Szervizfolyamat átalakulása MAGYARORSZÁG 2012.03.06.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
CRM Apolló rendszer CRM = Customer Relationship Management
Advertisements

Meglévő előfizetés meghosszabbítása a Vodafone Online Shopban
Automatikus diabemutató!
S 1SCM© Siemens AG All rights reserved Útmutató a click4suppliers easy használatához Szállítói regisztráció.
Tisztelt Leendő Partnerünk! Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutassuk kereskedésünket. Köztudott, hogy a takarítás, tisztítás szakipar területén egyre.
E-KÖZIGAZGATÁSI ALAPISMERETEK
MV Zrt. felé történő adatszolgáltatás. Igénylés megküldése interfacen keresztül (igénylés-igényelt státusz) Az igénylés rögzítése a web-es rögzítést követően,
Az SAP Standard és Enterprise Support szolgáltatások ismertetése
ISA Internetes rendelési felület
44.Közgazdász Vándorgyűlés Nyíregyháza Szeptember 1.
Bitumen Internet Sales 2012
Tájékoztató mesterszakos hallgatók részére
Online pénztárgépek üzembe helyezése Indul az éleslövészet!
Alapfogalmak (fogyasztó, jótállás, szavatosság, 72 órás cseregarancia)
Tisztelt Partnereink!. A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!
Fókuszban az üzemanyagköltségek
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
1 Kormányszóvivői tájékoztató március 31. Egységes Magyar Munkaügyi Adatbázis (emma)
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
1 Számlázz.könnyen.hu Unas webshop kapcsolat bemutató November 4.
Új flotta előfizetés rendelése a Vodafone Online Shopban
Cég RegisztrálásaCég Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4. Lépés | Céges Felhasználó Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4.
A projektek megvalósítása II. A projekt pénzügyi megvalósítása A támogatás lehívása 8. modul Ponácz György Márk SAKK-tréner.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
1 Pepper Rendszerház Zrt. Kafetéria rendszer a VIP Humánpolitikai Rendszerben.
Panaszok kezelése Forgalomból kivonás
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
AlertPay regisztráció Az AlertPay regisztráció feltételei közt szerepel a legalább 18 éves korhatár betartása. Az alábbi regisztrációs lehetőségek közül.
AlertPay regisztráció Az AlertPay regisztráció feltételei közt szerepel a legalább 18 éves korhatár betartása. Az alábbi regisztrációs lehetőségek közül.
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Hallgatói jogviszony igazolások igénylése és kiadása Szeged, április 10.
Magyar Controlling Egyesület Pécs, 2005 szeptember Cég neve MCE Konferencia 2005 A controlling gyakorlata Controlling Kemény Gyula.
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
A JÜB fogalma és funkciói
Internet Sales 2011 Budapest. 2 Elérhetőség: ISA elérhetősége
Internet Sales 2010 Budapest. 2 Új ISA elérhetősége 2. lépés: Bejelentkezés a rendszerbe a MOL Nyrt-től kapott „Név” és „Jelszó”-val:
Garantált megbízhatóság akár 25 évig LCS garanciarendszer.
Igénybevevői nyilvántartás Intézményi interfész-3 Függvények és adatszerkezet.
Az igénybevevői nyilvántartás
Pannónia Kincse LEADER Egyesület EMVA VIDÉKFEJLESZTÉSI JOGCÍMEK HELYSZÍNI ELLENŐRZÉSSEL KAPCSOLATOS FONTOSABB TUDNIVALÓK.
Projekt adatlaphoz csatolandó dokumentumok 1. célterület Nyilatkozat a Helyi Akciócsoporttal való együttműködésről Nyilatkozat honlapon történő megjelenésről.
Az elektronikus felvételi (e-felvételi) folyamata
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Kérelem elektronikus benyújtása a Szolgáltatói Nyilvántartásba
Vállalkozók új EBK oktatási rendszere
Technikai és gyakorlati segítségnyújtás Kifizetési kérelem feltöltéséhez Pályázati Tájékoztató felület az ELEKTRONIZÁLÁS bevezetését követően Előadó: Gombita.
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
TAS-E Application Design competition Pályázat címe Kapcsolattartó: Csapattagok:
1. lépés 2. lépés. 1. lépés 2. lépés 1. lépés (vagy- vagy)
CMMI - VALIDÁCIÓ Suba Gergely.
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
Incidens menedzsment Roskó Tibor.
„Információvédelem menedzselése” XI. Szakmai Fórum Budapest, május 19. Aktualitások az információvédelemben Tarján Gábor ügyvezető igazgató
Helyszíni ellenőrzés Grigely Győző, KDRFÜ. Az ellenőrzés jogi háttere Támogatási Szerződés, ÁSZF 10. pont „Kedvezményezett a Szerződés aláírásával kötelezettséget.
Szavatossággal, jótállással kapcsolatos fogyasztói kifogások intézése, a gyakorlatban el ő forduló jogellenesen félrevezet ő tájékoztatások, az új PTK-nak.
Csoportmunkát támogató szoftverek
Vége a vakon navigálásnak!
MIFIR adatszolgáltatás – Technikai információk
Útmutató a click4suppliers easy használatához
ADREK ÉS SZKENNERKÁRTYÁK
Elektronikus számlázás - technológiai tapasztalatok
HUMANTRADE Ügyfélszolgálat 2005.
A részletfizetés tranzakcióról általánosságban
Vásárlás az interneten
Kérelmek rögzítése - A kérelem benyújtása és a döntéshozatal 2017
Online számlaadat szolgáltatás - számlázó programmal szembeni legfőbb követelmények Belföldön nyilvántartásba vett adóalany által másik belföldi adóalany.
Felvételi a középfokú iskolákban a 2014/2015. tanévben
dr. Szedő Szilvia Támogatás-koordinációs Főosztály Belügyminisztérium
Önnek egy új üzenete érkezett – Tárgy: adatigénylés
BPMN gyakorlás.
Előadás másolata:

Szervizfolyamat átalakulása MAGYARORSZÁG

2© 2011 Lenovo Confidential. All rights reserved. Jade Dragon Átalakulás – Bevezető információk Lenovo BP-k részére Tisztelt Üzleti partner, Ezen bemutató célja, hogy bemutassa a Lenovo új jótállási, szolgáltatás-modellben bekövetkező változás részleteit és irányvonalait. Kérem olvassa el ezt a bemutatót, ossza meg azokkal cégében, akire vonatkozhat és tegye meg a szükséges intézkedéseket, hogy az új Lenovo jótállási szolgáltatás-modellben bekövetkezett változások igazodjanak az Ön működési eljárásaihoz. Köszönöm együttműködését. Sasha Pusica Service Delivery Manager CEE Lenovo Slovakia Einsteinova Bratislava ph: Mob:

3© 2011 Lenovo Confidential. All rights reserved. IDEA MODELLEK KEZDÉS DÁTUMA: MÁRCIUS 06. TermékekJD 2-ik. hullám NB S-seriesIgen U-seriesIgen V-seriesIgen Z-seriesIgen B- seriesIgen G- seriesIgen DT & AIO IdeaCentre A- series Igen Tablets / Tábla pc-k K1igen

4© 2011 Lenovo Confidential. All rights reserved. Új IDEA Delivery Model - INSERT COUNTRY A folyamat általános lépései: 1. Fogyasztói hívás, igény bejegyzése, a hibás termék begyűjtése 2. A Hotline szám hívása - szolgáltatásigénylésA Hotline szám hívása 3. A POP-t (számlát) vagy Jótállási jegyet a Call center konzulens elkérheti: pdf másolatot a címre 4. BIOS update elvégzése és a Call center konzulens informálása 5. CC munkatárs intézi a gép felvételét (kiválasztott futárszolgálat: UPS) 6. Felvétel és szállítás a Jabilnek 7. A termék javítása és elküldése a meghatározott címre (hívásban vagy xls –formátumba másolni). 8.A javított terméket Magyar nyelvű jelentéssel történő kiszállítása (csatolt részletes javítási leírás)

