Korszerű beteghívó- és multimédiás rendszer a Margit Kórházban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SStat - Statisztika 2014.
Advertisements

Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Digitális képalkotás szükségletei:
Partiumi Keresztény Egyetem - Nagyvárad -
Média Klub október 11. Az IPTV szolgáltatások jövője.
FOREVER GURULÓ Infokommunikációs fejlesztések, támogató technikai eszközök RECIKLI , Nyíregyháza, február 13.szeptember 27. Kogon Mihály igazgató.
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
Gondolat, ötlet és megvalósulás
Analógiák Egészségügyi vezetői konferencia Előadó: Bari András cégvezető.
Erdélyi Múzeum-Egyesület Magyar Tudományos Akadémia Budapest, november 11. Dr. Bitay Enikő, Az EME Műszaki Tudományok Szakosztályának elnöke.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Mitől sikeres egy intézményi szakkönyvtár? Dr. Palotai Mária - ESKI Országos Egészségpolitikai Szakkönyvtár június 18. „Vállalati könyvtárak tegnap.
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató
Mire jók a szűrővizsgálatok?
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
Az egészségügy finanszírozásának informatikája
Egységes egészségügyi információrendszer
RENDSZER ELŐTT RENDSZER UTÁN
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
B ÉRES G YÖRGY Gazdasági főigazgató Az egészségügy háttérszolgáltatásának és egyéb népgazdasági ágazatoknak a kapcsolata március 31.
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Felnőttképzés jelentőssége az egészségügyi szakdolgozóknál.
1 „Megbízható harmadik fél szolgáltatás, a digitális aláírás bevezetése az egészségügyi ágazatban” EP 1 részprojektjének eredményei.
eEgészség – Digitális Aláírás (TTP) státusz a projekt 11. hetében „A digitális aláírás egészségügyben való alkalmazhatóságát lehetővé tévő módosítandó.
(A biztosítási jogviszony nyilvántartás múltja, jelene, jövője. )
Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) = Európa Terv Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program (HEFOP) 4.4 intézkedés: Egészségügyi információ- technológiai.
Click to edit Master title style „Egy hajóban evezünk…” avagy informatika mint a szükséges lapát November 21. „Egy hajóban evezünk…” egészségügyi.
NAT 2007 kompetenciák.
A JÁRÓBETEG SZAKELLÁTÁS JÖVŐKÉPE DR
Informatika a gyógyszertárban
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
ADATVÉDELMI OKTATÁS
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
CF Regiszter Betegregiszter elemzése a 2010-es adatok alapján Hornyák Attila Marsal Géza.
A felnőttképzés szerepe a vidék egyetemének stratégiájában
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
1 Az egészségügy tematizálása a médiában Marketing, public relations és reklám az egészségügyben VII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, 2004.
Levéltárak kapcsolódása az elektronikus levéltárhoz A levéltári technológiai központok, a központi e-levéltári és e-irattári szolgáltatások Dr. Kenyeres.
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
A Veszprém megyei pszichiátriai ellátó rendszer ismertetése
Egészségügyi szolgáltatók üzleti etikai kódexe OEVOSZ üzleti etikai kódex.
1 AZ IKTA-2000 projektjeinek szakmai bemutatója IKTA-144/2000 projekt november 28.
A betegellátás keretei és rendszere
Alkalmazott egészségügyi informatika
egyetemi tanár, főigazgató
„Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben – Területi együttműködések kialakítása” TÁMOP B Magyar kórházszövetség XXVII.
HATÁRON ÁTNYÚLÓ ELLÁTÁSOK NÓGRÁD MEGYÉBEN A ÉVBEN Debrecen, április 23.
SZOFTVEREK (programok)
A SEMMELWEIS EGYETEM és az ISH Kft. tisztelettel köszönti az átadás résztvevőit 2006 JANUÁR 31.
Az OSzMK tevékenysége különös tekintettel a fogorvosi ellátásra Dr. Brunner Péter főigazgató Országos Szakfelügyeleti Módszertani Központ Budapest,
A minőségügy és helye a Szent Imre Kórházban Dr. Varga Piroska főigazgató helyettes, minőségügyi igazgató.
eeszt A csatlakozás feltételei és körülményei
Kárpátaljai megyei egészségügui főosztály helyettes igazgatója
Lente Tamás Méliusz Juhász Péter Könyvtár
Egészségügy 5 Dimenzióban augusztus 31. Leitner György
Szakmapolitikai fórum
Az új rendelő és a projekt előnyei az orvos szemével
Debreceni Egyetem Kenézy Gyula Egyetemi Kórház
Mogyorósi Dorottya dr med. dr. jur. SE Adatvédelmi felelős
Előadás másolata:

