Lehet Ön is milliomos! CIB Malacpersely számla MNB Takarékossági Konferencia Árva András, CIB Bank, Lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, 2010. június.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Rövid áttekintés, hogy mi történt a magán- nyugdíjpénztári fronton!
Mennyire szolidáris a magyar társadalom? Alapjövedelem, közmunka, segélyezés április 25. Előadó: Závecz Tibor.
Gazdálkodás illetve kaszálóhasználat Csíkban és Gyimesben – egy szociológiai kutatás tapasztalatai – Június 9.
Hogy akarsz gyorsan pénzhez jutni? Avagy a jótündér elhagyta a varázspálcáját, úgyhogy ez maradt...
Hitelek – pénzt kölcsönbe?. Ha több pénzre van szükséged, mint amennyi rendelkezésedre áll, dönthetsz úgy, hogy vársz, amíg összegyűlik a pénzed, vagy.
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
12. A díjtartalék számítása
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Nyugdíj.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
E.ON – Versenyben Önökért!
Kellenek-e nekünk a TISZKEK? Mártonfi György Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet A Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Országos TISZK Konferenciája.
Új szelek a lakáshitelezésben? Merre tovább 2011-ben? Lakásvásár 2011 Árva András, CIB Bank lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, március 4.
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
„Magánpraxis 2013” konferencia, 1. nap, Budapest, január 25. (C) ALGY1.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Tovább lépéshez mindig nyomjon meg egy billentyűt!
Erdész Ferenc HelpforYou tulajdonos
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Köszöntünk a Siker Programban A VILÁG LEGNAGYOBB É S LEGPROFITÁBILISABB N EMZETKÖZI HÁLÓZATÁT ÉPÍTJÜK FEL !! Dolgozd ki magad az állásodból a siker program.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Borbély-Pecze Tibor Bors Szakmai tanácsadó ÁFSZ-FSZH A jelenlegi magyar munkaerő- piaci helyzet Borbély-Pecze Tibor Bors, Ph.D. Szakmai tanácsadó ÁFSZ-FSZH.
VÁLTSD VALÓRA ÁLMAIDAT. Vedd kezedbe életedet Tölts több időt családoddal Fizesd ki a hitelkártya tartozásodat Fizesd ki bank hiteledet Fizesd ki az autódra.
BCG mátrix A BCG mátrix a vállalat stratégiai helyzetét két dimenzióban elemzi és értékeli: (relatív piaci részesedés és piaci növekedési ütem).
K&H trambulin tapasztalatok
Tanulópálya a pénzügyekhez CIB Szia Szimba Program MNB Takarékossági Konferencia Árva András, CIB Bank, Lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, 2010.
Ha több pénzre van szükséged, mint amennyi rendelkezésedre áll, dönthetsz úgy, hogy vársz, amíg összegyűlik a pénzed, vagy hitelt veszel fel. Mi a hitel?
Az áttérési költségek hatása a versenyre a távközlési piacokon Lőrincz László július 28.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Lehet-e a 21. században családi szerepekről beszélni?
7. A különböző megtakarítási formák összehasonlítása
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Program kamat Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetőség:
Ha több pénzre van szükséged, mint amennyi rendelkezésedre áll, dönthetsz úgy, hogy vársz, amíg összegyűlik a pénzed, vagy hitelt veszel fel. Mi a hitel?
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Államadósság és állampapírpiac
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
Főbb megállapítások A takarékoskodás a magyarok 68 százalékának fontos, ez a vizsgált országok legmagasabb értéke. A megkérdezettek közül szintén Magyarországon.
SCBK Üdvözlünk a klubban!. SCBK Ti miért vagytok olyan fontosak?
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Start Up Tréning !. Fast Start Hogyan érhetnek el lukratív és állandó szinteket FS-ben : (következő naptári hónap és bónuszként a kezdőhónap) Cél : Legyen.
Szeretné gyermeke álmait valóra váltani? Családi Aranyszárny biztosítással védett megtakarítási program.
1. ELBESZÉLÉS Összeállította: Nikli Károly
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Jól számoltunk – e ?. Mennyi a munkaidő  A dolgozók fizetésemelést akarnak, erre így válaszol a munkaadó:  Nem szégyellik magukat?  Tudják önök tulajdonképpen,
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
 Az elmúlt években ki kristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:  Fenntartható.
A pénz időértékének további alkalmazásai Gazdasági és munkaszervezési ismeretek, 2. előadás Készítette: Major Klára ELTE TáTK Közgazdaságtudományi Tanszék.
A családi költségvetés
OTP Pénzügyi Pont KFT február. 1-től létrejött egy új partneri hálózat, mely kizárólag az OTP Bank termékeit közvetíti az ország egész területén.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Főbb megállapítások A takarékoskodás a magyarok 68 százalékának fontos, ez a vizsgált országok legmagasabb értéke. A megkérdezettek közül szintén Magyarországon.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Közvélemény- és piackutatási igazgató
Előadás másolata:

Lehet Ön is milliomos! CIB Malacpersely számla MNB Takarékossági Konferencia Árva András, CIB Bank, Lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, június 4.

2  A CIB Malacpersely a korábban is létező megtakarítási számla „ráncfelvarrott” változata.  Alulról építkező termékfejlesztés.  Sok kicsi sokra megy elve.  A rendszeres megtakarítást „jutalmazza” a számla, Ft-os havi megtakarítás esetén prémium kamatot fizet.  A számla „bünteti” a pénzkivételt, csak 1% kamatot nyújt az adott hónapra. A CIB Malacpersely számla azokat szólítja meg, akik hónapról hónapra kis összegeket szeretnének félretenni.

