BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
Advertisements

„Együttműködés határok nélkül” Magyar - Horvát Foglalkoztatáspolitikai Szakértői Akadémia kialakítása Szőke István szakmai igazgató Harkány, június.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
MLBKT Konferenica 2012.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
1 Megaprofil 2 Termékeink 3 Projekt, – beépített termékek 4 Sikertényezők.
A helyi termék szerepe és lehet ő sége Zala megyében Kovács Tünde, projektszakért ő Kerka völgy aranya, a méz - a helyi termékekért Zalamerenye, 2010.
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest Magyarság az információs társadalomban Szövetség a Közös Célokért társulás, Felvidék  Az.
ZÖLDTETŐK Költsége és Értéke Dezsényi Péter 4/3/2017.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
Kellenek-e nekünk a TISZKEK? Mártonfi György Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet A Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Országos TISZK Konferenciája.
Az Európai Unió létrejötte, bővítésének állomásai
Magyar Fuvarozói Fórum november 22. És minket mi hajt? Vicze Anikó MOL Magyarország Kártyamenedzsment vezető.
Üdvözlöm Önöket a Mezőgazdasági Megoldások és Együttműködés Konferencián! Harkány, Magyarország Június 2009 John Heisdorffer Az Iowai Szójaszövetség elnöke.
Üdvözöljük Waldviertelben. következetesség kézimunka tapasztalat bölcsesség megbecsülés.
ÜLLŐI ÁLTALÁNOS IPARTESTÜLET
EU alapismeretek E-Learning.
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
Az Európai Unió története
Kommunikáció az egyetemen c. konferencia ápr. 28.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Balogh Sándor A BKIK Maghreb Szakmai tagozat elnöke
PIACI INFORMÁCIÓS RENDSZER
A vágósertés felvásárlási ára ( ) Ft/kg élősúly.
Versenytársból partner
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Magyarország a 2010-es Sanghaji Világkiállításon Dr. Huszty András.
Csáki Zoltán Országos Széchényi Könyvtár Digitális folyóiratok tartalomjegyzékeinek feldolgozása az OSZK-ban (EPAX projekt) NETWORKSHOP 2008.
A versenyképesség technikai-minőségi oldaláról a „Schumpeter-termékek” kereskedelmének tükrében The research leading to these results has received funding.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
HAGYOMÁNYOS ÉS ALTERNATÍV ÖSZTÖNZŐ ESZKÖZÖK AZ NFH TEVÉKENYSÉGÉBEN Pintér István főigazgató Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Országos Fogyasztóvédelmi.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
Electricity network in Europe Berlin, március 21.
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
Dr. Kozári József egyetemi docens, igazgató Szent István Egyetem Közép-Magyarországi Regionális Szaktanácsadási Központ V. Országos Tanácsadási Konferencia.
„Vegyszerezett világ” Növényvédő szerek Pál János, Levegő Munkacsoport.
DRAT Ipari Termelő és Kereskedelmi Kft Kisbér, Széchenyi u. 44 Tel: 34/ , Fax: 34/
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
A Dél-Dunántúli régió gazdaságában rejlő potenciál – a KKV-k szerepe a gazdaságfejlesztésben.
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
GENERALI Alapkezelő Zrt. Nyugdíjpénztári megtakarítás a többi befektetés mellett Schuszter Péter vezérigazgató Generali Alapkezelő 2008/../.. Pénztárkonferencia.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Horváth J. Ferenc elnök Magyar Energia Hivatal Jubileumi Szakmai nap szeptember 16. A VEZETÉKES ENERGIAIPAR SZABÁLYOZÁSÁNAK 10 ÉVES TAPASZTALATAI,
Pápai Hús 1913 Kft.. A Pápai Hús 1913 Kft január 1-jén jött létre a közel százéves múltra visszatekintő jogelőd vállalat megvásárlásával. Tevékenységük:
Hálózati együttműködés a vidéki térségek fejlesztéséért – Pannon Helyi Termék Klaszter Zalamerenye, szeptember 10.
AIG központ, New York. ALICO központ, Wilmington.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Hungarikumok a Parlamentben II Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár.
KÖZSZOLGÁLTATÁS TERVEZÉSE, SZERVEZÉSE Általános Vállalkozási Főiskola III. évfolyam 2008/2009. tanév 3. Az Európai Unió politikái.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
„Ki tud többet Egerről?” verseny
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
„Egészséges étel az egészséges életért”
Privatizáció és liberalizáció az energiaiparban, veszteségek és lehetőségek a bányaiparban Holló Vilmos vagyongazdálkodási igazgató Balatongyörök, 2006.
barátok és kollegák-itthon és külföldön-, határokon átívelő kapcsolatok és utazások, csereprogramok szakmai tudást támogató szövetség, továbbképzések,
FoodManufuture WP3 - Nemzeti Workshop Budapest, FoodManufuture Nemzeti Workshop Jövőbeli lehetséges forgatókönyvek Berczeli Attila Campden.
FINO-FOOD Kft. bemutatkozó
Sikeres ipar-egyetemi együttműködés Pannon Egyetem - KÜRT Zrt. Dr Remzső Tibor pályázati igazgató egyetemi docens Microsoft Innovációs Nap november.
Magyar Nemzeti Kereskedőház
A magyar baromfi ágazat helyzete és jövője 2011-ben
Szabó Márton MACEDÓNIA MEZŐGAZDASÁGA – KIS TIGRIS VAGY CSAK MACSKA? BALKÁN: EGYÜTTMŰKÖDÉS VAGY VERSENY A MEZŐGAZDASÁGBAN KONFERENCIA ÁPRILIS 25.
Bevásárlóközpontok harca Tatabányán Kovács András Selye János Egyetem Kutatóintézete.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
Tisztelt Vendégeink, tisztelt Államtitkár Úr! Tisztelt Hölgyeim és Uraim! A SPAR családi vállalkozás, három osztrák család tulajdonában ban nyitották.
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
SPAR-Präsentation A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM A SPAR ÉS AZ ÁLLATVÉDELEM Laber Zsuzsa, SPAR Magyarország kft. Kommunikációs vezető, CSR szakértő.
Az ÁFA-csökkentés szükségessége és hatása a zöldség-gyümölcs ágazatban
Előadás másolata:

