Családbarát szálláshelyek Puczkó László Szakmai igazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
Mi a SzIA Minőségi Modell?  A SzIA Minőségi Modell olyan szervezet-, és minőségfejlesztési rendszer, amelyet először speciálisan nonprofit területen.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
DPR kommunikáció alapelvei
AME ma és holnap. A teljes független iskolai kör nevében Legitim- ha lehet - egyetlen ernyőszervezet Tagtoborzás személyesen, megyénként kistérségenként.
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Szállodavezetés és gazdálkodás I. „Szállodák tevékenységei”
GOLDEN GLOBE Kft. Bearanyozzuk az életét! Szeptemberében vettük át a már jól bejáratott és megfelel ő vev ő körrel rendelkez ő céget a Golden Globe.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Törzsutas program.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Falusi szállásadók képzése Budapest, április 19.
Tourinform iroda működtetése április Amit eddig megvalósítottunk: -Tourinform iroda zökkenőmentes átvétele rövid idő alatt -Turizmus Zrt.
Minőségbiztosítás a falusi turizmusban
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Biztonság Stabilitás.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Biztonság Stabilitás. Az emberek stabilitást, biztonságot, megoldást keresnek.
Sóvidék-Hegyalja Turisztikai Egyesülete
Falusi és Agroturizmus országos Szövetsége (FATOSZ)
LÉPÉSELŐNY EGYESÜLET. LEGYEN JOB(B) A NŐKNEK! LEGYEN MUNKA A NŐKNEK !
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
Az üzleti terv megalapozása – röviden a szükségletfelmérésről OFA Kooperáció projekt Műhelymunka november 12.
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Magyar-Német Tagozat.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
„Nekem a Balaton a Riviéra” – tapasztalatok a balatoni strandellenőrzés kapcsán Varga-Dani Barbara Regionális marketing igazgató.
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
E.ON Hungária E nergia P artner P rogram a földgáz és áramellátás területén Szekszárd, április 11.
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
az Akasztói Szikiponty
az önkéntes kamarai tagság
Regionális marketing igazgató
Egészségügy 5 Dimenzióban augusztus 31. Leitner György
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Stoll Gáborné 2013.április 24.
Partnerség és együttműködés
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Puczkó László Szakmai igazgató
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
EU Tájékoztató Szolgálat
Irány Pécs! kártya.
Esély a szülőknek, lehetőség
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Előadás másolata:

Családbarát szálláshelyek Puczkó László Szakmai igazgató

2 Ígéretek Valóság

3 KeresletKielégítetlen Meglévő

4 Minőség Garancia Regisztrált védjegy Ellenőrzött szolgáltatások Tréningek Célzott marketing

NEM lehet ‚megvenni’! NEM csak egy ‚másik’ online értékesítő!

6  Szálláshely egésze  Gyermekek biztonsága  Corporate identity  Szobák kialakítása és felszereltsége  Fürdőszobák kialakítása és felszereltsége  Ellátás és az étterem  Környezettudatosság  Szolgáltatások Minősítés folyamata

8  Profi fellépés, partnereink a nyilvánosság számára még ismertebbé válnak  Közös, naponta frissülő honlap, rajta speciális családi ajánlatok megjelenése, online foglalási rendszerrel  Speciális szálláshelyi és szobai marketinganyagok  Webes ügyfélszolgálat az érdeklődő, ajánlatkérő családok számára  Aktív sajtómunka, online és nyomtatott sajtómegjelenések (családi és szülői magazinokban, programajánló kiadványokban )  Nyereményjátékok  Tematikus kiállításokon, vásárokon való közös részvétel  Havonta hírlevél aktuális eseményekkel, ajánlatokkal családok, érdeklődők számára  Pontgyűjtő kártya gyermekeknek, melyek KIDSOASIS ajándékokra válthatók be (a működés 2. évétől)  KIDSOASIS MEMBER kártya, mellyel a KIDSOASIS szálláshelyek kedvezményt adnak egymásnak Miért?!

9

10  Kontakt:    Facebook/ Kidsoasis