Korszerű beteghívó- és multimédiás rendszer a Margit Kórházban PÁSZTÓ, 2010 – 2011. Korszerű beteghívó- és multimédiás rendszer a Margit Kórházban Dr. Muhari Géza orvos igazgató

„SANSZ2 Pásztó a betegekért” Új eredmények és lehetőségek az információ-technológia és kommunikáció terén Korszerű optikai gerinc és strukturált hálózat Aktív és passzív eszközök részleges fejlesztése Új szerverek, szoftver bővítés és fejlesztés Adatvédelem, adatbiztonság fokozása PACS rendszer Korszerű beteghívó- és betegtájékoztató rendszer, átszervezett betegirányítás 2017.04.03.

Média partner segítségével megvalósítandó funkciók Betegdokumentáció Eü. dokumentáció tárolás Fontos kórházi információk Reklám és marketing Média partner segítségével megvalósítandó funkciók Betegtájékoztató anyagok, közérdekű eü. információk Intézményi tájékoztatók, szórólapok háziorvosi praxisok részére Sajtókommunikáció Kórház tevékenységének bemutatása Megújult kórházi honlap 2017.04.03.

Betegirányítás - új hely, új funkció - Központi járóbeteg felvétel két helyiség, 3 munkatárs Illesztett behívó rendszer 2017.04.03.

Illesztett behívó rendszer Medikai szoftver illesztett a behívó rendszerhez (külön szerveren futó szoftver) Ethernet kapcsolat (kiépített hálózat végpontokkal) Beteg sorszám alapján történő anonim megszólítása automatikus sorszámosztóval Betegfelvétel sorszámnyomtatóval Egy központi és hat várótermi LCD kijelző Elektronikus ajtó- és teremkijelző Medikai rendszerből kezdeményezett betegbehívás 2017.04.03.

Behívó kijelző Ajtó feletti kijelző Rendelő helyiségéből irányított behívás Figyelemfelkeltő hangjelzés Figyelemfelkeltő villogás Intézeti szinten egységes forma és funkció a járóbeteg ellátásban 2017.04.03.

LCD kijelző Megosztott vagy teljes képernyő Behívószámok ajtó feletti kijelzővel egyidejű megjelenése Media SW szerkesztő programmal a felület beállításai egyénileg kialakíthatók Programozott műsor 2017.04.03.

CT-média Digitális média felület (DMS rendszer) Állandóan változó mozgóképek, információk Intelligens programszerkesztés- és lejátszás Média szerver NMedia szoftver Képernyő felosztás több funkció használatára Video információ, képek, futó- és állófeliratok Testre (LCD kijelzőkre) szabott felület és műsor 2017.04.03.

Média szerver a hálózaton keresztül csatlakozik a rendszer többi eleméhez Korszerű műsorszerkesztés 2017.04.03.

Önálló intézeti projekt Saját multimédiás műsorszerkesztés Egészségügyi és kórházi betegtájékoztató műsorok „Egészségpercek” – innovatív egészségnevelő, egészségügyi tájékoztató műsor Egészségmegőrzés és egészség-fejlesztés Intézmény szakterületeinek bemutatkozása Jogszabályi ismertetők Kórházi aktualitások 2017.04.03.

Gyógyszertár Officina - behívórendszer A képek illusztrációk A beteg a sorszámmal várakozik a földszinti aulában, a sorszám szerinti anonim szólításra várva. 2017.04.03.

Jelen és jövő – stratégiai cél Korszerű és hatékony betegtájékoztatás Betegjogok maradéktalan betartása Folyamatos minőségfejlesztés Betegelégedettség növelése Hatásos és hatékony egészségügyi szakellátás informatikai hátterének biztosítása 2017.04.03.

Köszönjük a figyelmet! 2017.04.03.