A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Gazdálkodás illetve kaszálóhasználat Csíkban és Gyimesben – egy szociológiai kutatás tapasztalatai – Június 9.
MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Öko-tudatosság és fogyasztóvédelem ÖKOLOGIKA „Szemléletformálás és tudásközvetítés a Dél-alföldi régióban” KEOP-6.1.1/B/ A projekt célja.
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Fogyasztói magatartás, attitűdök a funkcionális élelmiszerek piacán
A funkcionális élelmiszerek ismertségének vizsgálata
A nemdohányzók védelméről szóló törvény szigorításának hatása budapesti vendéglátóhelyek beltéri levegőminőségére *Országos Környezetegészségügyi Intézet.
A kutatási program rövid bemutatása
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
Laptop-csoporttárs Dr. Tóth Erika Dr. Kovács Dóra
T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
Őszi- és tavaszi árpa fajtakísérleti eredmények Mosonmagyaróváron
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
VPOP Jövedéki Igazgatóság
HACCP az élelmiszer-higiéniában
Csoportosan elkészített önálló feladat
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.
Kovács Ildikó (EME, Budapest) Lelovics Zsuzsanna (PTE ETK, Pécs)
Neveléstudományi doktori iskola A tapasztalatok hatása a pedagógusok szakmai életútjára (Nádasi Mária – Hunyady Györgyné) Speciálkollégium november.
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
2009. év rendezvényeinek összefoglalója február 8-16.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból
A HUSK/0901/1.2.1/0010 projekt fejlesztései, kimenetek
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
VPOP Jövedéki Igazgatóság
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Az Irányadó Napi Beviteli Érték (INBÉ) jelölés Éfosz TRUEFOOD szeminárium Budapest, október 21.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
A GYEMSZI közbeszerzési feladatai 1.GYEMSZI saját közbeszerzései 2.GYEMSZI irányítása alatt lévő intézmények közbeszerzéseinek ellenőrzése, felügyelete.
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Szektorok közötti együttműködések
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Településszerkezet, Humán erőforrás Korompai Attila – TFTE 2012 május 31. Budapest.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
2014. augusztus 20. Új kialakítási koncepció augusztus 20.2 A postabolt elhelyezésével és belső elrendezésével kapcsolatos levárások Egyfelől legyen.
Szakmai munkánk a pályázatban
Biztonságkutató Mérnöki Iroda
Az olvasó hallgató Olvasásszociológiai felmérés a Debreceni Egyetemen Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem ONK 2010.
Tudatos a fogyasztó? Kozák Ákos március 28..
Helyettesítő termékek a tej esetében
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
Táplálkozástudományi kutatások – PhD konferencia Budapest, január 28.
VPOP Jövedéki Igazgatóság
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
Győr-Moson-Sopron megye növénytermesztése
A „tudatos vásárló” – avagy „hiszünk-e a felelős vállalati magatartásban?” Készítette: Páthy-Dencső Blanka TÁRKI Társadalomkutatási Intézet Zrt. 1112,
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
Változások és eredmények a GINOP 5. 2
Ami változott, és ami nem
Nemzetközi hallgatók helyi értéke Révész Balázs – Kéri Anita SZTE GTK
Tagok fő 89 fő 100 fő 101 fő 103 fő.
Retailtainment.
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

A projekt eredményei, előnyök, változások (3) Dr. Kajdi FerencDr. Martin Polovka Dr. Schmidt RezsőGyőri Tibor Schiller OttíliaTeschner-Kovács Zsófia Dr. Szakál PálDr. Beke Dóra Dr. Barkóczi MargitDr. Hegyi Judit Dr. Troján SzabolcsDr. Németh-T. Anett Dr. Vincze-Tóth Judit és még sokan mások Záró-konferencia Nagymegyer december 18. Projekt száma: HU-SK/0901/1.2.1./0010

A funkcionális élelmiszerekkel összefüggő felmérés vásárlói megítélés, ismertség 3 fázis: 1. fázis: 500 személy megkérdezése - Győr-Moson-Sopron, Komárom- Esztergom, Pest megyékben és Budapesten 2. fázis: a június 14-i tanácskozás résztvevői 3. fázis: a fogyasztók vásárlás helyén történő megkérdezése Budapest és Lábatlan a bio-élelmiszerek ismertsége (99,6%) jóval meghaladja a funkcionális élelmiszerekét (61,2%)

A funkcionális– és a bio-élelmiszerek általános ismertsége

A funkcionális– és a bio-élelmiszerek ismertsége a június 14-i rendezvény résztvevői körében

Egyáltalán nem AlkalmankéntHavi rendszerességgel Heti rendszerességgel Napi rendszerességgel TELJES SOKASÁG Fogyaszt-e funkcionális élelmiszert? 33 % 48 % 1 % 7,5 % 10,5 % NŐ Fogyaszt-e funkcionális élelmiszert? 35 % 46 % 0,5 % 7% 11,5 % FÉRFI Fogyaszt-e funkcionális élelmiszert? 31 % 50 % 1,5 % 8 % 9,5 % A funkcionális élelmiszerek fogyasztási gyakorisága (%) az „országos” kérdőíves megkérdezés adatai alapján

A vásárolt élelmiszer típusa a felmérések összesítése alapján

A projekt keretében kifejlesztett termékek organoleptikus vizsgálatának eredménye az almáspite és a tönköly ital nyerte el leginkább a kóstoltatás résztvevőinek tetszését

A vizsgálat eredményei alapján levonható következtetés A bio-termékeket vásárlók bár nem ismerik olyan nagy arányban a funkcionális élelmiszereket, de nyitottak és érdeklődőek, tehát potenciális célcsoportot képezhetnek. Ezek alapján egy olyan terméknek lenne a legkedvezőbb a megítélése és találna legkönnyebben rendszeres vásárlókra, ami bio- és funkcionális jegyeket egyaránt hordoz magában!