Karitatív adományátadás 2008. december 4.. Piaci kitekintés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kormányszóvivői tájékoztató NYUGDÍJ-INTÉZKEDÉSEK 2006.
Advertisements

ÚMFT Gazdaságfejlesztési programok sajtóbeszélgetés július 9., Budapest Burány Sándor, államtitkár Kocsis Magdolna, IH vezető GfP sajtóbeszélgetés.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Jelentés a fizetési mérleg alakulásáról
© GfK 2013 | Fogyasztói Bizalom Index | III. negyedév1 Fogyasztói Bizalom Index III. negyedév szeptember.
„Létrehozzuk a magyar vállalkozások bankját.” Gyurcsány Ferenc, január 30.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Egészségvédelem Egészség, vagy használható állapot, együttélés a természettel, vagy önérdekű pusztítás? Veled Európa, de nélküled EU!
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
1 Megaprofil 2 Termékeink 3 Projekt, – beépített termékek 4 Sikertényezők.
Ne rohanjon! Álljon meg egy percre… Congress & Hobby Service … hogy bemutassuk Önnek a Kongresszus- és Rendezvényszervező Irodát © Congress & Hobby Service.
Kellenek-e nekünk a TISZKEK? Mártonfi György Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet A Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Országos TISZK Konferenciája.
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
Engedélyköteles tevékenységek szétválasutása az E
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
A PIACI MŰKÖDÉS TAPASZTALATAI A MAGYAR GÁZIPARBAN
Az MNB hitelezési felmérésének aktuális eredményei
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
Sulinet Expressz, Sulinet Generáció Sulinet Generáció 1998: valamennyi középiskola bekötése az Internet hálózatba a Sulinet Program keretében.
A Lurkó Győri Kórház Gyermekosztályért Alapítvány 2002 november óta a győri kórház Gyermekosztályán, a Gyermekambulancián és a Gyermek sebészeten játszóházakat,
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Az észak-alföldi közép- és kisvárosok feldolgozóipara az ezredfordulón
Urban Audit Az egységes városstatisztikai adatbázis.
Prevenció, kuráció, rehabilitáció
Ciklus és trend a magyar gazdaságban,
Mennyire gátolja a vevőkockázat magyarországi mértéke a gazdasági növekedést? 300 Mrd Ft a tét évente Előadó: Felfalusi Péter ügyvezető.
Versenytársból partner
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Kertész Balázs Szinapszis Kft. Kutatási igazgató
Ápolóeszköz kölcsönzés Négy hónap tapasztalatai Dr Pusztai Erzsébet.
Pest Megye járó- és fekvőbeteg ellátásának komplex rendszere Sinkovicz László elnök, KM RET.
Cím Petz Raymund, kutatásvezető december 6. Az üzleti és lakossági felmérésekből származó „sentiment” indikátorok.
Dr. Békefi Dezső Programtanács Seregélyes
A megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatási helyzete
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
VEDD KI A RÉSZED! minden, amit az EU és a civilek egymásért tehetnek Dandé István Magyar Szegénységellenes Hálózat Strukturális Alapok Munkacsoport.
A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.
A magyar gazdaság várható helyzete
Electricity network in Europe Berlin, március 21.
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
Kormányszóvivői tájékoztató Cselekedni most és mindenkiért Megbecsülés az idős embereknek! Kormánydöntés a kiegészítő nyugdíjemelésről szeptember.
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
Impact of Metro construction on the long term sustainability of a Metropolitan city: The case of Thessaloniki Szigetvári Andrea2014. április 7.
Százhalombatta, november 24.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Szép esténk lesz…? Varga Mihály október 14. Fidesz- Magyar Polgári Szövetség Országgyűlés Képviselőcsoport Gazdasági Kabinet FIDESZ GAZDASÁGI KABINET.
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
okl. közgazdász, üzletfejlesztési vezető Szolnoki Gazdasági Napok
Mátrai Balázs vidékfejlesztési szakértő Magyarországi LEADER Központ
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
Vegyipari trendek az EU-ban és Magyarországon
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Termelői csoportok tájékoztatója Eredmények és lehetőségek B udapest, február 10. dr. Forgács Barnabás szakállamtitkár.
1 Az Európai Unió Agrárpolitikai célkitűzései a kezdetekkor és napjainkban Csordás László.
A magyar mezőgazdaság szerkezete
NAV Veszprém Megyei Adóigazgatósága
G YŐR M EGYEI J OGÚ V ÁROS adó- és gazdaságpolitikája Nagy Tamás Gazdálkodási Főosztályvezető Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Győr, 2016.
1 Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Szakmai Fórum az "Út a munkához" program megvalósításáról és a "Jó gyakorlatok" bemutatásáról Kecskemét, 2009.
A magán-munkaközvetítők évi tevékenysége Foglalkoztatási és Szociális Hivatal augusztus 2.
Pogány András stratégiai igazgató
Borsod-Abaúj-Zemplén megye gazdasági folyamatai
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Megbecsülés az idős embereknek
Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Szakmai Fórum az "Út a munkához" program megvalósításáról és a "Jó gyakorlatok" bemutatásáról Kecskemét, 2009.
Előadás másolata:

