Gyakori kifogások kezelése

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mosolyogj 12. Winston Churchill.
Advertisements

Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2012-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
Ez a Tantra Indiából érkezett..
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe el kell tőle búcsúznod?
Érintés.
8 Klikkelj az egérrel!.
Sikeres emberek.
A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
MEGHÍVÁS TÁRGYALÁS. MEGHÍVÁS 1. lépés Az üzenet: Szia! A segítségedet szeretném kérni! Beszélhetünk valamikor? Köszönettel: Sanyi Igen! Ez a számom: +36.
E.ON – Versenyben Önökért!
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Ajánlás-technika.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Kommunikációs stratégiák
Frappáns novella a szeretetr Ő l... ( munkatársi csapat épités)
It Italo Santelli Gerevics Aladár It Ha van egy leírt célod, ne azon aggódj, hogy hogyan éred el. Dolgozz rajta és a tudatalattid szállítja a megoldást.
UFS Group Sales Képzés Zárástechnika Készítette: Németh István
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked 2005 február.
Készítette: a Dalai Láma
Zsikazsu Emlékkönyve.
 Klikkelj az egérrel! :20:48
Két magzat beszélget az anyja hasában …
Hogyan rontsd el gyermeked jövőjét?
Üdvözlök mindenkit! A kutyatartással kapcsolatosan szeretnék beszélni.
Feltétel nélküli szeretet
Klikkelj az egérrel a következő képért... (A saját életed értékeli)
Fülemüle informatika verseny
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
CITROM ÉS CUKOR Ezt kellene mindenkinek a fürdőszobában a tükrére írni, hogy minden nap szem előtt legyen és elolvashassa.
Nagyböjt, az újrakezdés lehetősége!
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
1. Mindig legyen egy dosszié a kezedben Azok a dolgozók mindig keményen dolgoznak, vagy éppen értekezletre igyekeznek… Akinek nincs semmi a kezükben,
Érvelés Technika Ziegler Zsolt
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT Neked
Frappáns novella a szeretetről...
Későre jár, Elég volt már a napnak terhét hordani,
Prezentáció KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
Kedves Fiam ....

A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Key To Success DUPLIKÁCIÓ 3 Résztvevős Hívás /3-way/ A Duplikáció Egyik Alapja Ez!!! Mikor lehet használni? /IDŐZÍTÉS/ Legjobban működik amikor a jelölt.
Pozitív gondolatok.
KAPCSOLATFELVÉTEL: Időpont egyeztetési struktúra: Időpont-egyeztetés:
Leonardo a Szabadság Teológiájának egyik megújítója.
II. Alkalom Várhatóan a mai találkozó 2 óra.
MEGHÍVÁS.
mint ami mások szerint szükséges!
ÁDÁM-ÉVÁS VICCEK click.
Valószínűleg nem jön elhinni, de 100%-ig igaz.
Három hetet meghaladó projekt-hét Neked, rólad, hozzád szól a dal
8+2 TIPP a tuti hírlevélért!
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
Téged kereslek, Uram. Te vagy célom és utam. Feléd nyújtom kezem,
DISCOVER WELLSTAR A HELYES TELEFONÁLÁS. HOGYAN TELEFONÁLOK HELYESEN? NEVESSEN, ÉS ŐRIZZE MEG NYUGALMÁT FIGYELJEN TESTTARTÁSÁRA, KONCENTRÁLJON ÜGYELJEN.
Létezik-e biztos recept sikeres csapat építésére?
Zene: Szűcs Judit - Ha belehalok százszor is
E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS . E LEKTRONIKUS LEVELEZÉS Az elektronikus posta ( ) olyan rendszer, amelynek segítségével más felhasználók számára.
Tantra Indiából
Bemutatkozik az iskolapszichológus …
Egy perc múlva belép a csodák birodalmába.... …és tanúja lesz a csodáknak.
Az Élet Vonata Olvastam egy könyvet, ahol az életet egy vonatutazáshoz hasonlították. Nagyon érdekes olvasmány.
Mindnyájan néha azt mondjuk a barátainknak. . .
Előadás másolata:

Gyakori kifogások kezelése Időpont egyeztetés Gyakori kifogások kezelése

A telefonálás szabályai A hangod legyen barátságos, megnyerő, ugyanakkor határozott Kerüld a „nyájas” modorosságot, az alázatot Fogalmazz tisztán, érthetően és röviden A telefont időpont egyeztetésre használd, mert nem a tárgyalás eszköze Mindig tervezd meg a hívásodat, használd a vázlatot, vagy típusszöveget Alternatív technika!!! ( Két lehetőséget ajánlj fel, amiből a partner választhat ) A CÉL AZ IDŐPONT! ( Nem az értékesítés )

