Az e-kereskedelem jövője

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
Advertisements

Első tapasztalatok az NIIFI-nél üzemelő infrastruktúra cloud szolgáltatással kapcsolatban Stefán Péter NIIFI RICOMNET Miskolc.
Az új rendszer a CobraConto.NET.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Bizalomépítés a gyakorlatban...avagy szüntessük meg a vásárlás útjában álló akadályokat Zajdó Csaba.
Az internet veszélyei KÉSZÍTETTE: Román Róbert
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
Dr. Eszes István. A sarki online fűszeres Eszes István Ph.D. Budapesti Gazdasági Főiskola Magyar Marketing Szövetség 17. konferenciája Balatonalmádi,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
2014. június 28. Hálózati tanulás Hálózatok Internet Web 2.0.
Videó kommunikáció ben!  Marketingtorta – IV. Fókuszban a webáruházak  WebSEO Kft. Horváth Ernő.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Bemutatkozás Mádi Gábor BME – 3. év villamosmérnök (Bsc) MobilNetPályázat I. – BME I. helyezés – mywalk.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Kőnig Tibor főmérnök Microsoft Magyarország. Ma a vállalatok elsősorban olyan szoftvereket használnak, amelyeket maguk futtatnak ez a helyben telepített.
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
E-learning és a multimédia
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Közösségi portálok használata
A jó webáruház fejlesztési igényei
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
TT Kovács Sándorné.
Webbányászat (web mining) Mártonffy A: Kutakodom, tehát vagyok cikke nyomán.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Metaverzum A jövő virtuális univerzuma. Videójátékok, virtuális világok, web 2.0, Földet ábrázoló online térképek kereszteződése Szimuláció és realitás.
Közösségi oldalak használata
Levelezés, és a többiek Takács Béla Irodalom Bodnár –Magyari: Az Internet használata I. (Kiskapu) Bodnár –Magyari: Az Internet használata.
FLASH Készítette: Rudnay Gyula Györök Ferenc. Mi is a FLASH? A Flash eredetileg webes animáció készítő programnak indult, de ma már szinte ipari szabványnak.
Az E-TANÁR portál.
Adatbányászat és WEB2 Németh Bottyán Web2.0 Symposium.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Online értékesítési modellek
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
E-számlázáshoz és e- dokumentumkezeléshez kapcsolódó pályázat a Támpont – Mester Kft. segítségével.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
OKOSTELEFON KÖZÉPRÉTEG, VALÓS IDEJŰ TELJESEN ELOSZTOTT ADATFELDOLGOZÁS
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
A Facebook marketing trendjei
REMARKETING STRATÉGIÁK
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Personalization and privacy: a survey of privacy risks and remedies in personalization-based systems Eran Toch · Yang Wang · Lorrie Faith Cranor.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Hálózatok Számítógépek és egyéb hardvereszközök összekapcsolva valamilyen kommunikációs csatornán. Felkínált lehetőségek: –Kommunikáció –Hardver megosztás.
Personalization and privacy: a survey of privacy risks and remedies in personalization-based systems Eran Toch · Yang Wang · Lorrie Faith Cranor.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Operatív menedzsment és versenyképesség
<Fejléc - Előadás címe>
Nemzeti Köznevelési Portál
Ezek a stratégia elemek sorban
Online vásárlás.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Előadás másolata:

Az e-kereskedelem jövője 2013.10.01. Az e-kereskedelem jövője Trendek a webáruházak fejlődésében Kulcsár István Róbert 1

Az előadás tartalma 1 Változások a piaci körülményekben, technológiában 2 A vevőkiszolgálás új szintjei 3 A vevők növekvő hatalma 4 Szuperintelligens rendszerek 5 Remarketing megoldások

1.1. A technológiai változások iránya Növekvő sávszélesség, erősebb gépek Erőforrásigényesebb technológiák használata Videók és animációk növekvő használata Ugyanakkor az internetes vevő egyre türelmetlenebb, egyre kevésbé hajlandó várakozni Folyamatosan jelennek meg az új vásárlási felületek Technológiák a teljesen „gördülékeny” vásárlásmenet elérésére Flash megszűnt Helyette Javascript alapú frameworkok