5© 2011 Lenovo Confidential. All rights reserved. CALL CENTER  Szólgáltató: Teleperformance -  Helyszín: Románia  Támogatott nyelv: Magyar  Ügyfélszolgálati órák: hétfőtöl péntekig magyar idő szerinti 9-től 18-ig A Call Center Ünnepnapokon zárva tart Új Ügyfélszolgálati telefonszám:  VIP kódok: ezek kiosztása késöbbi fázisban történik

6© 2011 Lenovo Confidential. All rights reserved. SZERVIZ DEPOT  Szólgáltató : Jabil Lengyelország -  Helyszín : Bydgoszcz  Szállítási modell : Carry in  TAT: nem fog változni, marad a jelenlegi  Logisztikai és szállítási szólgáltató : UPS FONTOS MEGJEGYZÉS!  Azon eseteket, amelyeket a Profi Szerviz nem kezelt ig, azokat törölni fogják és annak érdekében, hogy a UPS kezelni tudja, automatikusan új SO-t készítenek.

7© 2011 Lenovo Confidential. All rights reserved. Szerviz igénylés létrehozása és az ügyfél adatainak rögzítése Igénylési és regisztrálási eljárás:  Lépések:  Hívás a Hotline számon: Ügyfél adatainak rögzítése  Gyári sorozatszám és termék típus szám  Ügyfél vezeték- és keresztneve  Felvételi cím  Kontakt adatok : , mobilszám  Igény nyilvántartás(protokol) részletes hibaleírással  Számlamásolat (pdf): a CC kérésére  A gép ne rendelkezzen biztonsági jelszavakkal

8© 2011 Lenovo Confidential. All rights reserved. DOA (Vásárláskor észlelt hiba) Definíció: Egy vásárláskor észlelt hiba: bármilyen, a kicsomagolás után, illetve a 7 napos normál használat mellett észlelt hardverhiba, amely hatással van gép működésére. Ügyfél által kiváltott károkra nem vonatkozik a DOA. Kritérium: Észlelt hardver hiba, amelyre a vásárlás dátumát követő 7 napon belül nyujtottak be észlelést. Lépések: 1.DOA kérvényt a viszonteladó fogadja, aki ellenőrzi a DOA a vásárlás dátumát követő 7 napon belül 2. A Viszonteladó bejelenti a termékeket a Lenovo call centerének a DOA kérvényt mellékelve Megjegyzés!! Amikor a Viszonteladó benyujtja a DOA kérvényt, megadja a visszaszállításhoz szükséges disztributori címet 3.TP konzulensek érvényesítik a POP + 7 nap tényét, IW szervíz kérvény : DOA megjegyzés a CRM-ben (notes rublikában) 4.Termék elszállítását - IW procedurának megfelelelően - a call center intézi. A gépet a viszonteladónál veszik fel. 5.Jabil bevizsgálja, érvényesíti a hibát, és megjavítja a terméket Megjegyzés!! Javítási jelentést ennek megfelelően frissítik, és töltik ki - ‘DOA elfogadva/elutasítva ‘ kipipálása 6.A termék visszaküldése a disztributorhoz (eset lezárása) 8.Disztributor felveszi a terméket, B-stock értékelése, és havi kredit kérvény készítése a GCS (xls.) számára. Megjegyzés: NTF (Nincs hibaészlelés) cseréket a viszonteladónak nem írják jóvá 9. Disztributor részére jóváírást irnak elő az adott összegről és később rendezi a számlák egyenlegét a viszonteladóval. Megjegyzés!! Az eszkalációkat (DOA 7 napon belül) a TP CallCenter továbbítja a Task ID és SDM-hez Követelmények: DOA kérvényeket kizárolagosan a Viszonteladó nyújthatja be Amit a CallCenter kér: DOA szervizbe küldési kérvénnyel együtt a 7 napos érvényesítéssel

