Online kreativitás 2011.04.27. Erőss Csaba. Mi is?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutatjuk Önnek SlidePlayer.hu oldalt
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Hirdetési termékek – Display
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A direkt marketing fogalma
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Keresőmarketing stratégiák
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
E-learning és a multimédia
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
HTML (HiperText Mark-Up Language)
Webdesign I - Oldaltervezés alapelvek. I. Tartalom-elhelyezés az oldalon ALAPELVEK 1.Mindig értékes és érdekes tartalom jelenjen meg az oldalon! 2.A tartalom.
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Levelezés, és a többiek Takács Béla Irodalom Bodnár –Magyari: Az Internet használata I. (Kiskapu) Bodnár –Magyari: Az Internet használata.
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
1 A bannernek is van szeme. Erre ma már megvannak az eszközök! 6.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
Mobilra optimalizált webáruházak, avagy felkészülés az új évtizedre Zajdó Csaba.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
A Facebook marketing trendjei
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Digitalizálás a könyvtárban …mit, mivel, hogyan, mikor, miért, mennyire…
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Információ és kommunikáció
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Internet és kommunikáció
Előadás másolata:

Online kreativitás Erőss Csaba

Mi is?

Online reklámozás

Miben különbözik az internet Előny Hátrány Presztízsérték magassokan még mindig idegenkednek a használatától Befogadói szituációkedvező, interakciókönnyű „átkapcsolni”, reklámokat nem jelenítik meg Technikai adottságoknagyon jó, szinte minden megvalósítható; interaktív korszerűtlen számítógéppark (lassúság), önszabályozás Közönség-összetételiskolázott, magas jövedelmű, fiatal széles rétegek elérésére korlátozottan alkalmas Célozhatóságrendkívül jó Hirdetési költségközepes, jól kalkulálható, alacsony produkciós költség, de tervezési és médiaköltségek vannak Rugalmasságrugalmasan változtatható ÉlettartamKözösségi médiában „ingyenes” jelenlét rövid, gyakori változtatás szükséges Jogi szabályozásViszonylagos szabadságerős önszabályozás, „saját törvények”, jogi szabályozás nehéz

Miben más az online

Mérhetőség

Miben más az online Célzás

Miben más az online Kétirányú kommunikáció

Miben más az online Interaktivitás

Miben más az online Rugalmasság

Miben más az online Platform vs kreativitás

Mi a kreativitás

• Szórakoztató • Megragad • Emlékeznek • Kattintanak • Oldalt látogatnak • Engagement • (Végül vásárlás)

Klasszikus hirdetések

Hirdetések típusai + mobil: 500 millió Ft + mobil: 500 millió Ft

Listing • Szöveg • Kép • Listázásban kiemelés • Banner

• Tárgy • Perszonalizáció • Szöveg • Képek • Mérés • …szabályozás

Search

Korlátozott kreativitás: • Szöveg: 25 karakter cím, karakter a szöveg •A címsor a csalija a hirdetésnek •A további sorok adják a kattintást • Kulcsszó: Tevékenységhez kapcsolódó, konkurencia, egyéb

Search – Copywriter helyezett: Tóth Bettina (Like Media) A hirdetés szövege: Kagylózz ide Öregem Beszélj *ingyen*1 órát a mobiloddal! 2.helyezett: Kozarek Andrea (Sakkom Interaktív) A hirdetés szövege: Beszélj többet kevesebbért! Akár fix 26 Ft sms- és percdíj bármikor,bármely hálózatba, most havidíj nélkül! 3. helyezett: Vass Viktória A hirdetés szövege: Ne légy puding: Vitamax Tuning Töltsd fel egyenleged nagyobb összeggel, fizess kevesebbet a hívásokért/SMS-ekért

Display

Display – Méret a lényeg A gyakorlatban…

Display – Speciális megjelenések •Beágyazott • Az oldal tartalma mellett, között megjelenő banner • Pop-up/under • Új böngésző ablakban megnyíló banner • Interstitial Interstitial • A kért oldal előtt megjelenő, teljes képernyős banner • Skyscraper (Lebegő felhőkarcoló) Skyscraper • Az oldal görgetésével mozgó, mindig látótérben maradó banner • Layer Layer • A weboldal fölötti rétegen megjelenő banner • Scroll Scroll • Az oldal megnyitásakor beágyazottként jelenik meg, de görgetéskor lebegőként viselkedik, azaz folyamatosan a látótérben marad. A hirdetés bezárását követően „visszaugrik” a helyére, a beágyazott zónába, és a továbbiakban ott lesz látható

Display – Speciális megjelenések • Peel (Szamárfül) Peel •Az a banner, mely a weboldal sarkában, egy legördülő szamárfül mögött válik láthatóvá • Expand (Méretet változtató) Expand •Hagyományos méretű banner, mely interakció hatására a területe többszörösét veszi fel • Böngésző ablakhoz ragadó Böngésző ablakhoz ragadó •A böngésző szélén (ált. alul) folyamatosan jelen lévő banner • Preroll/Postroll •Videó lejátszása előtt, után megjelenő hirdetés • Sidekick Sidekick • Egy olyan hirdetési forma, amely egy hagyományos, oldalba beágyazott flash hirdetésből indulva félretolja az oldalt, helyet adva egy másik zónában futó, nagyobb méretű hirdetésnek. Az oldalba ágyazott kreatív egy megadott részére történő kattintással aktiválható.

Hagyományos bannerek

Túl a 468x60-on

A jövő bannerei További videók

Kreatív célzás • Böngésző • Domain • Dátum/Idő • Gyakoriság • Keresőszó • Bővítmények • GeoIP • Konkurencia kizárás • Képernyő felbontás • Mobil • Operációs rendszer • Felhasználói adatbázis • …M.O.R.E.

M.O.R.E. - Retargeting

Klasszikusokon túl

Mobil Egy kis hazai

Augmented Reality

Video

Közösségi média

Köszönöm a figyelmet! twitter.com/adverticum adserver.blog.hu