Karitatív adományátadás december 4.

Piaci kitekintés

A kiskereskedelmi forgalom volumene szeptemberben az Európai Unió 27 tagállamában és az eurózóna országaiban egyaránt elmaradt az előző év azonos havitól. A csökkenés mértéke az Európai Unió 27 tagállamában átlagosan 0,4 százalékos, az eurózóna országaiban 1,6 százalékos volt.

A hazai élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelmi üzletek január-szeptemberben 1,4 százalékkal, szeptemberben 0,8 százalékkal kisebb volumenű forgalmat értek el, mint az előző év azonos időszakában. Az idén szeptemberben az eladások jelentős részét, 91%-át lebonyolító vegyes termékkörű üzletek – hiper- és szupermarketek, vegyesboltok – forgalma 1,1 százalékkal mérséklődött. A hazai fogyasztók vásárlási szokásai jelentősen megváltoztak, a vevők 98%-a változtat vásárlási szokásain

Hatások a Reál üzletekre Mivel az élelmiszer alapvető cikk, szektorunk kedvezőbb helyzetben van. A jelen gazdasági helyzetnek adódhatnak kihasználható lehetőségei is, igyekszünk ezekre fókuszálni. Az olcsóbb élelmiszerekre váltás fellendítheti pl. a sajátmárkás termékek forgalmát.

Hatások a Reál üzletekre Az árak emelkedése sokak számára lehetetlenné teheti a nagybevásárlást, ezért inkább a többszöri kisebb összegű bevásárlást részesítik előnyben. A hipermarketekre jellemző túlfogyasztási effektus (azt is megveszem, amire nincs szükségem) elkerülésére, inkább napi szükségletekre koncentrálnak – lakóhely közeli kisebb bevásárlások felértékelődése.

Hatások a Reál üzletekre Az átlagos vásárlási idő 1,5 óráról 45 percre csökkent. Az idő felértékelődésével a kényelmi üzletek, a gyors bevásárlás helyszínei helyzetbe kerülnek.

A Reál eredményei

2008-ban újabb üzletek és raktárak csatlakoztak a rendszerhez Idén eddig:33 Reál Élelmiszer üzlettel és 10 raktárházzal bővült a Reál csoport

A Reál fejlődése az elmúlt években

A 2008-as évre szerényebb mértékű, de azért pozitív növekedéssel számolunk. Előzetes adatok alapján, ennek mértéke kb. 4-5% körül fog alakulni Ezzel az idei forgalom meghaladhatja a 340 mrd Ft-ot. Idei várható forgalom

Reál Hungária Drink Kft. megalapítása A társult szaknagykereskedések révén a Reál eddig is a legnagyobb ital forgalmazó társulás volt az országban. Az idén ital fronton szétválasztásra került a kisker és a gasztro/HoReCa vonal kiszolgálása és ez utóbbi ellátására létrehoztuk a Reál Hungária Drink Kft-t.

