Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: 05211007 VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

Global Distribution System
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Miért jobb egy (nem csak) geolokációs mobil kutatási rendszer? 1 HWSW – App!mobile konferencia, MOM Budapest, november 13. Pintér Róbert.
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
E-learning alapú távoktatásos képzés
Digitális világ A digitális reklám
44.Közgazdász Vándorgyűlés Nyíregyháza Szeptember 1.
A direkt marketing fogalma
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Közösségi média és a könyvtár Trendek Közösségi média és a könyvtárak Trendek
Elektronikus számlabemutatási és fizetési szolgáltatások Tapasztó Balázs, alprojektvezető, T-Systems VI. E-Banking / M-Banking konferencia
Készítette: Greksa Péter
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Internetes bankok piacformáló hatása
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Klampfer Gábor Kiemelt Szolgáltatások értékesítési Menedzser
Spam-ek a marketingben Készítette: Széll Róbert Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
A kommunikációs mix elemei
Vonalkódolvasó a könyvtárban Készítette: Bóta Adrienn.
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
A tanári munka támogatása a szakképzésben
Készítette : Szente Szilvia Felkészítő tanár : Mgr. Spek Krisztina Iskola : Magyar Tannyelvű Magán Szakközépiskola, Gúta.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
Elektronikus banki ügyintézés Készítette: Hollósy Szabolcs eTanácsadó Ma a pénzintézetek elektronikusan vezetik az ügyfelek bankszámláit. Ez lehetővé tette.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
vidékfejlesztési szakmai igazgató Bükk-Térségi LEADER Egyesület
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
IT Akadémia a gyakorlatban
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
A QR kódok használata marketingben és elektronikus ügyvitelben KOVÁCS BLANKA MŰSZAKI KOMMUNIKÁCIÓS MENEDZSMENT SZABADKA 2014.
Téma: Kedvenc mobilom Készítette: Présing Zsófia Osztály: 7.G Felkészítő tanár: Huschekné Szabó Ildikó Iskola: Türr István Gimnázium és Kollégium 8500,
Mobil alkalmazások fejlesztése Vonalkód leolvasó Symbian alapú mobiltelefonra Készítette: Tóth Balázs Viktor.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Mobil alkalmazások fejlesztése Vonalkód leolvasó Symbian alapú mobiltelefonra Készítette: Tóth Balázs Viktor.
Tárgy: e-mobil applikációk Mentor: Dr. Zlatko Čović Hallgató: Vadlja Róbert 2015, Szabadka Firefox Open OS.
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
Cégbemutatás 2003 október 7.. Cég háttér AmCham havi magazin Új kétnyelvű befektetési magazin Marketing ügynökség.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Patent CSOPORT A vagyonvédelem és az egyedi szoftverfejlesztés lehetőségei Készítette: Tóth Gergő Dátum: november 12.
Balogh Virág Főtitkár Magyar Reklámszövetség A kuponozás jogi buktatói.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
Személyazonosság kezelés metacímtár kialakításával november 17. Hargitai Zsolt rendszermérnök Novell Magyarország
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
hogyan építkezzünk 2017-ben?
Tapasztalatok a nyílt API-ról
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović

• A mobilmarketing a marketing egy speciális ága • olyan reklámozási gyakorlat, mely interaktív módon, személyre szabottan teremt közvetlen kapcsolatot az ügyfél és hirdető között • Célja az értékesítés ösztönzése, az ügyfélkör növelése, és a márkaépítés • A mobilmarketing megoldás számos előnyt nyújt a hirdetőknek: • nagyobb a mobiltelefonok száma, mint a TV és számítógép összesen • mindig tudjuk, hogy kié a telefon és hol van éppen • személyre szabott • költséghatékony Mobil marketing

• SMS • MMS • Bluetooth • QR Kód • Mobil kupon • Applikáció alapú

• SMS • MMS

• Bluetooth • QR code

• Mobil kupon: • jegyváltás, belépés, szolgáltatás vagy kedvezmény igénybevétele • Applikáció alapú

• Kombank mBank, Intesa Mobi, mBankar ProCredit Bank Srbija •

• Uverenja

VÉGE Köszönöm szépen!