A telefonálás szabályai Partnered mondanivalóját soha ne szakítsd félbe! Figyelj arra, amit a partnered mond! Abban számodra mindig információ van, melyet fel tudsz használni Tartózkodj a konfrontációtól, vitától! Kifogáskezelés címén ne légy agresszív, ne tegyél fel nagyon provokatív kérdéseket! A CÉL AZ IDŐPONT! ( Nem az értékesítés )

A telefonálás szabályai Tudd elfogadni, ha partnered nem akar veled találkozni Az elutasítást ne kudarcként éld meg! Illedelmesen köszönj el, és gondolj arra, hogy te is mondtál már nemet másoknak Mosolyogj és hívd fel a következőt……

Ismeretlent hívunk fel („hideghívás”) Én: Jó napot kívánok! ..”Én”.. vagyok az Otthon Program Kft-től, és ….”XY”…-t keresem. Ügyfél: Én vagyok, tessék. Én: Üdvözlöm, és örülök, hogy elértem. Egy Önnek fontos ügyben hívom. Alkalmas az időpont, hogy váltsunk néhány mondatot? Ügyfél: Igen. Én: Azt szeretném megkérdezni Öntől, hogy rendelkezett már az Önt megillető állami támogatásról? ( 30%, mellyel megvalósíthatja lakáscéljait ) A napokban találkoznunk kellene, hogy ezt a lehetőséget elérhetővé tudjuk tenni az Ön számára!

Ismeretlent hívunk fel („hideghívás”) Ügyfél: ………………….. ( Visszajelzésére várunk ) Én: Szívesen felkeresem. A hétfő vagy a kedd felel meg Önnek? Délelőtti vagy délutáni időpont a kedvezőbb (alternatíva ) Ügyfél: Nekem a ….. Időpont felel meg. Én: Önnek hogy kényelmesebb? Ha felkeresem a lakásán, vagy ha befárad(nak) az irodánkba? Ügyfél: Inkább a lakásomon találkozzunk. (Ne feledd a pontos címet egyeztetni)

Ismeretlent hívunk fel („hideghívás”) Én: Ebben az időpontban otthon lesz mindenki, akinek a véleménye számít a család pénzügyi döntéseiben? Ügyfél: Igen… ( ha nem, új időpont egyeztetés!!!!) Én: Rendben, beírtam a határidő naplómba, kérem Ön is jegyezze fel, nehogy váratlanul érkezzek. Várom a találkozást, és a megbeszélt helyen és időpontban ott leszek Önnél. További szép napot, viszontlátásra!

Ajánlott személyt hívunk fel Én: Jó napot Kívánok! …”Én”… vagyok, az Otthon Program Kft munkatársa, és …”XY”…-t keresem. Ügyfél: Én vagyok. Én: Üdvözlöm, örülök hogy elértem. Egy Önnek fontos ügyben hívom. Alkalmas az időpont, hogy váltsunk néhány mondatot? Ügyfél: Igen. Én: A közel múltban egy közös ismerősünknél jártam, Gipsz Jakabnál. Jakab rendelkezett az őt megillető állami támogatásról (30%, mellyel megvalósíthatja lakáscéljait). Miközben beszélgettünk, felmerült az Ön neve is, és Jakab úgy ítélte meg, hogy Önnek is fontos lesz ez az információ. Ügyfél: ………….(az ügyfél visszajelzését várjuk)

Ajánlott személyt hívunk Én: Nekem most van lehetőségem időpontot egyeztetni Önnel, a kérdés csak az, hogy Önnek mikor felel meg, ….-kor vagy …kor? Ügyfél: Nekem a …..időpont felel meg. Én: Önnek hogy kényelmesebb? Ha felkeresem a lakásán, vagy ha befárad(nak) az irodánkba? Ügyfél: Bemegyek Önökhöz az irodájukba. Én: Rendben, megadom a pontos címet, kérem jegyezze fel. Ügyfél: Felírtam. Én: A találkozónk során ott lesz mindenki, akinek a véleménye számít a család pénzügyi döntéseiben? Ügyfél: Igen, a feleségem is jön velem. (Ha nem, új időpont!!!)