Az újonnan alakult Reál Hungária Drink Kft. nyolc, a saját területén legnagyobb ital nagykereskedelmi vállalkozás, illetve a Reál összefogásából jött létre. A Reál Hungária Drink Kft. országos lefedettséget, hatékony és professzionális disztribúciós lehetőséget kínál a beszállítók részére. A későbbi tervekben szerepel egy új ital diszkontlánc kialakítása, valamint a Horeca értékesítés hatékony megszervezése is.

Az cég július elsején kezdte meg működését és a Reál szervezeti felépítésében mint a kilencedik, szakmai régió foglal helyet. Az alapító tagvállalatok összesített forgalma a 2007-ben 46 Milliárd Ft. volt, ezzel az ország legnagyobb és legjelentősebb ital szaknagykereskedése jött létre.

Sajátmárkák szerepe Egyedi választék biztosítása Könnyen azonosítható, a hálózat neve a biztosíték a termékek minőségére A vásárlói szokások átalakulásával egyre jelentősebb szerepet kap A folyamatos minőségellenőrzés és fejlesztés a gyártói márkák szintjére emeli

A Reál sajátmárkás termékek számának alakulása A sajátmárkás termékek száma meghaladja a 300-at

A Reál üzletek lakóhely közeli, kényelmi üzletek. Nagy hangsúlyt fektetünk a vásárlás személyességének megtartására, a vevővel való közvetlen kapcsolat kialakítására. Munkánk során törekszünk a bevásárlásokkal kapcsolatos teendők megkönnyítésére vásárlóink számára, ezen túlmenően azonban célunk az, hogy az élet egyéb fontos területein is segítségükre lehessünk.

Hathatós segítséget kívánunk nyújtani a beteg gyermekeket ellátó intézményeknek. Szeptember – október folyamán a Reál sajátmárkás termékeinkből származó bevételek meghatározott részét országszerte több, a Reál régióiban tevékenykedő alapítvány támogatására fordítjuk. Az ország valamennyi régiójában támogatunk alapítványokat, így valóban a vásárlóink környezetébe kerülnek az adományok, olyan intézményekbe, ahol esetleg az ő vagy rokonaik gyermekeit ápolják.

Az idei évi adomány összértéke: Ft.

Az elmúlt évek adománya… Ft Ft Ft Ft Ft. …összesen közel Ft Ft.

Ezzel a Reál hazánkban talán a legnagyobb adományozó a kereskedelmi vállalatok között. A segítségnyújtás mellett szerettük volna megmutatni, hogy egy – a tőkeerős külföldi vállalatokhoz mérve szerény – hazai társaság is, ha akar, akkor tud tenni a környezetéért, és szeretnénk, ha a Reál példája követőkre találna.

A 2008-ban támogatott alapítványok: A Mérki Szociális Otthon Gondozottaiért Alapítvány – Mérk Beteg Gyermekekért Alapítvány – Nyíregyháza Csecsemő és Kisded Alapítvány – Pécs DOTE Centrum Gyermekklinika, Leukémiás Csecsemőkért – Debrecen SZOTE Gyermekművese Állomásért Alapítvány – Szeged Sebészet Haladása – Kisebb kockázatú Műtétek Alapítvány – Kecskemét Szent Imre Kórház Fejlesztési Alapítvány – Budapest Endokrin és Anyagcsere Betegekért Közhasznú Alapítvány – Pécs Gyulai Gyermekosztályért Alapítvány – Gyula Békés Megyei Képviselő-testületPándy Kálmán Kórház Pándy Kálmán Alapítvány – Gyula Endoscópia Győr ’95 Alapítvány – Győr Tapolcai Kórházért Alapítvány – Keszthely Rák Ellen az Életért Vas Megyei Alapítvány – Szombathely

Köszönöm a figyelmet!