Mikor SPAM az e-mail kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az e-mailről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tisztelt Leendő Partnerünk! Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutassuk kereskedésünket. Köztudott, hogy a takarítás, tisztítás szakipar területén egyre.
Advertisements

Milyen jogsértésért mennyit kell fizetnünk? – kockázatmátrix az e- kereskedelem és az online marketing területén Dr. Ormós Zoltán Ormós.
„Ön célokat fogalmaz meg, mi megoldásokat ajánlunk” Engedje meg, hogy levegyük a válláról a „rendezvényproblémát” Rendezv é nyszervez é si div í zi ó.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A direkt marketing fogalma
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Készítette: Horváth Zsolt Éliás Krisztián
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
 Információs társadalom – a fogalom és ami mögötte van  Másvilág – fiatalok az információs társadalomban  Útikalauz stopposoknak – ifjúsági munka virtuális.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
1 Irodaházak és Kereskedelmi Ingatlanok kezelésére.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Termel ő i piacok Ú jbud á n Gazdagr é t, Ő rmez ő, Kelenv ö lgy.
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
T E S Z T E L E K T E S Z T E S Z T E R S Z E G E D X M A G Y A R (62)
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
10 RÓZSA SZÁL Önnek.
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Az autizmusról É l e t e m a s p e r g e r - s z i n d r ó m á v a l.
Az online reklám esete a joggal
Készítette: Bukhár Máté.  Elemzésem alapján bemutatni az uniós tagországok gázolaj árait.  Azokhoz képest megállapítani, hogy a magyar gázolaj drága-e.
CRM: fejlesztés avagy fejlődés. Dr
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Marketing alapfogalmak
Cs ö kkentse a nemfizet é s kock á zat á t! Bak Bogl á rka Piac é s Profit – BKIK
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Kérdések a második zh-hoz
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Adatgyűjtés Kérdőív és kérdéstípusok Kérdőívek nyíltak és rövidek legyenek Kérdéstípusok: –Nyitott –Zárt –Többszörös válaszlehetőség –…
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Regisztráció Katt a meghívólevélben lévő linkre!
Személyes gondoskodást végző személyek körében végzett igényfelmérő kutatás bemutatása Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
Az egyetemi spin-off cégek magyar valósága
OTP Pénztárak S A J T Ó T Á J É K O Z T A T Ó január 6. OTP PÉNZTÁRAK.
2013. február Kócsújfalu 3 Coaching kutatás évi mini kutatás megismétlése Összehasonlíthatóság + néhány új kérdés 354 kitöltő 24%
A földalak-számítás mint népszerű tudomány? Habsburg-térképek a Google Earth-ön Timár Gábor, Molnár Gábor, Székely Balázs ELTE Geofizikai és Űrtudományi.
EOTR (Egységes Országos Térképrendszer)
Minden időben P O W E R G E L Pitkin - reklámfotó.
Langmár Zsuzsanna Kreatív webkommunikációs technikák Langmár Zsuzsanna.
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Pénzvisszatérítés minden vásárlás után
Ha ezt az üzenetet megkapod …
Ó, mi hű barátunk Jézus Hordja bűnünk, bánatunk
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lánctartozás, mint hungaricum, avagy tenni vagy nem tenni ellene Dr. Csorbai Hajnalka stratégiai igazgató.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Önnek egy új üzenete érkezett – Tárgy: adatigénylés
Előadás másolata:

Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az t (pl. Dun & Bradstreet) C.Ha a saját hírlevelünk mellett más, szponzorált DM kampányt is küldünk a fogadónak Válasz SMS száma:

Mennyien leveleznek elektronikus úton ma Magyarországon? A.Több B körül C.Több Válasz SMS száma:

Használta-e valaki a médiaügynökségek közt az t a reklámkampányban? A.Nem tudom B.Igen, de nem nagy sikerrel C.Igen, többször is Válasz SMS száma:

Melyik kommunikációban hatásosabb az marketing ? A.B2B (üzleti) B.B2C (fogyasztói) C.Egyaránt hatásos Válasz SMS száma:

Szükségesnek látja-e az kommunikációt a PR-ban ? A.Nem, mert eddig is kibírtunk nélküle B.Nem, mert bonyolult és drága eszköz C.Nem, de nem is gondolkoztam róla Válasz SMS száma:

Terveznek-e elektronikus DM akciót online kampányban A.Nem B.Nem, nincs eszközünk C.Igen, eddig is használtuk Válasz SMS száma:

Mire j ó a direktadatb á zis ? A.Prom ó ci ó B.PR C. É rt é kes í t é s Válasz SMS száma:

Eredmények •Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az e- mailt (pl. Dun & Bradstreet) C.Ha a saját hírlevelünk mellett más, szponzorált DM kampányt is küldünk a fogadónak

Eredmények •Mennyien leveleznek elektronikus úton ma Magyarországon? A.Több B körül C.Több

Eredmények •Használta-e valaki a médiaügynökségek közt az t a reklámkampányban? A.Nem tudom B.Igen, de nem nagy sikerrel C.Igen, többször is

Eredmények Melyik kommunikációban hatásosabb az marketing ? A.B2B (üzleti) B.B2C (fogyasztói) C.Egyaránt hatásos

Eredmények •Szükségesnek látja-e az kommunikációt a PR-ban ? A.Nem, mert eddig is kibírtunk nélküle B.Nem, mert bonyolult és drága eszköz C.Nem, de nem is gondolkoztam róla

Eredmények •Terveznek-e elektronikus DM akciót online kampányban A.Nem B.Nem, nincs eszközünk C.Igen, eddig is használtuk

Eredmények •Mire j ó a direktadatb á zis ? A.Prom ó ci ó B.PR C. É rt é kes í t é s