Ajánlott személyt hívunk Én: Rendben, beírtam a határidőnaplómba, kérem Ön is jegyezze fel, és tájékoztassa a feleségét is, nehogy más programot szervezzen az időpontra. Várom a találkozást, az irodánkban. További szép napot! Viszontlátásra.

A kifogás, indoklása annak, hogy miért nem teszünk meg valamit! Kifogások A kifogás, indoklása annak, hogy miért nem teszünk meg valamit! A kifogás nem jelent határozott elutasítást, csupán egy elhárítandó akadályt! Átvezető mondatok: Megértem Önt …… Tudom, most azt gondolja, hogy …… Ez teljesen természetes reakció …….

Néhány gyakori kifogás * Miről van szó? Én: Nézze, én úgy gondolom, hogy fontos Önnek a családja kényelme, a megfelelő lakáshelyzet megteremtése. Így van ez? Ügyfél: Igen. Én: Arról fogunk beszélgetni, hogyan tudja mindezt megteremteni. Semmi másról nem lesz szó. Önnek mikor alkalmas, ….-kor vagy …. –kor? Ügyfél: …..-kor. Én: Várom a találkozást! (címegyeztetés) További szép napot! Viszontlátásra.

Néhány gyakori kifogás * Nem érek rá! Én: Gondoltam, hogy ezt fogja mondani, hiszen manapság mindenki rendkívül elfoglalt, így Ön is. Épp ezért hívom telefonon, hogy találjunk egy olyan időpontot, ami megfelel Önnek. Mikor alkalmas, … -kor vagy …. –kor? Ügyfél: Inkább ….-kor. Én: Hogy Önnek még kényelmesebb legyen, szívesen felkeresem a lakásán, vagy várom az irodánkban. Ügyfél: Jöjjön inkább hozzánk. Én: Tehát akkor …-kor találkozunk Önnél. (cím egyeztetés) Örülök, hogy beszéltünk, további szép napot. Viszont látásra!

Néhány gyakori kifogás * Engem ez nem érdekel! Én: Kicsit most meglepett! Én biztos vagyok abban, hogy az információ birtokában sokkal könnyebben tud majd döntést hozni, mint így, telefonon keresztül. Ügye Ön is így gondolja? Ügyfél: Lehetséges….. Én: Rendben. Akkor csak azt kell megbeszélnünk, hogy hol és mikor találkozzunk (alternatívákat adsz) Ügyfél: A lakásomon….. Én: Rendben, felírtam az Ön címét és a megbeszélt időpontban Önnél leszek. Örülök hogy beszéltünk, és várom a személyes találkozást!

Néhány gyakori kifogás Nincs pénzem! Én: Megértem Önt. Ugye szeretné, ha lenne? Ügyfél: ……………..( ügyfél visszajelzésére várunk) Én: Pontosan erről fogunk beszélgetni. Mikor kereshetem fel személyesen? Én: Bizonyára vannak megoldásra váró lakás céljai… Így van? Ügyfél: Igen, az folyamatosan jelentkezik….. Én: Nos, ezekről a céljairól fogunk beszélgetni. A többit kérem, hogy bízza rám. Mikor kereshetem fel személyesen…..

Néhány gyakori kifogás Küldjön valami prospektust Én: Ugye egyetért velem abban, hogy az Ön céljai nagyobb horderejűek annál, hogy egy papír közvetítésével meg lehessen őket oldani? Ügyfél: ….igen. Én: Akkor javaslom, hogy személyesen beszélgessünk erről… Mekkora kamatot fizetnek? Én: Ez valóban fontos kérdés, és biztos vagyok abban, hogy pénzről Ön sem szívesen beszél telefonon. Javaslom, hogy találkozzunk és személyesen beszéljük ezt meg. Így gondolja Ön is? Ügyfél: …..igen.

Néhány gyakori kifogás Egyéb kifogások kezelése utáni lezárás Én: Ennek a telefonhívásnak az a célja, hogy megbeszéljünk egy személyes találkozót, ahol megnézzük az Ön lehetőségeit. Abban biztos lehet, hogy közösen megtaláljuk az Önnek legmegfelelőbb megoldást. Mikor találkozhatunk? Ma vagy holnap? A reggeli vagy a délutáni időpont Önnek a megfelelőbb? Ügyfél: Nekem a …… időpont megfelel. Én: Rendben. Hol találkozzunk? …………..

   Köszönöm a figyelmet! Sok sikert kívánok!