BFA SPAR – A magyar áruk elkötelezett kereskedője Feiner Péter, ügyvezető igazgató SPAR Magyarország Kft. SPAR-Präsentation 03.04.2017

N e m z e t k ö z i S P A R 1932 Hollandiában alapította Adriaan J. M. van Well SPAR-Präsentation 03.04.2017

4 kontinensen 34 országban N e m z e t k ö z i S P A R Országok csatlakozása időrendben 1932 Hollandia 1990 Svédország 1947 Belgium 1992 Szlovénia 1953 Németország 1992 Magyarország 1954 Dánia 1992 Csehország 1954 Ausztria 1994 Ausztrália 1955 Franciaország 1995 Lengyelország 1956 Nagy Britannia 2000 Oroszország 1959 Olaszország 2000 Mauritius 1959 Spanyolország 2002 Ciprus 1962 Finnország 2002 Ukrajna 1963 Dél Afrika 2003 Szingapúr 1963 Írország 2003 Zambia 1966 Zimbabwe 2004 India 1969 Görögország 2004 Botswana Japán 2004 Horvátország 1982 Argentína 2004 Namíbia 1984 Norvégia 2005 Kína 1989 Svájc 2010 Vietnám 2010-ben 4 kontinensen 34 országban 12 100 SPAR egység 28, 5 milliárd Euro SPAR-Präsentation 03.04.2017

Évente több mint 150 millió vásárlás ! A SPAR Magyarországon 1990 Alapítás 1992 Számos SM lánc felvásárlása 1994 Logisztikai Központ megnyitása 1995 Az első ISM megnyitása 2002 A BILLA felvásárlása 2003 A KAISER’S felvásárlása 2005 Húsüzem megnyitása Logisztikai Központ bővítése 2008 Plus felvásárlása Második logisztikai központ Üllőn Plus üzletek átalakítása SPAR szupermarketekké 2009 SuperShop kártya bevezetése Évente több mint 150 millió vásárlás ! SPAR-Präsentation 03.04.2017

