Mi is az a Multi-Level Marketing? Bevezetés az MLM-be Mi is az a Multi-Level Marketing?
Multi-Level Marketing Multi = egynél több Level = szint Marketing = egy árunak vagy szolgáltatásnak a gyártótól vagy szolgáltatótól a fogyasztóhoz való eljuttatása Multi-Level Marketing = a termékek áramoltatásának a többszintes jutalmazási rendszere
Termékek áramoltatásának rendszerei Kiskereskedelem – élelmiszerüzlet, vegyes kereskedés, áruház Közvetlen értékesítés – általában biztosítások, főzőedények, lexikonok, stb. Értékesítésére szolgál Multi-Level Marketing – nem összekeverendő az előző kettővel
... és még két „marketing” típus Postai csomagküldés – elképzelhető az MLM típusaként is, de többnyire a közvetlen értékesítéshez tartozik Piramis rendszer – gyakran összetévesztik az MLM- el, de ez ilegális rendszer, több szintű ez is, de marketingnek nem nevezhető, mert hiányzik a termék
Mit kínál az MLM? Nagykereskedelmi áron vásárolhatsz az általad képviselt MLM cégtől saját használatra Tovább adhatod a termékeket kiskereskedelmi áron, így jövedelemre teszel szert, de nem kell eladnod ahhoz, hogy sikeres legyél Hálózatot építhetsz, ha igazi sikerre vágysz
Mit kíván az MLM? Nem kíván eladást, viszont a termékeknek itt is mozogniuk kell, hogy jövedelmet eredményezzenek A terméket nem eladni kell, csupán ajánlani rokonoknak, szomszédoknak és barátoknak Amit az MLM kíván: siker = termékhasználat + szponzorálás
Mi az a szponzorálás? Szponzorálás = munkatársad tanítása arra amit te csinálsz (hogyan építse ő is saját sikeres üzletét) Munkatársadért felelősséget vállalsz, hogy megtanítod mindarra amit te is tudsz A szponzorálás az, amely egy Multi-Level Marketing üzlet növekedését elindítja és biztosítja
MLM, mint életépítés Üzleted növekedésével te magad is haladsz afelé, hogy független, sikeres üzletember legyen belőled Saját magad főnöke lehetsz Az MLM-re jellemző irodalom segítségével személyes fejlődésen esel át
Zárszó helyett ... Tehát mi is az MLM? Egy jellemző jutalmazási rendszerrel rendelkező, óriási jövedelmeket generáló, személyiségfejlesztő, többszintes termékáramoltatási rendszer, amely több mint 50 éve létezik és 2010-ben több mint 200 milliárd dollár éves forgalmat valósított meg.