9© 2011 Lenovo Confidential. All rights reserved. Service Request - Eszkalációs Folyamat  Az eszkalációs folyamat alapesetben a standard szolgáltatásigénylést követi, azon esetekben amikor az Ügyfél elégedetlen a kapott válasszal,vagy döntéssel.  Elvárt, hogy a Viszonteladó/Ügyfél fektessen be megfelelő mennyiségű energiát az ügy megoldása érdekében a szokásos garanciális feltételeknek megfelelően, mielött az eszkalálásra térnek  Vonatkozhat (nem kizárólagosan): jótállási probléma, DOA esetek, Nem megfelelő minőségű javítás  Lépések:  Ügyfél/Viszonteladó hívást kezdeményez, hogy eszkalálja az elözőlegesen megosztott véleményt ( service ticket szám és releváns adatok szükségesek)  Call Center elbírálja ennek jogosultságát  Eszkalációs folyamat alkalmazása és a meghatározott Lenovo elbírálási szinteken való feldolgozása  Ügyfél/Viszonteladó tájékoztatása az eszkaláció eredményéről  Eset lezárása: elutasított eszkaláció  Új eset nyitása: elfogadott eszkaláció  Követelmények: Részletezett érvelés (service ticket szám csatolásával) megosztása a Call Center-rel, az eszkalációs folyamat megkönnyítése érdekében  Amit a CallCenter kér: Részletezett eszkaláció érvelés (service ticket szám csatolásával) )

10© 2011 Lenovo Confidential. All rights reserved. OOW és CID PROCEDURÁK I. A termék garanciális időn túl(OOW) Lépések:  CC (Call Center) ellenőrzi a jótállási státuszt  A termék túllépte a garanciális időt  A Viszonteladó elküldi a számlát, hogy alátámassza a jótállási státuszt (a számla dátuma érvényesül a rendszerben található jótállási időponttal szemben)  A termék túllépte a garanciális időt - a számla elbírálása után  A Call Center adhat árbecsélést, de hivatalos kvótát csak a depot (Jabil) ellenörzést követően  A) OOW javítást elfogadja  Termékek depot-ba szállítása  Depot ellenőrzés és kvótaképzés (viszontelado engedélyeyése szükséges)  Számlakiállítás a Viszonteladó részére, és annak befizetése az adott Bankszámlaszámra  Termék javítása és visszaszállítása a Viszonteladóhoz  B) Kvóta elutasítása  Amennyiben a becsült kvótát nem fogadják el, a javításra nem kerül sor  Amennyiben a kvótát nem fogadják el, a terméket javítatlanul visszaszállítják és a logisztikai, illetve diagnosztikai költségek a Viszonteladóra hárulnak (számlázás), aki kapcsolatban áll a végfelhasználóval  Követelmények : POP (Vásárlás tényét igazoló okirat ), ennek benyújtása, kvóta & költségek elküldése a Viszonteladónak és annak időbeni válasza a CC számára  Amit a CallCenter kér : POP (pdf copy), Kvóta elfogadása vagy elutasítása II. Garanciális javítás elutasítása, bár a termék garanciális időn belüI van (CID: Felhasználó által okozott kár) Lépések :  CC (Call Center) ellenőrzi a jótállási státuszt  A Viszonteladó POP-t biztosítja, hogy alátámassza szolgáltatásigénylés jótállási időn belüli létét  termék garanciális időn belüI van  CID felfedezése Jabil depot által  Kvótakészítés, CC elküldi a Viszonteladónak  A) Kvóta elfogadása  Számlakiállítás a Viszonteladó részére, és annak befizetése az adott Bankszámlaszámra  Termék javítása és visszaszállítása a Viszonteladóhoz  B) Kvóta elutasítása  Amennyiben a kvótát nem fogadják el, a terméket javítatlanul visszaszállítják és a logisztikai, illetve diagnosztikai költségek a Viszonteladóra hárulnak (számlázás), aki kapcsolatban áll a végfelhasználóval  Követelmények : POP (Vásárlás tényét igazoló okirat ), ennek benyújtása, kvóta & költségek elküldése az Ügyfélnek és annak időbeni válasza a CC számára  Amit a CallCenter kér : POP (pdf copy), Kvóta elfogadása vagy elutasítása