Behavioral Targeting IH (Siófok) 2010.11.27. Vértes János.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Legújabb ismereti eredmények •A 2011-es II. János Pál boldoggá avatására több millió zarándokot vártak – joggal. •De a médiának sikerült olyan hangulatot.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
A weboldalunkon regisztrált felhasználó neveddel és jelszavaddal tudsz belépni. Amennyiben még nem regisztráltál oldalunkon, abban az esetben kérjük,
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Confidential/Property of Danfoss District EnergyDanfoss District Energy DivisionDate| 1| 1 Elektronikus Akadémia Bemutatása Előadó: Egyházi Zoltán okl.g.m.,
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
A direkt marketing fogalma
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
MEGHÍVÁS TÁRGYALÁS. MEGHÍVÁS 1. lépés Az üzenet: Szia! A segítségedet szeretném kérni! Beszélhetünk valamikor? Köszönettel: Sanyi Igen! Ez a számom: +36.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Szilbekné Cseh Györgyi: Könyvbemutató
DPR kommunikáció alapelvei
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Szilágyi Róbert, Lengyel Péter Magyar Agrárinformatikai Szövetség.
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
ATL - mit hirdessünk és hol?
Az evolúció Az evolúciónagydilemmája... KATTINCSUKCSAK.
Budapest, Hungary, 21st World Congress on Reading 1 Elektronikus könyvtár(ak) az olvasás szolgálatában Moldován István OSZK
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Olyan furcsán alakult minden, a nagy terv nem ez volt,
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
A gyakorlatok munkakörnyezete
World Wide Web Szabó Péter Számítástechnika-technika IV. évfolyam.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
Készítette: Müller Klaudia Mohás Dóra
A tömegkommunikáció.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
Adatbányászati módszerek a weblogfájlok elemzésében
Juventus általános prezentáció.
A DIGITÁLIS MARKETING JOGI VONATKOZÁSAI
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
1. FELKÉSZÜLÉS Ami elromolhat, el is romlik Reméld a legjobbat, készülj a legrosszabbra!
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Miért kell jól viselkedni a földön? Hogy a paradicsomba kapjunk jegyet. Másképp a pokol vár!!! De a valóságban a paradicsom és a pokol ugyanaz csak kis.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Kiszervezett authentikáció
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Kulcsrakész Közgyűjteményi Portál
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

Behavioral Targeting IH (Siófok) Vértes János

Média Off line online

Legfontosabb különbségek:

Off line média (TV, újság...) • tömeghez szól • ugyanazt kapja minden user • központi szerkesztés: statisztika információk és/vagy mintavétel alapján

Mintavétel (Kiskegyed)

Online média (web) • a weboldal a kliens gépen áll össze • egy emberhez szól • lehetőség az egyedi szerkesztésre adatbázis információk és/vagy megfigyelés alapján

Miről is van szó? Mi lenne ha mondjuk a TV lenne képes ugyanerre, az én otthoni TV- képernyőmön állna össze a nekem szerkesztett ADVERTL HIRADÓ?

Miről is van szó? ADVERTL HIRADÓ indítása (lehetőleg innen a reziből)

Ez így nem megy... • egyénre drága, ezért profilra célzás • TV: csak IPTV, de gyártási ktsg... • => web! Online újság Neked! csak neked, csak itt, csak most mondjuk SPORT4YOU

Online újság • egyénre drága, ezért profilra célzás • TV: csak IPTV, de gyártási ktsg... • => web! Online újság Neked! csak neked, csak itt, csak most mondjuk SPORT4YOU

cím, design, cikk "4 you" • egyénre drága, ezért profilra célzás • TV: csak IPTV, de gyártási ktsg... • => web! Online újság Neked! csak neked, csak itt, csak most mondjuk SPORT4YOU golfbarátoknak: golflabda de lehet tenisz-, foci-, kosárlabda is stb.

Célzás: érdeklődésre Tart még a fociutálatod? Akkor a Soproni Liga eredményeivel nem untatlak, az viszont biztosan érdekel, hogy Lékó Péter kihívta egy 12 játszmás páros mérkőzésre Polgár Juditot. A két nagymester még nem egyezett meg a mérkőzés pontos idejében és helyszínében, de Polgár László, Judit édesapja, cáfolta, hogy a nyitómeccset az Internet Hungary konferenciával egy időben, Siófokon játszanák.

Célzás: látta-e már a user? A "nem fontos, de érdekes" híreink közül a Barátok közt legújabb szereplőjéről szóló történetet Neked még nem meséltem, ám ezt inkább a feleségednek tartogatom, viszont találtam egy kifejezetten Neked valót: a minden idők legnagyobb pókernyereményét elérő Béla bácsit az adóellenőrök Ferihegyen hiába várták, a legnevesebb magyar pókerjátékos Las Vegasból New York érintésével egyenesen MonteCarlóba repült, és ott a teljes nyereményt eljátszotta. (szekvenciák figyelése, pl. folytatásos regény megfelelő fejezetének felkínálása)

Célzás: user-db-re (tárolt infók) Ma este betegség miatt elmarad a Madách Színházban az általad annyira várt musical- bemutató, azt még nem tudni pontosan, hogy a premiert mikorra halasztják, de jegyed az új időpontra természetesen érvényes, és amint eldől a dátum, mi időben szólunk..... Az időjárás viszont mindkettőtöknek szól: Bükfürdőn, ahova a hétvégén készültök, hideg reggelekre kell számítanotok, de amúgy kellemes lesz az idő a késő őszi kerékpártúrátokhoz.

Célzás: ízlésre (forma)... most viszont - miután kedves feleséged már nyilván végzett a mosogatással - átadom a helyem őszülő halántékú, jóvágású kollegámnak, Csinos Zoltánnak, mert Bori inkább őt preferálja a bemondók közül, és nála már össze vannak készítve azok a hírek, amikre vár... (A forma érintheti a hírek címét, hosszát, stílusát, elhelyezését, az oldal színvilágát stb.

Mi kell mindehhez? • cikkadatbázis (nagy információtömeg) • minden cikk több verzióban • profil szerint linkadatbázis • user viselkedési adatbázis (profil) • szekvencia (olvasottság) figyelés

Mi kell mindehhez? Egy okos CMS, okos adatbányászat és egy okos adserver működési elveinek okos összehangolása.

Mi jöhet ki mindebből? • több olvasó • nagyobb inventory • a célzott tartalomhoz célzott hirdetés • több árbevétel • olvasói, hirdetői és tartalom- szolgáltatói elégedettség

Köszönöm a figyelmet! A prezentáció elérhető: w twitter.com/adverticum adserver.blog.hu