketing a túlélés útján?
A magán munka-közvetítők és munkaerő kölcsönzők évi tevékenysége
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Előadás másolata:

Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök

A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez képest lényegileg nem változott. • A Magyar Áruküldők Egyesülete tagjainak DIMSZ-be történt belépésével jobb rálátásunk lett erre a szektorra is. • A kutatás ugyanakkor arra is kitért, hogy milyen trendekre számítanak a piaci szereplők 2014-ben. • Az iparági statisztika elkészítéséhez mind a hirdetői, mind az ügynökségi oldalt meghívtuk az adatgyűjtésbe. A hirdetői oldalhoz online kérdőívet juttattunk el, amely elsősorban a főbb számokra, valamint a piaci trendekre kérdezett rá. Kutatást lebonyolító partner: KutatóCentrum Támogató partner: Magyar Posta Zrt.

A DM piac mérete (mrdFt) A 2012-es 30,8 milliárd Ft-os piac a 2013-as évben összességében 6%-os csökkenéssel 28,9 milliárd Ft-tal zárta az évet.

A direkt csatornák mérete (mFt)

A csatornák DM piaci részesedése forgalom alapján (%)

Hirdetői / ügynökségi megbízások aránya csatornánként (%) Bázis: az adatszolgáltatásban részt vevő ügynökségek A klasszikus ügynökségi megbízások szerepe a címezetlen küldemények feladása, valamint az adatbázis menedzsment esetén az elmúlt évekhez képest erősödni látszik, míg a call center és marketing csatornáknál csökkenő tendenciát mutat jelentőségük.

Makro szintű piaci várakozások: Hogyan változik a DM piac mérete 2014-ben? Bázis: az adatszolgáltatásban részt vevő ügynökségek/megbízók 7 ÜgynökségekHirdetők Az adatot szolgáltató ügynökségek bizakodóbbak, mint tavaly, kétharmaduk növekedést vár. A megbízói oldal is optimista, de más összetételben, itt stagnálásra is sokan számítanak.

Mikro szintű piaci várakozások: Hogyan változik a cégek bevétele 2014-ben? 8 Bázis: az adatszolgáltatásban részt vevő ügynökségek Az ügynökségek cégük DM tevékenységből származó bevételének alakulásával kapcsolatban is derülátók, 60 százalékuk számít ugyanis növekedésre.

Köszönöm a figyelmet!