Hogyan járassuk csúcsra az üzletet az év végi hajrában? október 25. Hotel Griff Kreutz Zsolt
Idegesítő 1.
Idegesítő 2.
Idegesítő 3.
MIÉRT? Vásárlás pszichológiája: • Hiány • Elhatározás • Előkészítés • Döntés • Vásárlás
Ellenőrzőket előkészíteni! • Megjelenés • Kommunikáció • Kapcsolatfelvétel • Igényfelmérés • Érvelés-lezárás • Motiváció • Inspiráció
Az értékesítő szó VALÓDI megértése
1. Értékesítő vagy! GYÁRTÓ FORGALMAZÓ VEVŐ
2. Értékesítő vagy! BB Kékfrankos Château Lafite 519 Ft Ft
A legfontosabb tényező 71% - SZIMPÁTIA
Amit mindenki gondol • Gusztusos enteriőr • Csinos kiszolgálók • A jó termék eladja önmagát
Ami a valóság • 10% tudatos és akar vásárolni. • 90% nem tudja, mit akar és/vagy nem tudatos • A boltok nagy része még a 10%-ot is elveszti!!! A PROFI ELADÁS: Eladni a 90%-nak!
7 MEGTANULANDÓ DOLOG
Hétfő: A vevő az első!
Kedd: Mosolygás
Szerda: Tanulj meg 3 nyitómondatot!
Csütörtök: Tanulj be 8-10 kérdést! Jusson eszedbe a vállfa tetejéről, hogy kérdezni kell!
Péntek: Tanulj meg 3 záró kérdést!
Szombat: Legyen UPSELL-listád!
Vasárnap: Kérd el az elérhetőségét!
További segítség! • Konzultáció vagy tréning ügyben írj ide: • Ha a CD-t szeretnéd megvásárolni, itt tudod megrendelni: bolti-eladas/ bolti-eladas/ További sikereket Neked! Zsolt