T é n y e k é s a d a t o k SPAR-Präsentation 03.04.2017

Ü z l e t t í p u s o k 4000 – 6000 m² 400 - 1200 m² 1000 – 1500 m² SPAR-Präsentation 03.04.2017

M i b e n k ü l ö n b ö z ü n k a t ö b b i e k t ő l ? SPAR-Präsentation 03.04.2017

Termékek / Saját márkák S i k e r e i n k k u l c s a Minőség Expanzió Promóciók Termékek / Saját márkák Oktatás Munka- társak SPAR-Präsentation 03.04.2017

A termelőtől a fogyasztóig 2009. november - jelentős elismerés a magyar beszállítóktól Magyar Termék Nonprofit Kft. díja (Progresszív Szakmai Díjak keretében) A SPAR ,Az Év magyar árukért elkötelezett kereskedője’ SPAR-Präsentation 03.04.2017

A termelőtől a fogyasztóig A SPAR magyar áruk és termelők iránti elkötelezettsége nem új keletű Nem a mostani divathullám része A vállalati üzletpolitika régióban alkalmazott elve

A termelőtől a fogyasztóig 2006 és 2010 - Részvétel a FOODAPEST Nemzetközi Élelmiszer Kiállításon Cél: még szorosabb üzleti kapcsolatépítés a résztvevő magyar termelőkkel, szállítókkal, a SPAR Húsüzem magyar termékeinek népszerűsítése Eszközök: részvétel saját standdal konferencia a legfontosabb szállító partnereknek ”SPAR - Híd az elégedett vásárlókhoz”

A termelőtől a fogyasztóig 2007 – Megállapodás kizárólag magyar baromfihús és ebből előállított termékek forgalmazására „Magyar baromfi” védjegy használata Partner: Baromfi Termék Tanács Cél: kizárólag magyar baromfi termékek forgalmazása, a magyar termelők támogatása Eszközök: a magyar baromfihús népszerűsítése eladáshelyi és médiaeszközökkel

A termelőtől a fogyasztóig 2008 – Megállapodás a FruitVeb Magyar Zöldség- Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal Áruházi promóció a „Fogyasszon naponta 3x3 féle zöldséget, gyümölcsöt” program népszerűsítése érdekében Cél: a fogyasztás és a hazai zöldség-gyümölcs termékek népszerűsítése Eszközök: SPAR kiadványokban médiában reklámozás eladáshelyi kóstoltatás

A termelőtől a fogyasztóig 2007 - óta a SPAR a Budapesti Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztivál fő támogatója. Partner: Magyar Szőlő- és Borkultúra Nonprofit Kft. Cél: a magyar borok és borászok népszerűsítése - részvétel saját standdal a Borfesztiválon és kísérő rendezvényein - a kiválasztott borok SPAR áruházlánc kínálatában, népszerűsítés - SPAR kiadványokban és az eladóhelyeken történő reklámozás

A termelőtől a fogyasztóig 2008 és 2009 – Együttműködés a „Kiváló Magyar Élelmiszer” védjegyes termékek in store akciójában Partner: Agrármarketing Centrum Cél: a magyar termékek és rajtuk keresztül a magyar termelők népszerűsítése, segítése A kiválasztott magyar termékek SPAR hálózatban történő forgalmazása A termékek áruházi népszerűsítése, kóstoltatása A megállapodás szerinti médiamix segítségével történő reklámozás

A termelőtől a fogyasztóig A vásárlók tájékoztatása a kiváló minőségű magyar termékek iránti elkötelezettségünkről A magyar mezőgazdaság, ipar és a világszínvonalú magyar márkák támogatása, munkahelyek megőrzése SPAR-Präsentation 03.04.2017

A termelőtől a fogyasztóig Eladott mennyiség: 60 millió liter / év 90 % magyar tej 3 féle bio tej, laktózmentes tej 30 féle tej a választékban SPAR-Präsentation 03.04.2017

„A mi Magyarországunk, a mi SPAR-unk!” SPAR-Präsentation 03.04.2017

Köszönöm a figyelmet ! SPAR-Präsentation 03.04.2017