A TUDATOS VÁSÁRLÁS Venni vagy nem venni?.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
AZ ÜVEGELT ÍVÓVÍZ…. SZÜKSÉGES?... MÜANYAG ÜVEGEK.
Advertisements

Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
Civilek szerepe a környezettudatos társadalomban
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Termék katalógus Bélapátfalvi Idősek, Fogyatékosok Otthona és Módszertani Intézete 3346 Bélapátfalva, Petőfi S. u. 25.
1 Bevásárlás, az árak összehasonlítása. 2 Mária, 20 éves egyetemista, félállásban dolgozik Mi a közös ezekben az emberekben? Teréz, 30 éves, dolgozó édesanya.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
Együttműködők vagy véleményvezérek, avagy hogyan vonhatják be a civil szervezetek a lakosokat a környezetvédelmi akciókba.
Minőségtanúsítás és tájékoztatás a minőségről
Egy csoport sikeres ember, karrierjük csúcsán, mindegyiküknek jó állása, álom autók és házak tulajdonosai, meglátogatták hajdani egyetemi professzorukat.
“The mind once stretched by an idea never returns to its original form” “Az elme amit egyszer kitágított egy eszme soha nem tér vissza eredeti formájába”
Prezentáció címe hónap nap.. Rossz hírek •Nehéz (és költséges) manapság a piacra betörni, •A piacra kerülő márkák elenyésző része válik sikeressé,
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
A hamisított és illegális növényvédő szereknek HuCPA.
Kereskedelem Szakmacsoport
A piac Szakiskola.
FOGYASZTÓVÉDELMI ALAPISMERETEK
1 …mert mindenki fogyasztó ! Tájékoztató kampány a Közép- dunántúli Régióban TAMOP /2 KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁS A projekt az Európai Unió támogatásával,
A logisztikai rendszer részei
Lepenye Ambrus Mátyás Király Általános Iskola Pomáz
Mit v/tegyünk, hogy jól mossunk…
Van élet az olaj után?!- A négy fő elem, mint alternatív energiaforrás
Fenntartható életmód és életstílus
Mennyire (információ)tudatos a magyar vásárló?
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
Fogyasztóvédelem.
Ökoiskola Készítette:Horváth Eliza Anna Felkészítő tanár:Marton Anikó
Fizika a víz alatt Készítette: Tárnok Balázs Városmajori Gimnázium.
3. óra.
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
Erotika Rt. Móricz Zsigmond Gimnázium, Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kisújszállás Elérhetőségeink:

Online értékesítési modellek
Iskolai Környezetvédelmi Világnap projektünk
Beszámoló a Zöld szemüveggel a fenntartható életért projekt megvalósításáról Dr. Budayné dr. Kálóczi Ildikó a projekt szakmai vezetője Debrecen, 2009.
Mennyire vagyunk tudatos vásárlók?
Debreceni Botanikus Kert
Szelektív hulladékgyűjtést népszerűsítő program „Legyél te is válogatós!” 6. Előzd meg a hulladékképződést!
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
AZ PALACKOZOTT ÍVÓVÍZ…. SZÜKSÉGES?...
Csökkentsük együtt a hulladékot!
Mi fán terem az ételhulladék?
Torma Dorisz május 29. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Szent László Gimnázium
Az árképzés szempontjai
Készítette: Hundzsa Ferenc Jenei István Szombati Sándor Felkészítő tanár: Borbola Tímea Erkel Ferenc Gimnázium, Gyula.
A reklám centruma.
Környezeti szemlélet alakítására irányuló tájékoztatás, oktatás Forrás: Fenntarthatóság a személyes szinttől a közösségi szintig c. előadás anyaga
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE.
DROGELLENES RAJZPÁLYÁZAT Kiállítás időpontja : június 24. Helyszín : Zugló, Civil Ház.
Csökkentsük együtt a hulladékot! Az Európai Hulladékcsökkentési Hét bemutatja.
„Ahol igazán szabad lehetsz”- Megújuló energiák
Pogány András stratégiai igazgató
Fogyasztóvédelem.
7. fejezet Fogyasztóvédelem az élelmiszergazdaságban
Zöld reklámok.
Felhő alapú adatgyűjtő és –feldolgozó rendszer szupermarketeknek és áruforgalmazóknak.
FÜGG: AZ ÁRU JELLEGÉTŐL, ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDTÓL
Az árképzés pszichológiája
Gyorsjelentés a városi könyvtárakról
Ne HABozz! Csatlakozz !.
Utazás ISZTAMBULBA 2018.
AZ ÜVEGELT ÍVÓVÍZ…. SZÜKSÉGES?...
Elena Karneeva fotói. Zene: Richard Abel - L' Amour En Heritage
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Kereskedés a tőzsdén.
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

A TUDATOS VÁSÁRLÁS Venni vagy nem venni?

A tudatos vásárlók A tudatos vásárló az, aki nem hagyja, hogy átverjék. Aki tisztában van fogyasztói jogaival, és él is velük. Aki tájékozódik az árakról, a termékek minőségéről a kapcsolódó szolgáltatásokról és a legjobb ajánlatot választja ki.

Miért is tudatosan? Fogyasztói társadalomban élünk, a gazdaság, de a társadalom is jórészt a fogyasztás körül szerveződik. A fogyasztás jóval több mint anyagias tevékenység, ezért fontos, hogy odafigyeljünk arra, mit veszünk.

A pénzeddel szavazol!

A szemét a legdrágább!

Cetli

Helyben

Mennyi műanyagot viszel haza?

Keresd az eredetit!

Olvasd el a címkéket!

Erőszakmentes szépség

Tartós használat

Frisset

Helyi termékeket vegyél!

Nem mindegy!

Közvéleménykutatás: Diákság

Felnőttek 30 % bedől a reklámoknak és az akcióknak 70 % fontos számukra az ár és a minőség is, visznek magukkal szatyrot

Idősebbek 80 % az árra és az akciókra megy kevésbé a minőségre, a reklámok és a csomágolások kevésbé számítanak kosarat vagy szatyrot visznek 20 % figyel arra, hogy minőségi árut vegyen, nem dől be az akicóknak

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Készítette: Orosz Tünde Tóth Brigitta Vida Beáta Tóth Árpád Gimnázium, Debrecen Felkészítő tanár: Dr. Szűcsné Kerti Anita Képek: Saját készítésű fotók