ELŐADÁS INDÍTÁSA Előadó: Dr. Nikolov Marianne és Dr. Ottó István Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék E-learning a CooSpace rendszerben: egy kísérleti.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Animációk a Powerpoint-ban
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint A Műegyetem szerepvállalása a fogyasztóvédelmi.
Az orvosi szociológia oktatása a Szegedi Tudományegyetemen
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
HACCP oktatás Modul 05 - lecke 01
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Szent István Egyetem Gépészmérnöki Kar Településüzemeltető Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
ETR Bevezető DEXTER Informatikai kft.. DEXTER Informatikai Kft Tartalom:  Mi az ETR  Az ETR célja  ETR történelem  ETR modulok  ETR hozzáférések.
ETR Tanügy DEXTER Informatikai kft.. ETR Képesítési követelmények Tantervek Oktatási Tevékenység Oktatási folyamat Szervezése, lebonyolítása Erőforrások.
Hatalom interdiszciplináris megközelítésben. Szeged, 2004.
E-learning alapú távoktatásos képzés
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
A BDF elektronikus könyvtárának szolgáltatásai Csuk Csaba május 4.
oktatás- és kutatástámogatás a felsőoktatásban
Bevezetés az épülettervezésbe Előadó: Dr. Tiderenczl Gábor Felhasznált irodalom: Dr. Bitó János: Lakóházak Tervezése Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály.
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 14.
Kommunikáció az egyetemen hallgatói konferencia Pécs, április 14.
A Szilárdtest Fizika Tanszék Virtuális Oktatási Környezete A XXI. század diplomája Elektronikus távoktatás.
1. előadás A vállalkozások indítása és működtetése
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
5. Integratív oktatási modul. PhD Tudományos Napok 2011 április absztakt/poszterbemutató  7 előadás szekció  4 poszter szekció 14 előadás/poszter.
Perjésiné Hámori Ildikó
Az idegen nyelvi képzés kihívásai, tanulás-módszertani problémái
TUDOMÁNYOS ELŐADÁS KÉSZÍTÉSE Kutatásmódszertan
SZIMULÁCIÓ A BIZTONSÁGÉRT
Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
Ambrusné Dr. Somogyi Kornélia
TIOK IKT – tesztelés Pihelevicsné Oberländer Melinda kémia-informatika szakos tanár.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Jegybeírás tanszéki, oktatói felületen
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Bevezetés az SPSS használatába
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.
ELŐADÁS CÍME Duális képzés a Kecskeméti Főiskola tapasztalatai alapján Kovács Zsuzsanna Duális Képzés és Módszertani Központ 2016.február 26.
Openprof.eu Project No LT01-KA Mivel lehet szabadon tartalmakat fejleszteni? Zarka Dénes Open Professional Collaboration.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Biztosítási matematika és kockázatelemzés I. Egészségbiztosítási szakirány Előadó és gyakorlatvezető: Vályi Sándor Fogadóóra: kedd 14-15, 208/4. szoba.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
GKLB_FKTM001 tantárgyi követelményrendszer
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Határon túli magyar társadalmi adatok elemzése
Készítette: Farkasné Veres Edina
Tanár neve | Kurzus száma
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Címdia mindig azonos betűméretben, és stílusban!
Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita
Előadás másolata:

ELŐADÁS INDÍTÁSA Előadó: Dr. Nikolov Marianne és Dr. Ottó István Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék E-learning a CooSpace rendszerben: egy kísérleti kurzus tapasztalatai

KÉRDÉS Megvalósítható-e egy komplett e-learning kurzus a CooSpace rendszerben? KÖVETKEZŐ DIA

ELŐFELTÉTEL KÖVETKEZŐ DIA

TANANYAG FELÉPÍTÉSE Bevezetés a statisztika és az SPSS világába 1.PowerPoint prezentáció 2.Oktató videó 3.Adatfájl további gyakorláshoz 4.Ellenőrző kérdések KÖVETKEZŐ DIA 12 x

ÉRTÉKELÉS 1.Ellenőrző kérdéssorok 2.Évközi teszt 3.Évvégi teszt 4.Beadandó feladat KÖVETKEZŐ DIA

PowerPoint prezentáció NEXT

AMI TETSZETT A HALLGATÓKNAK 1.Helyben és időben független 2.Saját tempóban haladhatott 3.Többször is próbálkozhatott KÖVETKEZŐ DIA

AMI NEM TETSZETT A HALLGATÓKNAK 1.Nincs azonnali segítség 2.Tananyag nem volt elég részletes 3.Személyes kontaktus hiánya KÖVETKEZŐ DIA

HALLGATÓK JAVASLATAI 1.Személyes találkozó év közben 2.CooSpace jó, ahogy van 3.Több ilyen kurzust (!) KÖVETKEZŐ DIA

AMI TETSZETT AZ OKTATÓNAK Hallgatók lelkesedése +  Bemutató videók  Vizsgateszt modul  Lehetőség a kapcsolattartásra KÖVETKEZŐ DIA

AMI NEM TETSZETT AZ OKTATÓNAK 1.Szokatlan környezet 2.Túl sok kitöltendő adat 3.Korlátozott információ az aktivitásról KÖVETKEZŐ DIA

OKTATÓ JAVASLATAI 1.Egyszerűbb, ismerősebb felületet 2.Részletes aktivitás adatokat 3.Még több bemutató videót KÖVETKEZŐ DIA

HÁLÁSAK VAGYUNK MINDAZOKNAK AKIK HOZZÁJÁRULTAK A KÍSÉRLETI KURZUS SIKERÉHEZ: ÖTLETGAZDA Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék Pécsi Tudományegyetem COOSPACE KERETRENDSZER Dexter Kft ZENE Pécs Gospel Kórus KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS KILÉPÉS