HÁLÓZAT ONE új koncepció, új szisztéma Artisjus: T

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP Mozgáskorlátozottak interaktív honlapja.
Advertisements

Elektronikus vám – E-Customs
A Budapesti Értéktőzsde Részvénytársaság éve december 15. Jaksity György elnök Budapesti Értéktőzsde.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
2007. június 19.Pozsony Varga Zoltán június 19.Pozsony Varga Zoltán CÉLOK •Internet használat növelése, magyar nyelvű kultúra elterjesztése, esélyegyenlőség,
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Egészségügy Intézmények Kontrollingja
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
A Stratégiakutató Intézet (Hungary) bemutatása Varga Csaba szociológus, c. egyetemi docens Stratégiakutató Intézet elnöke
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Modern tanulási környezet Civitas Pedagógiai Intézet DPM TISZK 2007.
Információs nap Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért Támop /2 Közösségi felzárkóztatás a mélyszegénységben élők integrációjáért.
MÚZEUMI KÖNYVTÁRAK A STATISZTIKA TÜKRÉBEN - FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK, IRÁNYOK Tóth Máté OSZK - Könyvtári Intézet.
A tudástársadalom programja
ENSZ - ECOSOC EU EU Bizottság - AGIS Európa Tanács Szervezett, határokon átlépő bűnözés elleni harc Társadalmi-közösségi bűnmegelőzés az újszerű és a tradicionális.
Fenntartható termelési és fogyasztási szokások ösztönzése akcióterv Szántó Szilvia Környezetfejlesztési Főosztály Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Stratégiai tervezés.
1 Logisztika Szakirány – II. 2. téma Vállalkozási rendszerek átszervezése Bp.2008.febr. Prof.Dr.Knoll Imre.
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
® ACN - Áttekintés március 21. MAGYARORSZÁG.
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
A Stratégiai Környezeti Vizsgálat (SKV) szerepe a gazdasági tervezésben Dr. Fogarassy Csaba egyetemi docens.
A Georgikon Kar kutatási lehetőségei Keszthely, március 30.
NAT 2007 kompetenciák.
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
Magyar Könyvtárosok Egyesülete 42. Vándorgyűlése ajánlásai.
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
kiemelt projekt bemutatkozása
Lesz-e magyar tartalompiac? És mi lesz a könyvtárak szerepe? Kitzinger Dávid ügyvezető igazgató Neumann János Digitális Könyvtár és Multimédia Központ.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Cselekedni most és mindenkiért Kormányszóvivői tájékoztató Információs társadalom a javuló esélyekért Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium 2002.
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG LEADER Program a sikeres magyar vidékért Közösség, Összefogás, Tudás.
Minőség menedzsment 6.előadás
COACH BioEnergy A biomassza energetikai hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – egy nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
Közkincs kerekasztal a kecskeméti Kistérségben Szakmai konferencia június 9. Kecskemét.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
A civil társadalom fejlesztése az információs társadalom korában
ÚJ TUDAT A TUDÁSTÁRSADALOMBAN
KISTÉRSÉGEK SZEREPE A TUDÁSALAPÚ TÁRSADALOMBAN Varga Csaba Stratégiakutató Intézet
Miért érdemes az eMagyarország hálózathoz tartozni? Az eMagyarország hálózat működése kézzelfogható eredményekkel járul hozzá a társadalom és a gazdaság.
eMagyarország Program
A nemzeti hálózat ma 1887 működő végpont 1430 kiképzett eTanácsadó 19 megyei központ.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Az információs társadalom oktatása az iskolákban Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ (ITTK)
Versenyképes képzés Versenyképes képzés Energetikusok és vállalati versenyképesség Előadó: Solti Károlyné tanácsadó Budapest, február 23.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
„Egészséges étel az egészséges életért”
Miért nem internetezik mindenki? Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ Internethajó Be kell hozni a hátrányt,
HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ A gazdasági növekedés társadalmi feltételei: értékek, intézmények, kizáródás, tudás, egészség - Panelbeszélgetés.
Civil Európa – civilek Európában
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Az UNESCO programja UNESCO Information for All Program (IFAP, I4-all) Az ismeretterjesztés és az élethosszig tartó tanulás előmozdítása érdekében könyvtárosok,
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Biyovis a mi üzletünk.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
TAPASZTALATAINK Az egészségügyi világszervezet (WHO) KÜLDETÉSÜNK Az egészségügyi világszervezet (WHO) definíciója szerint:
Vállalati terv bemutató
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
A Tudásrégió közösségi színterei
A MÚZEUMI HÁLÓZAT TARTALOM- ÉS TÁJÉKOZTATÓ SZOLGÁLTATÁSAI
Előadás másolata:

HÁLÓZAT ONE új koncepció, új szisztéma Artisjus: 010809003T Varga Csaba HÁLÓZAT ONE új koncepció, új szisztéma Artisjus: 010809003T

MINDENKI RÉSZVÉTELE A TUDÁSALAPÚ GAZDASÁGBAN ÉS TÁRSADALOMBAN A központi cél MINDENKI RÉSZVÉTELE A TUDÁSALAPÚ GAZDASÁGBAN ÉS TÁRSADALOMBAN

Az előadás fejezetei 1. Rész: Új felismerések, új fogalmak 2. Rész: Példaként: Amway-szisztéma kritika, Network 21 módszer újragondolása 3. Rész: Hálózat ONE (az e-gazdaság új modellje = a jövő életformája) 4. Rész: Javaslatok és megegyezések

1. Rész: Új felismerések, új fogalmak 1 1. Rész: Új felismerések, új fogalmak 1. Az információs társadalom fogalma

Folytatás 1.

Folytatás 2.

Folytatás 3.

Folytatás 4.

Folytatás 5.

Folytatás 6.

1. Rész: Új felismerések, új fogalmak 2 1. Rész: Új felismerések, új fogalmak 2. Az információ- és a tudásfejlesztés Először szűrt és tematizált információk Másodszor tudáskínálat idegen nyelven Harmadszor életdíj a tudásgyűjtéshez Negyedszer a teljes tudás elérhetősége anyanyelven Ötödször a tudás hasznosítása Hatodszor a tudat fejlesztése Hetedszer….

1. Rész: Új felismerések, új fogalmak 3. Az ember (az egyén) Az egyéni második (kvalitatív) individualizációja indulhat Az egyén csökkenő mértékben foglya társadalmi helyzetének Az egyén külső korlátok nélkül tudáshoz juthat A tudatfejlesztő kor küszöbén vagyunk

1. Rész: Új felismerések, új fogalmak 4. A (lokális) társadalom A gazdaság és társadalom újra szintézisbe kerül - egységbe olvad A helyi (második) gazdaság és társadalom továbbélése példát mutatott A globális gazdaság hidat ver a társadalmi szakadékok felett Az e-korszak megteremti a közösségek tagjainak kvalitatív kooperációját

1. Rész: Új felismerések, új fogalmak 5. A jövő 2050-2070-ig Első korszak: 1990-2020 (2030) információ központú társadalom Második korszak: 2010-2050 (2070) tudás és tudat központú társadalom Harmadik korszak: 2030 (2050)-tól egység központú társadalom

1.rész: Új felismerések, új fogalmak Az emberi mérce - a vágy Fizikai lét: a jólét elérése (evés, ivás, fedél) - az életdíj vágya Szellemi lét: hozzáférés a tudáshoz (információ, ismeret, tudás, pneuma) Természeti lét: a természeti javak megőrzése (levegő, víz, szárazföld, energia, stb.) Egészségi lét: a testi-lelki egészség megtartása (kevés betegség és minden fontos betegség gyógyítható) Közösségi lét: nincs egyedüllét és van identitás (család, barátság, lokalitás, stb.) Spirituális lét: visszatalálás a pléromához (vallás, transzcendencia, halál utáni élet, stb.)

