Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya 2012. szeptember 11.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Kovács Zita Tiborcz Anikó
1 Vállalkozónők lehetőségei a civil szférában Előadó: Elekes Zsuzsa Civil Szervezetek Regionális Szövetség, elnök.
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
A reklámeszközök jellemzöi
DPR kommunikáció alapelvei
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Van-e élet a Facebookon túl? szeptember 11..
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ – interaktív táblán
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Haszon rendezvények médiaajánlat
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.

DÉLMAGYARORSZÁG LAPCSALÁD – Már 5 színes magazinnal! Miből áll a kiadói portfólió? Napilap Ingyenes kiadványok Delmagyar.hu Déli Apró Breki magazin (2011. decemberig) Hogy jön a képbe egy női magazin?

ÉS MEGSZÜLETIK LILLA... Bevezetés előtt kutatás: fókuszcsoportos beszélgetés (mit szólnak hozzá, mit várnak, milyen tartalmakat látnának?) A termék: 32 oldal, nőies tartalom Állandó rovatok: divat, egészség, párkapcsolat, sztárhírek, intim zóna Szakértői gárda Kéthetente keddenként, jó minőség A napilap teljes példányszámában és egyéb terjesztési pontokon elérhető

KINEK KÉSZÜL? – célcsoport meghatározása Legalább középfokú végzettségű Világra nyitott, érdeklődő Nő Aktív életvitelt folytat éves

MIÉRT KELL/JÓ EZ NEKÜNK? - kampánycélok Image-kampány Célok: Ügyfélhűség, loyalitás erősítése - a család napilapja mindenkinek kínál olvasnivalót Célcsoportbővítés (olvasói) - nyitás egy fiatalabb korosztály felé Hirdetési bevételek növelése - szegmenstermék bevezetésével jól behatárolható célcsoportnak hatékony hirdetési felület Kampányidőszak: 7 hónap

BEMUTATJUK, ISMERJE MEG, HIRDESSEN!- kommunikáció Kommunikáció szakaszai: Bevezetés: Van egy nőknek szóló lapunk! – ismertség megalapozása

BEMUTATJUK, ISMERJE MEG, HIRDESSEN!- kommunikáció Kommunikáció szakaszai: Aktív: Ismerje meg, forgassa, hiszen Önnek szól! – brandépítés, ismertség növelése Hirdessen a Lillában! – hatékony hirdetési felület bemutatása

BEMUTATJUK, ISMERJE MEG, HIRDESSEN!- kommunikáció Kommunikáció szakaszai: Kampányzárás: Lilla-nap – Szóljon egy nap rólunk, nőkről!

MIT ÉS HOGYAN?- kommunikáció Kommunikáció stílusa, hívószavak: Kommunikáció stílusa: lazább, fiatalosabb hangvétel Napilap arculattól markánsan eltérő kreatív Csajos, nőies megszólítás Színes körök, dinamikus megjelenés, rózsaszín-lilás színvilág „Még hogy elmúlt már nőnap!?” „Minden, ami egy nőnek fontos” Shopping, kuponakció

HOGYAN JUT EL AZ ÜZENET? - médiatervezés bevezetésaktívkampányzárás DM/DV, ingyenesek, Déli Apró Delmagyar.hu, Facebook, eDM monitorreklám alternatív terjesztés személyes értékesítés hostess promóció rádió plakátok rendezvényszervezés

VAJON SIKERÜLT? - Értékelés Fókuszcsoportos beszélgetések (hogy tetszett, mit szeretne még?) Kitelepülések során kérdőívezés (nyereményjátékhoz kötődően) Online felületek statisztikái (Lilla aloldal, bannerkattintások) Kuponbeváltás Facebook látogatottság TOVÁBBI TERVEK… SIKERES KAMPÁNY

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!