Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović
• A mobilmarketing a marketing egy speciális ága • olyan reklámozási gyakorlat, mely interaktív módon, személyre szabottan teremt közvetlen kapcsolatot az ügyfél és hirdető között • Célja az értékesítés ösztönzése, az ügyfélkör növelése, és a márkaépítés • A mobilmarketing megoldás számos előnyt nyújt a hirdetőknek: • nagyobb a mobiltelefonok száma, mint a TV és számítógép összesen • mindig tudjuk, hogy kié a telefon és hol van éppen • személyre szabott • költséghatékony Mobil marketing
• SMS • MMS • Bluetooth • QR Kód • Mobil kupon • Applikáció alapú
• SMS • MMS
• Bluetooth • QR code
• Mobil kupon: • jegyváltás, belépés, szolgáltatás vagy kedvezmény igénybevétele • Applikáció alapú
•
• Kombank mBank, Intesa Mobi, mBankar ProCredit Bank Srbija •
• Uverenja
VÉGE Köszönöm szépen!