2. Rész: Példaként: Amway-szisztéma kritika 1. Első megközelítés A siker (a gazdagság helyett és mellett) mindenkinek a minimális életdíj megteremtése Nem főállás, nem mellékállás, hanem mindennapi létforma Nem felszabadulás az állás terhe alól, hanem szabadság a választott munkához Nem visszavonulás az aktív munkától, bevo-nulás a nyugdíj korhatár nélküli munkába

Folytatás 1. 5. Nem kiszabadulás a nyaralásba, hanem folyamatos ünnepi nyaralás 6. „Ne légy kulcsember, már most is az vagy” 7. A képzés ne csak arról szóljon, hogy leépítjük a pszichikai gátakat 8. Ne csak az agitátor és a missziós munkára alkalmas személyiség érvényesüljön, mert mindenki képes élet(át)szervezésre

Folytatás 2. 9. A csábító termékcsoport ne a kozmetiku-mok legyenek, hanem a mindennapi szük-séglet igényelte termékek 10. Ne csak üzletépítő, hanem életépítő szemináriumok is legyenek 11. A termékek nem lehetnek drágábbak, mint a nagy áruház-láncokban 12. Profi ügynök helyett - profi életforma

2. Rész: Amway-szisztéma kritika 2. A KILENC IRÁNYELV AKTUALITÁSA 1. Az álom - de milyen álom…? 2. A lista - a szponzora nélküli is tudja a 100 nevet 3. Az időpont - időpontot egyeztetés már nem kell.. 4. A marketing terv - de milyen marketing terv? 5. Hogyan tovább találkozó - szintén az interneten.. 6. Mélységben dolgozni - mindenkit a lokalitásban 7. Pontérték létrehozása - de kinek, miért és mennyit? 8. Személyiségfejlődés - a profi ügynökké váláshoz? 9. MÁSOLÁS - csak a módszer legyen másolható?

2. Rész: Amway-szisztéma kritika 3. Konklúziók Az gazdagodási-fogyasztói álom felébresztése Az ügynöki személyiség kifejlesztése képzés és gyakorlás által Az Internet előtti korszak marketing módszerének kifejlesztése (személyes marketing) A másolhatóság jóvoltából az elvek és módszerek globalizálása

2. Rész: A Network 21 újragondolása Az ügynökök egyesülete A jelmondat: A PROGRAM a Network 21-től A Network 21 módszer technológiája (a marketingterv az Amwayé) Nemzetközi üzletépítés (pelikán-elv) Megtalálja és kiképzi az ügynököket Az oktatáshoz üzleti segédanyagokat ad Az Amwayt összeköti az ügynökkel - áruellátás raktárról, azonnali fizetés

Folytatás 1. Az ügynökökből hálózatokat épít, konzultációkat rendez, és a hálózatokat minősíti, ezüstklubot, vezetők és ügyvezetők klubját szervezi Részletes oktatás az ügynök napi és heti tevékenységéről Egyedi elszámolási és fizetési rendszer (jogdíj jellegű jövedelmek)

2. Rész: Amway-Network 21 értékelés Összefoglalás Globális kereskedelem, nemzeti és nemzetközi vállalatokon keresztül Áruházak nélkül - csak raktárbázisok Kiskereskedelem vállalkozó egyénekkel (független magánvállalkozókkal) Az Amerikai Álom árusítása Ügynökszervezés és képzés: Network 21. Személyes marketing – az MLM sikere Minimális rezsi és kockázat

AZ MLM TOVÁBBFEJLESZTÉSE ÉS ELTERJEDÉSE AZ MLM (multi level marketing) továbbfejlesztése A multi level marketing és a hálózati gazdaság Az MLM alkalmazása az internetes áruházakban Az MLM várható sikere az e-gazdaságban Stb.

Második lépés: ? 2. Rész vége AZ ÚT FELE Első lépés: A supranacionális gazdasági társaságok mellett globálisan elterjedtek a független vállalkozókra építő és személyes marketinget alkalmazó gazdasági-ösztönzési hálózatok Második lépés: ?

3. Rész HÁLÓZAT ONE 1. (A FELTÉTELEK) Új Gazdaság - közbeszéd tárgya Új Társadalom - információs (hálózati) társadalomként szintén viták tárgya Új Ember - hálózati polgárként felvetődik Új Élet (tartalom és forma) - egységes program nincs Új Hálózat - még nem született meg

3. Rész: Hálózat One 2. Az Új Ember (Hálózati polgár) Életdíj garantált Tudás(alapú)munka Korlátlan tudásszerzés Digitális családi (tudás)ház Hálózati polgár az interneten Közvetlen részvétel (e-demokrácia) Spirituális azonosulás