1.2. Gyorsulás és egyszerűsödés Növekvő igény az egyszerűség és gyorsaság iránt Öncélú „flashes” megoldások háttérbe szorulása Törekvés a sztenderd rendszerekre Flash alapú rendszerek nem tudtak utat törni az e-kereskedelemben Növekvő sávszélességek ellenére egyre „karcsúbb”, és minimalisztikusabb oldalak

1.3. Mobil és egyéb felületek terjedése Mobilra és/vagy tabletre optimalizált webáruházak Flexibilis (responsive) designok

1.4. „SaaS” webáruházak elterjedése SaaS = Software as a service – külső szolgáltatásként igénybe vehető Bérelhető webáruházak – 2013-ra USA-ban webáruházaknak már 40%-a SaaS, és 90% használ valamilyen SaaS technológiát (http://www.bigfootretail.com/90-of-ecommerce-on-saas/) Mindenhol ez történik, ahol „standardizálódnak” a szoftverek, pl. CRM, email küldők, számlázók, stb. Előnyei: folyamatos fejlődés, nem kell technológiával törődni, hosszú távon sokkal költséghatékonyabb Nemzetközileg: Volusion.com, Shopify.com Magyarországon: ShopRenter.hu

2.1. Hatékonyabb termékbemutatás Hátrány az immateriális tulajdonsága a webnek Egyre jobb megoldások ennek leküzdésére Egyre több érzékszervi információ Egyre több információ egy-egy termékhez Videók növekvő használata

2.1. Hatékonyabb termékbemutatás Ae.com Knickerpicker.com

2.2. Hatékonyabb választás segítés Egyre nagyobb segítség a választásban Egydimenziós fastruktúrák ideje lejárt, sokkal nagyobb hangsúly a vevők logikáján Hatékonyabb, gyorsabb szűrők Videók alkalmazása itt is előfordul

2.2. Hatékonyabb választás segítés Dell.com hatékony szűrő Buy.com videó alkalmazása

2.3. Rugalmasabb vevőkiszolgálás Éjszakai és hétvégi házhozszállítás Több helyen átvehető termékek és termék-visszaadási lehetőség Időzített kiszállítás előre megadott időpontban Valós idejű ügyfélszolgálati chat megoldások

2.4. Perszonalizáció Teljes marketing kommunikációra jellemző az egyre személyre szabottabb kommunikáció Fizikai termékeknél is egyre gyakoribbak lesznek a testreszabási lehetőségek Disney.com Saját kép feltöltési lehetőség Dell.com Notebook konfiguráló

2.4. Perszonalizáció Nike.com Oakley.com Egyedi cipő tervezés Egyedi szemüveg tervezés

3.1. A vevők növekvő hatalma Egyre növekő hangsúly más vevők véleményén A vélemény megosztása egyre könyebb, a rossz és jó vélemények egyre gyorsabban terjednek Itt is terjed a videó használat Bestbuy.com Videós vásárlói értékelés

3.2. A vevők növekvő hatalma A vásárlói vélemények a 2. leginkább „bízott” információforrások

3.3. Social networking A közösség növekvő hatalma egyre inkább érvényesülni fog az e- kereskedelemben is Nő a „közösségi-hirdetések” száma Pinterest.com Nő a „Social proof” szerepe, egyre többen ellenőrzik pl. egy adott cég Facebook falát

4. Szuperintelligens rendszerek Collaborative filtering széleskörű terjedése Aktív: pl. Vásárlói értékelés alapján Passzív: viselkedés alapján Minták alapján javasol, teljesen „testreszabott” ajánlatok ad Minél több információval rendelkezik a rendszer, annál precízebb ajánlásokat tud adni Működik a főoldalon, a termékoldalon, emailben, bárhol Magyarországon: Scarab, Gravity

4. Szuperintelligens rendszerek Amazon.com Úttörő a collaborative filtering területén

5. Remarketing „A vevő nem menekülhet” Elmúltak azok az idők, mikor a felhasználó „nyom nélkül” tudott barangolni a neten Ha egyszer be lett „címkézve”, onnantól mindenhol el tudjuk érni (portálokon, Youtube-n, Facebook-n, stb.) Egyszeri látogatók tetszőlegesen újra elérhetőek

5. Remarketing

Köszönöm a figyelmet! kulcsarrobert@webshopexperts.hu