Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az t (pl. Dun & Bradstreet) C.Ha a saját hírlevelünk mellett más, szponzorált DM kampányt is küldünk a fogadónak Válasz SMS száma:
Mennyien leveleznek elektronikus úton ma Magyarországon? A.Több B körül C.Több Válasz SMS száma:
Használta-e valaki a médiaügynökségek közt az t a reklámkampányban? A.Nem tudom B.Igen, de nem nagy sikerrel C.Igen, többször is Válasz SMS száma:
Melyik kommunikációban hatásosabb az marketing ? A.B2B (üzleti) B.B2C (fogyasztói) C.Egyaránt hatásos Válasz SMS száma:
Szükségesnek látja-e az kommunikációt a PR-ban ? A.Nem, mert eddig is kibírtunk nélküle B.Nem, mert bonyolult és drága eszköz C.Nem, de nem is gondolkoztam róla Válasz SMS száma:
Terveznek-e elektronikus DM akciót online kampányban A.Nem B.Nem, nincs eszközünk C.Igen, eddig is használtuk Válasz SMS száma:
Mire j ó a direktadatb á zis ? A.Prom ó ci ó B.PR C. É rt é kes í t é s Válasz SMS száma:
Eredmények •Mikor SPAM az kommunikáció? A.Ha nem kértünk engedélyt a fogadótól, de az ről le lehet iratkozni B.Ha megvásárolt címadatbázisra küldünk az e- mailt (pl. Dun & Bradstreet) C.Ha a saját hírlevelünk mellett más, szponzorált DM kampányt is küldünk a fogadónak
Eredmények •Mennyien leveleznek elektronikus úton ma Magyarországon? A.Több B körül C.Több
Eredmények •Használta-e valaki a médiaügynökségek közt az t a reklámkampányban? A.Nem tudom B.Igen, de nem nagy sikerrel C.Igen, többször is
Eredmények Melyik kommunikációban hatásosabb az marketing ? A.B2B (üzleti) B.B2C (fogyasztói) C.Egyaránt hatásos
Eredmények •Szükségesnek látja-e az kommunikációt a PR-ban ? A.Nem, mert eddig is kibírtunk nélküle B.Nem, mert bonyolult és drága eszköz C.Nem, de nem is gondolkoztam róla
Eredmények •Terveznek-e elektronikus DM akciót online kampányban A.Nem B.Nem, nincs eszközünk C.Igen, eddig is használtuk
Eredmények •Mire j ó a direktadatb á zis ? A.Prom ó ci ó B.PR C. É rt é kes í t é s