3. Rész: Hálózat One 3. Új hálózati (helyi) társadalom Lokális informális közösségi hálózatok lokális üzleti hálózatok a helyi gazdaságban lokális logisztikai hálózatok lokális hálózatok telefonon lokális közösségi intézmények informális csoportjai lokális kábeltelevíziós hálózatok lokális Internet hálózatok, információs közösségek lokális mobil Internet hálózatok lokális spirituális hálózatok lokális tudáshálózatok

3. Rész: Hálózat One 4. Új Gazdaság (helyben) gazdaság átterjed a társadalomra és a társadalom magához vonja a gazdaságot a gazdaság: tudásgazdaság lokális gazdaság reneszánsza globális-lokális virtuális (e-)gazdaság mindenki részvétele az új gazdaságban mindenki nyereséget kap az új gazdaságban a közösség természetes piacszervező a jövő életformája a gazdaságtársadalomban

3. Rész: Hálózat One 5. ÚJ HÁLÓZAT (Hálózat ONE) KONCEPCIÓJA AZ ÚJ IRÁNYELVEK 1. Az álom kiteljesítése (Az emberi mérce álma, az Európai Álom) 2. Lépje be oda, ahol már vagy 3. Lehetőleg mindenkinek az életdíj garantálása 4. Esély a minőségi élet részleges finanszírozására

Új Hálózat folytatás 1. 5. A közösség egyetlen gazdasági hálózat (település vagy/és munkahely) 6. A napi élethez szükséges termékek napi, heti, havi vásárlása a Hálózat One-ban 7. A hálózat legalsó csoportjának plusz jutalompontok 8. Elektronikus üzletbonyolítás - Internet marketing

Új Hálózat folytatás 2. 9. A felsőbb szintre kerültek beléphetnek az új életformába 10. Üzlet- és életépítő szemináriumok élő és internetes képzésben 11. A Hálózat One-ban vehető termékek nem lehetnek drágábbak, mint a globális áruház láncokban 12. Másolhatóság - nemzetközileg is

3.rész: Hálózat ONE 6. Megjegyzések Mindent átvenni az Amwaytől, s minden hasonló szisztémától, ami hasznosítható De mindent az új koncepció, az új tudás és az új szisztéma szerint tenni A Hálózat One: az út második fele Az Új Irányelvek milliókat nyerhetnek meg, mert valódi életcélokat ad és új életformákat teremt

4. Rész: Javaslatok és megegyezések A fontosabb javaslatok 1. A Hálózat ONE (országos és térségi) megalapítása (2002 vége, 2003 eleje) 2. Hálózat ONE portál(ok) létesítése 3. Szerződés áruházláncokkal és logisztikai vállalkozásokkal 4. Pilot-projektek három-öt különböző típusú kistérségben és több munkahelyen (2002-2004) 5. 2002-2003-ben indul az országos program

A fontosabb javaslatok 2. Országos és regionális e-gazdasági és portál pályázatokon indulás Kiegészítő szolgáltatások (például tudásközpontok, társadalomgazdasági projektek) előkészítése 2003-2005 a Hálózat One európai bevezetése Új típusú és stílusú reklám kampány kezdése stb.

KONKRÉT TEENDŐK 2002 VÉGÉN 1. Négy-öt kistérség kiválasztása Megállapodás személyes marketinget alkalmazó internetes áruházakkal (VESPO, POINTERNET, stb.) A HÁLÓZAT ONE országos menedzsercsoport felállítása és virtuális központ az e-mo portálon (szervezi: Stratégiakutató Intézet) Minden kistérségben önálló cég vagy konzorcium alapítása

KONKRÉT TEENDŐK 2001 VÉGÉN 2. A kistérségekben és településeiken közösségi hozzáférési pontok és telepontok Szoros együttműködés a kistérségi Internet szolgáltatókkal Az országos és kistérségi projektek pénzügyi konstrukciójának kidolgozása Kistérségi Hálózat One portálok létrehozása

KONKRÉT TEENDŐK 2001 VÉGÉN 3. A kistérségi portálokon a helyi gazdaság szereplőinek e-piactere Promóciós akciók a kistérségekben A kistérség lakosságának megnyerése, a személyes érdekeltség világossá tétele Stb.

Mikor legyen a rajt? A HÁLÓZAT ONE kistérségi projektjei 2002-2004 között indulhatnak A terv nyilvános bejelentése 2002 január 31-én az Új tudások és új tudatok a tudástársadalomban című nemzetközi konferencián