Híradók a közvéleményben 2011. június 16. Az adatok forrása : 2011. június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

A lakosság gazdasági várakozásai GKI Fogyasztói Bizalmi Index Mérők Klubja május 30. Udvardi Attila Kutatásvezető GKI Gazdaságkutató Zrt.
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Egy innováció nyomában
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
Készítette: Kovács Zsuzsanna május 29.
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK.
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
TÉNYLEG CSAK EZ MOTÍVÁL?
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
tanév SZAKTANÁCSADÁS Dr. Sarkadiné Keszi Gabriella tanév SZAKTANÁCSADÁS.
T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
Az MDF és az issue-voting A tematikus szavazás a 2010-es kampányban Készítette: Fehér Zsolt Pénzváltó Tamás Reich Jenő Stipkovits Péter Varga Szabolcs.
Dr. Gombik Gergely pártfogó felügyelői szakreferens
Kereszttáblák Babbie, E.: A társadalomtudományi kutatás gyakorlata
Statisztika Érettségi feladatok
Bánhidi M. (2007): Bevezetés a tudományos kutatásba NYME AK, Győr KÉRDŐÍVES VIZSGÁLATOK.
Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem
Művelődés és szórakozás
Kultúra „harmadfokon” A harmadfokú képzésben részt vevő hallgatók viszonya a kultúrához Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem VI.
Lengyelország és Magyarország foglalkoztatáspolitikájának és munkanélküliségi helyzetének összehasonlítása XXX. Jubileumi OTDK Társadalomtudományi Szekció.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
1 “Oly távol vagy tőlem és mégis közel...” Az Európai Unióval kapcsolatos attitűdök a hazai választók körében Göncz Borbála – Hegedűs István „Részvétel.
Képzéssel a munkaerő-piaci esélyekért Budapest, 2008 november 24.
A magyar kortárs gyermekirodalom elterjedése az iskolában
Nem múlik a tél… Fényképezte: Szedő Iván Nem múlik a tél...2.
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
INTEGRÁCIÓ A FEJEKBEN? A romákkal kapcsolatos lakossági attitűdök Magyarországon Bernát Anikó TARKI Társadalomkutatási Intézet október 25.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Jankuné Kürthy Gyöngyi AKI, Élelmiszerlánc Elemzési Osztály
Internetezés és társadalmi státusz Forrás: TÁRKI Omnibusz december, Medián június Internet-használók aránya a háztartások egy főre jutó jövedelmi.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
OM azonosító: szeptemberétől Felnőttek gimnáziuma Nappali és esti tagozaton Két éves és három éves, érettségi vizsgára felkészítés OM azonosító:
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
Vecsés város kutatás Közéleti, politikai kérdések Második hullám
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
A PALAGÁZ ÉS A TXM KFT A MAGYAR TÁRSADALMI KÖRNYEZETBEN OKTÓBER 30.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Bankpiac Magyarországon
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről február 21. Domokos Tamás.
A Balaton Kiemelt Üdülőkörzetben tervezett vízpart-rehabilitációs projektek várható társadalmi fogadtatása Dr. Vári Anna - Ferencz Zoltán MTA Szociológiai.
Herzog Csilla - Racsko Réka Eszterházy Károly Főiskola, Eger.
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
HÍRADÓ BOULEVARD A HÍRMŰSOROK BULVÁROSODÁSA. TUDÓSÍTÁSOK SZÁMA NEGYEDÉVES BONTÁS.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
HAJLÉKTALAN EMBEREK PSZICHOAKTÍV SZEREHASZNÁLATA
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
A személyi jövedelemadó 1 százalékának felajánlási hajlandósága a székesfehérváriak körében május 3. Németh A. Violetta.
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Előadás másolata:

Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás

Híradók a közvéleményben | június 16. Köztévék híradói Milyen gyakran nézi Ön a köztévék (m1, m2, Duna TV) híradóit? Minta: 1000 fő 2

Köztévék híradói Milyen gyakran nézi Ön a köztévék (m1, m2, Duna TV) híradóit? (korcsoportok szerint) Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június 16. 3

Köztévék híradói Milyen gyakran nézi Ön a köztévék (m1, m2, Duna TV) híradóit? (iskolai végzettség szerint) Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június 16. 4

Köztévék híradói Milyen gyakran nézi Ön a köztévék (m1, m2, Duna TV) híradóit? (településtípus szerint) Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június 16. 5

Híradások a rendszerváltás óta Ön szerint inkább javult, vagy inkább romlott a köztévék híradásainak minősége / hitelessége a rendszerváltás óta? Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június 16. 6

Híradások az utóbbi 10 évben Ön szerint inkább javult, vagy inkább romlott a köztévék híradásainak minősége / hitelessége az utóbbi 10 évben? Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június 16. 7

Híradások az elmúlt egy évben Ön szerint inkább javult, vagy inkább romlott a köztévék híradásainak minősége / hitelessége az elmúlt egy évben? Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június 16. 8

Hírműsorok Ön inkább a köztévék híradóit, vagy inkább a kereskedelmi televíziók hírműsorait nézi szívesebben? Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június 16. 9

Hírműsorok Ön inkább a köztévék híradóit, vagy inkább a kereskedelmi televíziók hírműsorait nézi szívesebben? (korcsoportok szerint) Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június

Hírműsorok Ön inkább a köztévék híradóit, vagy inkább a kereskedelmi televíziók hírműsorait nézi szívesebben? (iskolai végzettség szerint) Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június

Hírműsorok Ön inkább a köztévék híradóit, vagy inkább a kereskedelmi televíziók hírműsorait nézi szívesebben? (településtípus szerint) Minta: 1000 fő Híradók a közvéleményben | június

Köszönöm a figyelmet!