3 Kérdőjelek Sztárok Fejős tehenek Hót dogok Embriók Kedvencek temetője fejlesztési ötletek már kivezetett termékek A CIB Malacpersely jó példája annak, hogy „döglött kutyából” is lehet még „Sztár” termék Álmok & Családi megtakarítási program Malacpersely számla

4 A CIB Malacpersely egyszerre próbál hatni az érzelmekre és az értelemre is. Talán ebben rejlik a sikere. Piacfelmérés Kampány Eredmények „Ráncfelvarrás”

5 Piaci szűzföldeket - kielégítetlen, de létező ügyféligényeket szerettünk volna megtalálni! Ön menyit tud félretenni? CIB felmérés,  2,5-szer annyi ügyfél képes rendszeresen, de kis összeget megtakarítani, mint akik ritkán, de jelentősebb összeget képesek félretenni.  Ennek ellenére a piac eddig folyamatosan a betétesekért küzdött, jórészt egymástól happolva el ügyfeleket.  Minden 10 ügyfélből 8 szerint mindig kell valamilyen összegű megtakarítás.  A CIB Malacpersellyel mi új vizekre eveztünk. 56% 23% 22% Ritkán tudok félretenni, de akkor nagyobb összeget Rendszeresen tudok félretenni, de csak kisebb összeget Nem tudok félretenni betétes ügyfele k megtakarítás i számla célcsoport

6 Hogyan végeztük el a „ráncfelvarrást”? Érezze az ügyfél a takarékoskodás értelmét. Vegyük rá az ügyfelet, hogy MOST vágjon bele. Legyen értelme elkezdeni. Legyen versenyképes a termék a piacon. számla- nyitáskor ajándék kisokos, kalkulátor, grafikon Ha már elkezdte, ne hagyja abba. Min Ft összeghatárt eltöröltük MNB alapkamat fölötti árazás Ft év végi bónusz  Előtte  Utána Legyen szerethető a termék. Névváltoztatás

7 A Megtakarítási kisokos nem egy terméktájékoztató, hanem sokkal inkább egy életviteli tanácsadó.

8 Számítsa ki velünk, hogy mennyit tudna félretenni!  Háztartási Költségvetés kalkulátort alakítottunk ki a CIB.hu-ra.  Ezzel gyorsan, egyszerűen kiszámolhatják az ügyfelek, hogy mennyi pénzt tudnának havonta megtakarításra fordítani.  Megmutatjuk, hogy 6 év alatt a félretett pénz mekkorára növekszik.  Nyomtatható személyes megtakarítási ajánlatot tudunk így az ügyfelek kezébe adni.

9  Ők azok, akik valamilyen impulzus hatására hoznak döntést.  Nem a dolgok egésze érdekli őket, hanem egy apró részlet ragadja meg a fantáziájukat.  Nekik szólt az azonnali ajándék.  inkább férfiaknak szóló boros szett és egy inkább nőknek szóló keleti füstölő szett emócionális emberek Az emberek más-más üzenetre vevők – mindenkihez a saját nyelvén szóltunk.  Ők azok, akik számolnak, és minden részletet aprólékosan mérlegelnek.  Akkor vágnak bele valamibe, ha az számukra feketén-fehéren előnyös.  Nekik szólt a „13. havi” 5000 forint megtakarítási bónusz. racionális emberek

10 Kulcsfontosságú az erőforrások optimális allokálása.  Célzott, költséghatékony ATL kampány.  Külön fókusz a dolgozókon, folyamatos belső termék hirdetés az intraneten.  50% dolgozói értékesítési penetráció.  Kiemelt kampány a hálózatban.  Folyamatos visszajelzés a hálózatnak az eredményekről.  Eszközök: online banner, plakát, sajtó, leaflet, portálmatrica, hírlevél, kivonat boríték külső es kampány 2010-es kampány KommunikációPromóció Ért. ösztönzés

11 Egy kampány nem fejeződik be az értékesítés végével.  Az ügyfelektől megkérdeztük, hogy milyen célra gyűjtenek.  Ezt rögzítették az értékesítők a CRM rendszerükben.  Emlékeztető levelet küldünk számukra, amelyben sok sikert kívánunk a takarékoskodáshoz, hogy megvalósíthassák saját személyes céljukat.  A cél az volt, hogy ne lemondásnak érezze az ügyfél a takarékosságot, hanem a céljai eléréséhez vezető útnak.  Az év végi bónusz összegre újra felhívtuk az ügyfelek figyelmét. Milyen célra takarékoskodik? CIB felmérés, egyéb családi esemény vésztartalék utazás gyermekek jövője háztartási eszköz 55% 25% 9% 4% 3%

12 Feltételezésünk: mass termék, nagyvárosok felülreprezentáltak Igazolódott Ügyfélszegmens szerinti megoszlás CIB felmérés, nyugdíjas  24% 63% megyeszékhely Egyenleg szerinti megoszlás CIB felmérés, nagyközség, község Budapest  A nyugdíjas ügyfelek aránya is magas.  Budapest részesedése a korábbiakhoz képes 6 százalékkal, a megyeszékhelyek aránya pedig 3 százalékkal nőtt.  Érdekesség, hogy nemek megoszlása 58% - 42% a nők javára. 8% 5% 35% 28% 21% 16% kisváros mass kiemelt fiatal

13 Feltételezésünk: az ügyfelek számolni fognak aktívan az online kalkulátorral - Igazolódott Háztartási költségvetés kalkulátor használóinak száma CIB felmérés, % 72% 

Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Árva András, CIB Bank, Lakossági üzletfejlesztési vezető tel.: 30/