Prezentáció címe 2005. hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi tevékenysége dr. Grimm Krisztina október 21.
Advertisements

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Reklámállítások megítélése Balogh Virág május 5.
Márkaépítés – Hitelesség
Gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítmények
A TUDATOS VÁSÁRLÁS Venni vagy nem venni?.
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
Márkaépítés a gyakorlatban
Eladásösztönzés (Sales promotion)
Lobbizás az egészségügyben
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
CROATIA—HUNGARY U E F A EURO 2012 Pályázat. Pályázati folyamat mérföldkövei I. szakasz – Pályázati Szabályzat kiadása – Pályázati.
4. A márka fogalma, márkajel. A márkaépítés feladatai, márkastratégiák
Hogyan váljunk gyöngyhalásszá és találjunk rá az igazgyöngyre?
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Közönségkapcsolat (public relations)
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
Kínai Áruk Kereskedelme Magyarországon
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Dobó Katalin – É+L Konferencia, 2005
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Mire kell figyelni a reklámokban a gyermekek védelmében?
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Európai Uniós Támogatás EU URBAN Program: EU célzott programja Lokális városfejlesztés között Célja: Gazdasági - társadalmi regeneráció Fejlődés.
Kalandorok kíméljenek! Július 29.. A címadás indoka Reklám céljai: –Termékeladás –Márkanév ismertsége –Márkakép kialakítása –Márkahűség kialakítása.
UCP Irányelvek végrehajtása Ausztriában Conference « Consumer protection - Unfair commercial practices » Budapest, 21 st /22 nd of October 2008 Ulrike.
Simon Gábor a Fogyasztóvédelmi Bizottság elnöke Budapest, június 16. Fogyasztóvédelem és jogalkotás napjainkban.
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
Koreai sámánizmus A gwishinek
Sponsorare necesse est
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
A VÁROSREHABILITÁCIÓS KERET FELHASZNÁLÁSA ÉPÜLET KÖZTÉR 2013 előtt 2013 évben kifizetés: 12 milliárd Ft 8 támogatott kerület; 3 nyereséges. keret: 5 milliárd.
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
Márka - Brand Általános megfontolások Márka típusok
Mit jelent az innováció Európának? Herczog Edit Képviselő - Európai Parlament.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Adatbázis fejlesztés a technológia transzfer és a pályázati tevékenység elősegítésére Dr.Debreczeni Ferenc.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
Az Anthropolis Egyesület
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
A befektetők nem maguktól jönnek, és nem is az autópálya hozza őket! Egy jó hír, és ami abból következik Márkaépítés 2015 Konferencia Budapest,
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
az Akasztói Szikiponty
A kápia paprika lehetőségei az export piacokon
A határtérség.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Retailtainment.
Termék-piacfejlesztési stratégiák (Ansoff-mátrix)
Bankreklám vagy szappanopera?
Koreai sámánizmus A gwishinek
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
1.1 Marketing előadás Az élmény szerepe a marketingtevékenységben
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Biztosítás üzletág /Fejlesztési koncepció
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Prezentáció címe hónap nap.

Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé, •Fogyasztó érzékenyebbé válik –érzékenyebb a reklámok tartalmára, –a fogyasztó reklámkerülővé válik, –társadalmi problémák megoldását a reklámok korlátozásában látják, –erősödő civil szervezetek „torzítják” az átlagfogyasztó képet.

Vannak sikeres márkák •Sikeres márka –sikeres az üzlet, a vállalkozó számára, –sikeres a fogyasztó számára •gazdaságilag, (beváltja a hozzáfűzött reményeket?) •érzelmileg. (számít-e, hogy magyar?) –társadalmi felelősségvállalás, –márkával és annak kommunikációjával azonosul-e a fogyasztó?

Sikeres márka - nagy márkaérték Brand equity - Mennyit ér a márka a fogyasztók szemében? •márkahűség, •márkaismertség, (kommunikáció) •érzékelt minőség, (márkaszemélyiség) •kapcsolódó képzetek ( stílus,szabadalmak, védjegyek, stb. ).

Márka hosszútávra •márkahűség kialakítása –termék- és márka életgörbe szétválása, –megbízható, állandó minőség, –folyamatos, hosszútávon működő kommunikációs stratégia, –jó kiegészítő szolgáltatás, –programok (CRM, akció), –etikus reklámok.

Márka hosszútávra

Arculat hosszútávra

1930-as években, már promócióval

Régi márkák reklámja - Nívea 1940-ben

Régi márka reklámja - dr. Oetker 1940-ben

Forrás: Pesti Tőzsde, 1943.január 14.

Sikeres magyar márkák •Amikor a múlt és hagyomány számít –Pick, Zwack, Pöttyös, Biopon •Amikor a legenda segít - (hősök!) - urban legends - mai mesék! –Béres, Zwack •Amikor az innováció segít –Kürt, Rubik kocka

Magyar termék sikere? •Segít-e az ország-image? •Ország image nem azonos a turisztikai reklámokkal! •Ügyek, események, amik mellé állunk, •Hírünk a világban - befolyásolhatja a termékek hírnevét is!

Jó hír - új kommunikációs módszerek •Márkakiterjesztés, •Integrált kommunikáció - hatékonyabb, •Célzott kommunikáció, •Szokatlan, egyedi módszerek (Red Bull), •A fogyasztó a márka kommunikátora, •Eu-ban egységesedő jogszabályok - könnyebb kommunikáció –UCP –AMS –Önszabályozás

Jó hír - célzott médiahasználat

Köszönjük a figyelmet!