5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Pákozdi Imre A marketing tervezés Pákozdi Imre
Advertisements

Cafeteria megoldások - Nálunk többet ér a pénze!
KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja.
Humán Erőforrás Menedzser Szak Bátor Attila
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
STP marketing.
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
Önkormányzatok idegenforgalmi feladatai Tegyünk együtt Fejér megye idegenforgalmáért Garán Éva.
MARKETING.
Coke Zero sampling
Vállalati cél és küldetés
Az árpolitika (ismétlés) Marketing-mix Ár fogalma Árpolitika
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Vállalati cél és küldetés
Jogi és menedzsment ismeretek 5.. Az üzleti vállalkozás alapvető célja •Fogyasztói igények kielégítése nyereség elérése mellett •Sokszor képes igényt.
Új szelek a lakáshitelezésben? Merre tovább 2011-ben? Lakásvásár 2011 Árva András, CIB Bank lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, március 4.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Szolgáltatás marketing
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Árpolitika a turizmusban
1. Árfeltüntetés alapvető szabályai
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Elemzés.
A könyvtár marketing stratégiája
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Politikai marketing – kampánystratégiák
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon
E-beszerzés Bravo csoport.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
3. Előadás Marketing Információs rendszer
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges.
Nemzetközi marketing A globalizáció és ami utána jön
Levelező- Gazdász 1.ELŐADÁS
Vizsga feladatok (Minta)
XI. Logisztikai Fórum Budapest,2005 február 18. Készlettervezés és Gazdálkodás Pálffy Levente Nestlé Hungária Kft. Supply Chain Manager.
8. Az eladásösztönzés.
Vállalatgazdaságtan VII
100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción keresztül 100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción.
SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS
Kisvállalati marketing
A MARKETING FOLYAMATA.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
1 KÖZPONTOSÍTOTT REZIDENSKÉPZÉS AZ UROLÓGIÁBAN Prof. Dr. Pajor László szeptember 19.
Torma Dorisz május 29. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
A vállalkozás környezete március március március 28.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
Szegmentáció & pozicionálás.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Az árképzés szempontjai
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
MARKETING IV. előadás Kovács István BME – Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék 1.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
DR. KARASZI ANDREA PROMO MARKETING ÉS MÉDIA SZOCIÁLIS SZÖVETKEZET Mit értünk marketingtervezésen? Marketing-eszköztár.
Marketing I. 7. előadás Árpolitika
A kápia paprika lehetőségei az export piacokon
Célpiaci marketing.
2/18/2018 Marketingterv Név.
A marketinginformációs rendszer
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges

5.2. Piacszegmentálás •30-50 év •közép/magas jövedelmű férfiak •Helyi lakosok (Telki) •Heti 1-2 alkalom •Baráti társaságok •Budapest vonzáskörzete, alvóváros •piaci rés: igényes szórakozási lehetőség

5.3. Marketingstratégia •Igénykielégítés: minőségi szórakozás minőségi termékek •Megkülönböztető versenystratégia

5.4. Marketingmix- 7P •Termék, ár, értékesítési utak, csomagolás, pozicionálás •Promóció •Nyitási akciók (pl. egyet fizet, kettőt kap) •Szórólapozás •Kuponok, nyereményjátékok- pl. „sportfogadás” a közvetített meccsekre •Emberek: •Képzett, udvarias kiszolgáló-személyzet